Mooi initiatief en leuk om het enthousiasme hier te zien, dat deel ik zeker! Lijkt me wel een moeilijke doelgroep; je wilt niet dat de lager geprijsde shirts ten koste gaan van de verkoop van je wat duurdere (en kwalitatief hoogwaardigere) producten, maar het lijkt me voor jou als (neem ik aan) bij het grote publiek relatief onbekende retailer ook lastig om hiermee veel nieuwe klanten aan te trekken die net even wat beters zoeken dan SuSu, moeilijk segment om te bereiken en om je in te onderscheiden lijkt me. Dan zit je toch te vissen in de groep die bijv. Oger of Pauw huismerk koopt, zou er goed over nadenken hoe je daar als relatief onbekende naam een positie verwerft, kopers bereikt en ook over de streep trekt.
Je persoonlijke benadering, fantastische service en prettige communicatie lijken me daarin speerpunten. In dat licht bezien zou ik het raadzaam vinden om op je site nog iets meer het verhaal achter TFM naar voren te brengen. De blogs zijn al erg leuk en laten de wereld en kwaliteit achter de merken zien. Juist jouw verhaal als enthousiaste, kleinere ondernemer die met kwalitatief hoogwaardige maar kleinschaligere merken werkt zou voor mij als potentiële nieuwe klant een onderscheidende factor zijn tov bijv. de eerder genoemde zaken.