Dank heren, fijn om te mogen horen dat ik welkom ben bij jullie in de buurt. Ik heb eigenlijk niet de intentie om een winkel te openen. Kwam ongeveer 5-6 weken geleden een bijzonder aanbod tegen in Den Haag (om de hoek bij Oger, Pelger etc.). Niet al te groot, maar wel deie verdiepingen hoog. Had mij het al helemaal voorgesteld; beneden ontvangst met uitblinkende kledingstukken, eerste verdieping lounge met paskamers, tweede verdieping fotostudio en kantoor. Achter op de beganegrond ruimte voor magazijn en inpakken.
Huidige huurder wenst te vertrekken, er is een overnamesom (welke ik ook best wil betalen). Langsgeweest alles bekeken, boven wel aardig wat werk, maar durf het wel aan. Huidige huurder bedenkt zich en wil het laten runnen als franchise aan huidige werknemer. Al die tijd en energie voor niets.
Den Haag, Rotterdam of omstreken is puur voor de kleine. Schoonouders, neefjes etc wonen in Schiedam. Hier in Hengelo hebben wij geen familie waar wij onze zoon even kunnen achterlaten. Mijn ouders wonen in Veendam (Groningen) en om die kant op te verhuizen zal een achteruitgang zijn na Hengelo.
Vandaar ook omgeving Rotterdam - Den Haag (waar tevens een aanzienlijk deel van mijn klanten wonen/werken). Een fysieke winkel ga ik pas beginnen wanneer de locatie goed is. Anders red ik mij ook wel met een bedrijfsopslagruinte. Vind het eigenlijk zonde dat de collectie niet in een fysieke winkel wordt gepresenteerd.