Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496451 keer gelezen)

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1740 Gepost op: 08 april 2019 - 20:58:00
119 met of zonder parelmoer?
Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1741 Gepost op: 08 april 2019 - 21:24:47
Met uiteraard  :)

Jooost

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1742 Gepost op: 08 april 2019 - 22:16:33

Mijn top drie zou dan zijn; witte twill, blauw wit gestreept en denim shirt. Laatstgenoemde eventueel met button down a la Fray. Maatvoering zal gelijk zijn aan laatste levering.

Zou voor basis die blauw wit gestreept vervangen door blauw.

En persoonlijk geen fan van de button down, maar dat is een smaak kwestie.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1743 Gepost op: 08 april 2019 - 22:18:01
Hier ook liever lichtblauw. Zie om me heen veel mensen die iets meer dan Susu willen maar niet weten wat, dan is dit de perfecte optie.

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1744 Gepost op: 08 april 2019 - 22:26:03
Mits een beetje aardige mouwlengte helemaal top. Tussen 5 en 7 in heb je iedereen tevreden (mij iig) :mrgreen:

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1745 Gepost op: 08 april 2019 - 22:46:38
Mooi initiatief en leuk om het enthousiasme hier te zien, dat deel ik zeker! Lijkt me wel een moeilijke doelgroep; je wilt niet dat de lager geprijsde shirts ten koste gaan van de verkoop van je wat duurdere (en kwalitatief hoogwaardigere) producten, maar het lijkt me voor jou als (neem ik aan) bij het grote publiek relatief onbekende retailer ook lastig om hiermee veel nieuwe klanten aan te trekken die net even wat beters zoeken dan SuSu, moeilijk segment om te bereiken en om je in te onderscheiden lijkt me. Dan zit je toch te vissen in de groep die bijv. Oger of Pauw huismerk koopt, zou er goed over nadenken hoe je daar als relatief onbekende naam een positie verwerft, kopers bereikt en ook over de streep trekt.

Je persoonlijke benadering, fantastische service en prettige communicatie lijken me daarin speerpunten. In dat licht bezien zou ik het raadzaam vinden om op je site nog iets meer het verhaal achter TFM naar voren te brengen. De blogs zijn al erg leuk en laten de wereld en kwaliteit achter de merken zien. Juist jouw verhaal als enthousiaste, kleinere ondernemer die met kwalitatief hoogwaardige maar kleinschaligere merken werkt zou voor mij als potentiële nieuwe klant een onderscheidende factor zijn tov bijv. de eerder genoemde zaken.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Tapenade

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1746 Gepost op: 08 april 2019 - 23:09:23
Ik draag nu susu en profuomo, maar met de juiste kwaliteit en pasvorm is dit zeker een goed alternatief!

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1747 Gepost op: 08 april 2019 - 23:10:10
En wellicht iets meer info over het product op de site. Heel begrijpelijk dat dat met de vele stukken die je hebt lastig is, maar zo’n hemd heb je er een aantal van en verkoop je veel meer. Tekstje voor een jasje x 1 zou ik ook laten.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1748 Gepost op: 09 april 2019 - 18:04:49
IGN Joseph eerste levering binnen! Erg mooie stoffen. De dubbele manchet (twill) en gestreepte shirt hebben een normale fit, het button down shirt heeft een slim fit. Alle shirts worden geleverd met een extra lapje stof, zodat mocht je een borstzakje willen, je deze met dezelfde stof erop kan laten zetten. Vond dat wel een extra service, vandaar ook maar gelijk gebruik van gemaakt. Boorden zijn mooi soepel.

De shirts komen vanavond nog op de website. Bij elk bestelde shirt zal ik een flacon met shirtshampoo van IGN Joseph (t.w.v. 24 euro) cadeau doen! Tevens krijg je ook nog eens met code SF 10% korting. Let wel dat de shirts beperkt in voorraad zijn, op=op.

Het gestreepte shirt heeft in werkelijkheid een iets donkerdere streep

Laatst bewerkt op: 09 april 2019 - 19:24:08 door TFM

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1749 Gepost op: 09 april 2019 - 19:18:20
De shirts staan inmiddels online. Er zit een knaller (de gestreepte) tussen voor 159 euro, inclusief de korting kom je dan ongeveer uit op 143 euro en krijg je er ook nog eens een shirt shampoo bij cadeau.

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1750 Gepost op: 09 april 2019 - 22:57:49
Shirt shampoo?

ElArmaSecreta

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1751 Gepost op: 10 april 2019 - 09:51:51
Lekkere shirts hoor.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1752 Gepost op: 10 april 2019 - 10:30:02
Shirt shampoo?

Yes om je shirts (second skin) mee te onderhouden.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1753 Gepost op: 10 april 2019 - 10:32:14
Hoe vallen de mouwen van deze shirts?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1754 Gepost op: 10 april 2019 - 10:33:26
Hoe vallen de mouwen van deze shirts?

Ga ik straks voor je nameten. Heb wel een overzicht gekregen van IGN Joseph, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.