Ingevuld!
Vraag puur uit interesse.
Denk je genoeg te hebben aan deze vragenlijst om een volledige dataset te krijgen voor je onderzoek?
Op het eerste gezicht komt het wat summier over.
Mijn tweede begeleider vond het wel goed (telefonisch gesproken, al moest hij wel snel uit huis omdat hij naar Brussel moest, dus heel vlug gekeken). Ben zelf ook benieuwd of ze straks niet gaan mopperen. Enquête moet ook niet te lang zijn, schrikt ook af. Komt wel goed, hoef tenminste niet een geheel nieuw onderzoek te starten. Gezien ik het al aardig druk heb met TFM heb ik mijn scriptie zo'n 3 jaar uitgesteld (wel altijd netjes -lees overbodig- collegegeld betaald). Kreeg paar maanden geleden een noodkreet dat de commissie voor 1 februari 2020 wil dat ik ben afgestudeerd. Ze willen gewoon zien dat er vooruitgang is, maar dat is er nu zeker. Straks enkel data analyseren, conclusies trekken en aanbevelingen doen.
Heb al 4 jaar niet met SPSS gewerkt, dus kan wel wat hulp gebruiken.. Ik kon bijvoorbeeld ook purchase intention meenemen (komt na customer satisfaction), maar dan werd het wel erg lastig te meten, dus maar achterwege gelaten.
Zit trouwens ook een grammaticale foutje in (found-find), maar om dat nu weer te corrigeren ben ik een uur verder met bewerken. Doe dat later wel in mijn scriptie.