Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496405 keer gelezen)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2100 Gepost op: 24 januari 2020 - 11:39:28
Ingevuld!

Vraag puur uit interesse.
Denk je genoeg te hebben aan deze vragenlijst om een volledige dataset te krijgen voor je onderzoek?
Op het eerste gezicht komt het wat summier over.

Mijn tweede begeleider vond het wel goed (telefonisch gesproken, al moest hij wel snel uit huis omdat hij naar Brussel moest, dus heel vlug gekeken). Ben zelf ook benieuwd of ze straks niet gaan mopperen. Enquête moet ook niet te lang zijn, schrikt ook af. Komt wel goed, hoef tenminste niet een geheel nieuw onderzoek te starten. Gezien ik het al aardig druk heb met TFM heb ik mijn scriptie zo'n 3 jaar uitgesteld (wel altijd netjes -lees overbodig- collegegeld betaald). Kreeg paar maanden geleden een noodkreet dat de commissie voor 1 februari 2020 wil dat ik ben afgestudeerd. Ze willen gewoon zien dat er vooruitgang is, maar dat is er nu zeker. Straks enkel data analyseren, conclusies trekken en aanbevelingen doen. Heb al 4 jaar niet met SPSS gewerkt, dus kan wel wat hulp gebruiken..

Ik kon bijvoorbeeld ook purchase intention meenemen (komt na customer satisfaction), maar dan werd het wel erg lastig te meten, dus maar achterwege gelaten.

Zit trouwens ook een grammaticale foutje in (found-find), maar om dat nu weer te corrigeren ben ik een uur verder met bewerken. Doe dat later wel in mijn scriptie.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Reactie #2101 Gepost op: 24 januari 2020 - 15:45:30
Als ik de bon win doneer ik hem bij deze aan het personeelsreisje van TFM  :)

ShoeT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2102 Gepost op: 24 januari 2020 - 16:36:28
Ingevuld!

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Re: [ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2103 Gepost op: 13 februari 2020 - 16:46:57
Heren, heb de website onlangs aangevuld met wat sneakers van Kiton en Brunello Cucinelli. Verder komt er morgen nog een lading dassen (Kiton, Attolini, Petronius, Drakes en Cordone1956 - laatstgenoemde toch echt heel fraai -) en nieuwe collectie shirts van Cordone1956 op de website. Polo t-shirts komen volgende week op de website, dan komt de model weer langs. Heb ook twee jassen van Cucinelli liggen, een suede en een synthetische beide in maat M, werkelijk prachtig (wacht ook op model). Verder ook nog wat Brioni en Kiton jasjes in maat 58 (voor de beast onder ons).

Hierbij alvast wat foto's van de shirts, heb de duurdere stoffen uitgekozen (zitten wat met 140-2 tussen, die hij zelf voor $359 op de website aanbiedt). Maten 39-44.

Donkerblauw twill

140-2

140-2

140-2

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2104 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:09:02
Heren, heb de website onlangs aangevuld met wat sneakers van Kiton en Brunello Cucinelli. Verder komt er morgen nog een lading dassen (Kiton, Attolini, Petronius, Drakes en Cordone1956 - laatstgenoemde toch echt heel fraai -) en nieuwe collectie shirts van Cordone1956 op de website. Polo t-shirts komen volgende week op de website, dan komt de model weer langs. Heb ook twee jassen van Cucinelli liggen, een suede en een synthetische beide in maat M, werkelijk prachtig (wacht ook op model). Verder ook nog wat Brioni en Kiton jasjes in maat 58 (voor de beast onder ons).

Hierbij alvast wat foto's van de shirts, heb de duurdere stoffen uitgekozen (zitten wat met 140-2 tussen, die hij zelf voor $359 op de website aanbiedt). Maten 39-44.

Donkerblauw twill

140-2

140-2

140-2

Ik vind die Cordone shirts altijd erg mooi. Ik heb er 1 van je in maat 40 (normaal heb ik 39), maar die mouwen zijn echt enorm kort / veel te kort als in ruim 4 a 5 cm te kort. Of heb je die inmiddels al eens aan laten passen?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2105 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:18:50
Dat was mogelijk een van de eerste leveringen dan, of de eenmalige stock partij. Zelf heb ik ze inmiddels echt langer, zie de laatste foto bij de advertenties voor de afmetingen. Hier bijvoorbeeld 70cm voor maat 40; https://www.timeformoda.com/product/cordone1956-handmade-herringbone-shirt-2/

Hopelijk nu weer zelfde maatvoering als de laatste levering. Morgen ga ik de nieuwste shirts opmeten.
Laatst bewerkt op: 13 februari 2020 - 17:25:17 door TFM

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2106 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:20:28
Ik vind die Cordone shirts altijd erg mooi. Ik heb er 1 van je in maat 40 (normaal heb ik 39), maar die mouwen zijn echt enorm kort / veel te kort als in ruim 4 a 5 cm te kort. Of heb je die inmiddels al eens aan laten passen?

mij ook te kort helaas
jammer!!
(eigen fout hoor, heb het risico genomen)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2107 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:25:36
Zie bovenstaande Orno :).

Heerst

• Bekijk profiel
Reactie #2108 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:30:29
Caner, heb je nog plannen voor het Barba Napoli assortiment voor komend seizoen?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2109 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:33:43
Caner, heb je nog plannen voor het Barba Napoli assortiment voor komend seizoen?

Barba voer ik alleen de classic shirts, dus wit en lichtblauw oxford, twill, poplin, met standaard of button down boord. Maar ik verwacht met 10-15 dagen nog een beste levering van Masaniello Napoli (zelfde als Artigiani, enkel ander label). Daar heb ik echt hele mooie shirts van besteld., ook wat denim. Finamore Eduardo en Fray boord zijn gekopieerd, dus de Masaniello shirts komen met prachtige boorden.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2110 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:39:00
Dat was mogelijk een van de eerste leveringen dan, of de eenmalige stock partij. Zelf heb ik ze inmiddels echt langer, zie de laatste foto bij de advertenties voor de afmetingen. Hier bijvoorbeeld 70cm voor maat 40; https://www.timeformoda.com/product/cordone1956-handmade-herringbone-shirt-2/

Hopelijk nu weer zelfde maatvoering als de laatste levering. Morgen ga ik de nieuwste shirts opmeten.

70 cm zou goed moeten zijn idd.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2111 Gepost op: 13 februari 2020 - 17:39:25
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2112 Gepost op: 14 februari 2020 - 09:33:57
Ha Caner, ben wel geinteresseerd in de Kiton jasjes (pm is denk ik niet aangekomen...) heb je meer info?
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2113 Gepost op: 14 februari 2020 - 09:50:27
Ha Caner, ben wel geinteresseerd in de Kiton jasjes (pm is denk ik niet aangekomen...) heb je meer info?

Spambox al gecheckt? Ik heb namelijk binnen een half uur gereageerd. Stuur mij anders een rechtstreekse email; info@   timeformoda . nl (even zo voor de robots die online email adressen zoeken).

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2114 Gepost op: 14 februari 2020 - 09:59:54
opgelost!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.