Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496464 keer gelezen)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1725 Gepost op: 05 april 2019 - 11:53:58
Goed idee, zal kijken of ik zo'n instapshirt (Artigiani zonder handwerk, Cordone1956 standaard lijn of IGN Joseph) kan laten maken. Pakken wel wat lastiger vermoed ik, denk dat alleen partij inkoop interessant kan zijn, anders lever ik teveel in op kwaliteit.

Wat betreft de revers van de jasjes, ik denk eerlijk gezegd dat een notch lapel op zo'n casual ruitjasje minder mooi zal staan dan een peak lapel (maar daarover verschillen de meningen vanzelfsprekend, heb er al wel veel complimenten over gehad). Voor aankomende winter heb ik wel weer notch lapel jasjes en pakken ingekocht, deze hebben dan ook een wat "formeler" print.

Anyway, jullie feedback wordt zeer gewaardeerd en dat er ook nog eens wordt nagedacht over mogelijkheden, is helemaal top.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1726 Gepost op: 05 april 2019 - 12:17:33
Goed idee, zal kijken of ik zo'n instapshirt (Artigiani zonder handwerk, Cordone1956 standaard lijn of IGN Joseph) kan laten maken. Pakken wel wat lastiger vermoed ik, denk dat alleen partij inkoop interessant kan zijn, anders lever ik teveel in op kwaliteit.

Wat betreft de revers van de jasjes, ik denk eerlijk gezegd dat een notch lapel op zo'n casual ruitjasje minder mooi zal staan dan een peak lapel (maar daarover verschillen de meningen vanzelfsprekend, heb er al wel veel complimenten over gehad). Voor aankomende winter heb ik wel weer notch lapel jasjes en pakken ingekocht, deze hebben dan ook een wat "formeler" print.

Anyway, jullie feedback wordt zeer gewaardeerd en dat er ook nog eens wordt nagedacht over mogelijkheden, is helemaal top.

Half canvas, simpel stofje, geen handwerk, moet toch lukken? misschien kan je het rekken naar 60o, maar snap het ook wel, je kan gewoon niet vechten in dit segment tegen prijsknallers die alles laten maken in China, waar Munro ook het meeste laat maken. maar goed, dan kan je ieder geval een mooi shirt das combi leveren aan onze beginnende SF'er

En wat je zei, smaak, en daar valt niet over te twisten! zolang jij verkoopt, houd ik me mond :) en volgens mij gaat het lekker!

Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1727 Gepost op: 08 april 2019 - 17:26:24
Even terugkomend op het voorstel van Punt; vandaag met Artigiani in gesprek geweest en het is mogelijk om shirts zonder handwerk te laten maken. Indien gewenst zelfs onder een ander label, daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit. Prijs zal dan rond 109-119 euro (met een beetje snijden in de marge) gaan zitten. Voorlopig is de keuze beperkt tot de stoffen die ik tot op heden heb geselecteerd en shirts van heb laten maken. Mijn top drie zou dan zijn; witte twill, blauw wit gestreept en denim shirt. Laatstgenoemde eventueel met button down a la Fray. Maatvoering zal gelijk zijn aan laatste levering.

Meer die zeggen van doen?

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1728 Gepost op: 08 april 2019 - 18:52:14
Even terugkomend op het voorstel van Punt; vandaag met Artigiani in gesprek geweest en het is mogelijk om shirts zonder handwerk te laten maken. Indien gewenst zelfs onder een ander label, daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit. Prijs zal dan rond 109-119 euro (met een beetje snijden in de marge) gaan zitten. Voorlopig is de keuze beperkt tot de stoffen die ik tot op heden heb geselecteerd en shirts van heb laten maken. Mijn top drie zou dan zijn; witte twill, blauw wit gestreept en denim shirt. Laatstgenoemde eventueel met button down a la Fray. Maatvoering zal gelijk zijn aan laatste levering.

Ik zag dag susu voor velen toch? Top aanbod!
Respect the beard

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1729 Gepost op: 08 april 2019 - 18:58:17
Zou ik ook kopen.

King Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1730 Gepost op: 08 april 2019 - 19:15:45

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #1731 Gepost op: 08 april 2019 - 19:22:27
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1732 Gepost op: 08 april 2019 - 19:28:20

En gewoon capsule per TFM als label.. hahahahahaha
Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1733 Gepost op: 08 april 2019 - 19:33:41
Zijn al een paar merken waaruit ik kan kiezen, maar mag ook gewoon mijn eigen label voeren.

Dus dat wordt nog meer shirts in voorraad :). Kan er straks nog een stelling bij :).

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1734 Gepost op: 08 april 2019 - 19:33:52
Zou ik ook kopen.

Al is de waist net een tikki te krap voor mij bij Artigiani, maar dat terzijde

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1735 Gepost op: 08 april 2019 - 19:34:54
Al is de waist net een tikki te krap voor mij bij Artigiani, maar dat terzijde

Naden eruit (wassen en strijken) en probleem verholpen  :D

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1736 Gepost op: 08 april 2019 - 19:37:49
Naden eruit (wassen en strijken) en probleem verholpen  :D

of (ook) een huislijn van Donnannna Napoli gaan voeren  :D

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1737 Gepost op: 08 april 2019 - 19:41:12
of (ook) een huislijn van Donnannna Napoli gaan voeren  :D

Dat gaat hem helaas niet worden, zij doen alleen handmade. In feite core business op moment bespoke, maar shirts voor mij willen ze wel maken (8 stappen handwerk). Ik kijk nu al aan tegen 3 stellingen vol met shirts (ruim 400 shirts). Krijg binnenkort ook een levering BD van Barba en shirts van IGN Joseph. Mag nu wel even de hand op de knip (m.u.v. de machinale Artigiani dan).

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1738 Gepost op: 08 april 2019 - 19:52:12
Begrijpelijk, moet ook allemaal nog verkocht worden.

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1739 Gepost op: 08 april 2019 - 19:59:43
Dat zou een goed idee zijn, 109-119 is een mooie prijs voor instap shirts, denk dat het een goede zet zal zijn.