Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (444736 keer gelezen)

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2010 Gepost op: 09 november 2019 – 15:17:11
Het was gezellig, dank voor je komst! Geniet van je boots en tot snel.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2011 Gepost op: 17 november 2019 – 14:58:10
Goedemiddag stijlbazen!

Voor degene die niet aangemeld is voor de nieuwsbrief: https://mailchi.mp/d3e891e07caa/crazy-days-20-30-40-off-everything

20-30-40% korting op alles!

Fijne zondag en mocht er informatie nodig zijn, hoor ik het graag.

Cordiali Saluti!

Caner

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2012 Gepost op: 19 november 2019 – 22:15:11
Heren, hopelijk volgende week een partijtje Alden. Wellicht nog wat anders erbij, maar dat vernemen jullie vanzelf wel. Keep you posted  <3

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2013 Gepost op: 03 december 2019 – 12:06:37
Heren, bestelling shirts Masaniello Napoli voor spring summer 2020 staat voor de deur. Is er hier ook interesse in linnen shirts (ik ga deze keer voor een mix van linnen en katoen) met een button down (soortgelijk aan die van Fray), heb stoffen in effen kleuren, streepjes, ruitjes, pied de poule etc.? Kan ze met 0-3-8 stappen handwerk laten maken. Hoe meer handwerk hoe meer aan de prijs uiteraard. Als er hier interesse is voor een pre-order, wil ik best wat foto's uploaden van de beschikbare stoffen (je mag ook even langsrijden als dat makkelijker is). Fit is soortgelijk aan die van Artigiani Napoli. Zitten ook genoeg denim (zowel katoen als linnen katoen mix) stofjes tussen, lijkt me wel gaaf om daar button down varianten van te laten maken met lichtbruine knopen. Ze worden nu gemaakt met een iets langere ruglengte (+-4/5cm).

Hoor graag van jullie!

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2014 Gepost op: 04 december 2019 – 17:57:16
Heb al van een paar van jullie wat berichtjes gekregen. Bij deze een voorselectie uit de stoffen. Aston en Sapphire zijn 170/2 kwaliteit katoen. Zitten 100% linnen shirts tussen, maar ook linnen katoen mix shirts en 100% katoen shirts. Als je wilt meedoen, hoor ik graag welke je zou willen. Indien er 2 of meer geďnteresseerden zijn voor een stof, dan bestel ik die in ieder geval.

Hier een pdf, wel even roteren met de klok mee. https://www.timeformoda.com/wp-content/uploads/2019/12/Shirts-fabrics-Masaniello-order.pdf

Pre order prijzen zullen tussen de 119 (geen handwerk) en 199 euro (8 stappen handwerk 170/2 kwaliteit stof) zitten. De prijs zal variëren per gekozen stof. Indien er slechts 1 geinteresseerde is in een stof, dan kan dat eventueel ook maar zal de prijs wel 30-40 euro hoger zitten.

Ben erg benieuwd hoeveel geďnteresseerden er zijn in deze speciale inkoop.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2015 Gepost op: 04 december 2019 – 20:01:47
Die stof van jouw shirt, Caner.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2016 Gepost op: 04 december 2019 – 20:32:49
Die stof van jouw shirt, Caner.

Die ga ik voor je laten maken.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2017 Gepost op: 05 december 2019 – 12:02:07
Heren ben vandaag gestart met de "sale". Ga proberen de jasjes en pakken van Cordone1956 en IGN Joseph aanzienlijk te verminderen (over een tijdje hopelijk pakken en colberts van merken als Canali, Isaia, en meer Boglioli etc.).

Derhalve de jasjes van IGN Joseph verlaagd naar 549 euro en wat pakken en colberts van Cordone1956 voor 419-549 euro. Ook de shirts van IGN Joseph zijn aardig in prijs verlaagd; 89-109 euro. Napolitanen, daar moet ik shirts van hebben (hoewel de IGN shirts ook gewoon top zijn). Ik heb ze allemaal in de Clearance geplaatst. Als kers op de taart voor SF 10% extra korting op alles in de Clearance met code SF.

Vragen? Hoor ze graag.

Fijne pakjesavond alvast!

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2018 Gepost op: 05 december 2019 – 12:16:02
Trouwens even naar .com gaan en niet .nl. Redirect is blijkbaar weggevallen en ze zijn er mee bezig om het op te lossen.

Update; problem solved.
Laatst bewerkt op: 05 december 2019 – 12:39:36 door TFM

AfricanGent

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2019 Gepost op: 22 december 2019 – 14:26:29
Kan er nog gebruik gemaakt worden van de sokken aanbieding?

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2020 Gepost op: 22 december 2019 – 14:49:10
Kan er nog gebruik gemaakt worden van de sokken aanbieding?

Ik denk dat je bij Carlo moet zijn, ik heb namelijk nooit een sokkenactie gehad, enkel een paar maanden geleden met wat kousen.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2021 Gepost op: 14 januari 2020 – 20:36:01
Heren, partij schoenen (+-125 paar) ingekocht Carlos Santos. Veel boots (chelsea, jodphur etc.) en wat cap toe, monks etc.. Zal proberen een dezer dagen foto's te schieten. Passen is op locatie (op afspraak) mogelijk. Prijs per paar 150 euro (zitten modellen tussen waar Carlos Santos op eigen website 399 euro voor vraagt).

Normaliter is dit geen handel voor mij, daar ik echt exclusieve merken prefereer. Maar ik kreeg een leuk aanbod en weet uit ervaring dat Carlos Santos mooie én degelijke schoenen maakt, daarnaast commercieel ook goede handel is.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2022 Gepost op: 14 januari 2020 – 20:42:40
Klinkt goed, ben benieuwd. CS biedt goede p/k verhouding.

Geen handgrade neem ik aan?

Davidh

  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2023 Gepost op: 14 januari 2020 – 21:21:36
Ook benieuwd, laatst toch voor Carmina gegaan i.p.v. CS. Maar die ontbreekt nu dus wel nog in mijn kast ;)
Wat is de grootste maat die je beschikbaar hebt?

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2024 Gepost op: 14 januari 2020 – 21:24:35
Handgrade? Geen idee, maar acht de kans klein. Wel aardig wat goodyear. Prima prijs kwaliteit, nu al helemaal.

Grootste maat is 12.