Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (498907 keer gelezen)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1710 Gepost op: 29 maart 2019 - 13:40:12
Thanks Avvo! Even ter verduidelijking voor Arch (en meer); je bedoelt het Artigiani Napoli shirt toch? Die gestreepte? Is inderdaad top stofje, heerlijk zacht.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1711 Gepost op: 29 maart 2019 - 13:42:38
Yes Artigiani in blauw/wit streep (katoen)
The man with style, is the man who can smile

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1712 Gepost op: 29 maart 2019 - 16:15:38
live and let die

Jooost

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1713 Gepost op: 29 maart 2019 - 16:16:36
ik ben wat huiverig voor piekrevers, iets te veel gimmick IMHO.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1714 Gepost op: 29 maart 2019 - 16:25:19
https://therake.com/brands/cordone-1956.html

Dat is op consignatie basis, je bestelt via The Rake en Cordone1956 maakt het met een paar dagen en stuurt het vervolgens op. Mijn collectie is voor 90% uniek, je treft het nergens anders aan, ook niet op de website van Cordone1956. Geen massaproductie, only limited :).

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1715 Gepost op: 30 maart 2019 - 22:51:27
Mouwlengte 7 koop je normaliter niet in hè, Caner?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1716 Gepost op: 30 maart 2019 - 23:10:45
Mouwlengte 7 koop je normaliter niet in hè, Caner?

Al een tijdje niet, maar de nieuwe shirts van Cordone hebben redelijk lange mouwen. De denim shirts hebben ook langere mouwen dan de standaard shirts van Cordone1956. Je zou de Donnanna’s kunnen checken (mits je maat), daar heb ik nog een aantal met extra (lees 70-71cm) mouwlengte. Woensdag komt Luigi langs, kan denk ik wel op korte termijn wat extra shirts laten maken met extra mouwlengte?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1717 Gepost op: 31 maart 2019 - 15:54:26
Ik merk dat er behoefte is naar shirts in de prijsrange rond 150 euro. Aangezien ik deze (helaas nog) niet heb, heb ik besloten om de prijs van de Barba Napoli shirts enkel voor SF (middels een kortingscode) te verlagen. Totdat er een nieuw merk (IGN Joseph, zowel de "goedkopere" als de standaard lijn) komt, zullen de shirts van Barba Napoli met 50 euro korting worden aangeboden. Derhalve komt de prijs van een Barba Napoli shirt uit op 149 euro. Code SFBARBA.

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1718 Gepost op: 31 maart 2019 - 18:30:42
Al een tijdje niet, maar de nieuwe shirts van Cordone hebben redelijk lange mouwen. De denim shirts hebben ook langere mouwen dan de standaard shirts van Cordone1956. Je zou de Donnanna’s kunnen checken (mits je maat), daar heb ik nog een aantal met extra (lees 70-71cm) mouwlengte. Woensdag komt Luigi langs, kan denk ik wel op korte termijn wat extra shirts laten maken met extra mouwlengte?

Zal eens naar de Donnanna’s kijken. Ken het verder niet. Thanks.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1719 Gepost op: 03 april 2019 - 19:20:48
Coat tot de knie ( déze is net iets te lang)

Navy visgraat !

En de bovenste van de tweede foto.

Wat gaan die coats ongeveer kosten Caner ?

Overcoats zijn besteld, maar kan het nog aanvullen tot maandag. Stofsamenstelling is 90% wol en 10% cashmere. Heb de navy variant ingekocht. Single breasted 3 knoops, één knoop op de mouwen, handgenaaide knopen, ongevoerd, flap pockets, revers ongeveer 12cm breed, lengte tot ongeveer de knie (man met lengte van 1.85-1.90m).

De overcoats komen op de website voor 1299 euro (hoewel ze 25% duurder in inkoop zijn dan een pak), heb aardig in de marge gesneden. Desalniettemin kan er met een pre order voor 925 euro (minder risico = betere prijs) zo'n jas worden ingekocht.

Laat het mij graag voor zondagavond 23.00 uur weten indien je zo'n overcoat wilt bestellen.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1720 Gepost op: 04 april 2019 - 09:03:31
Overcoats zijn besteld, maar kan het nog aanvullen tot maandag. Stofsamenstelling is 90% wol en 10% cashmere. Heb de navy variant ingekocht. Single breasted 3 knoops, één knoop op de mouwen, handgenaaide knopen, ongevoerd, flap pockets, revers ongeveer 12cm breed, lengte tot ongeveer de knie (man met lengte van 1.85-1.90m).

De overcoats komen op de website voor 1299 euro (hoewel ze 25% duurder in inkoop zijn dan een pak), heb aardig in de marge gesneden. Desalniettemin kan er met een pre order voor 925 euro (minder risico = betere prijs) zo'n jas worden ingekocht.

Laat het mij graag voor zondagavond 23.00 uur weten indien je zo'n overcoat wilt bestellen.

Fijn om te lezen dat hij inmiddels wel alles op orde heeft... mijn bespoke projectje met onze grote vriend was een grote flop... Zou dan ook nooit meer direct iets bestellen... waarschijnlijk met een winkel als tussenpersoon, wel een mooie optie.
Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1721 Gepost op: 04 april 2019 - 11:53:58
Je bedoelt Luigi? Realiseer ik mij ook na twee keer lezen :). Hoe lang geleden is dat Punt en wat is er misgegaan? Inderdaad beter even via een winkelier, ben je enigzins ingedekt en is er iemand die de touwtjes strak houdt.

Ik ken trouwens nog een goed bespoke adres in Napoli, wellicht dat we daar een keer met een groepje naartoe kunnen gaan? Even twee weekenden ofzo :).

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1722 Gepost op: 04 april 2019 - 12:22:44
Ter verduidelijking: het jasje was geen succes en een zeer onprettig ervaring.

1. Slechte afwerking
2. Pasvorm was echt bedroevend en niet volgens afspraak
3. Total verkeerde schouders
4. erg slechte service
5. maar vooral ook een zeer neerbuigende communicatie

Gelukkig was het nog te herstellen, maar dit is niet gedaan door Cordone... !!!

NIET DOEN -- Don't do it!
Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1723 Gepost op: 04 april 2019 - 12:41:42
Geen fijne ervaring destijds.. Waarschijnlijk was hij toen nog aan het “leren” kleermaken, inmiddels zijn we ruim 6 jaar verder en heeft hij (hopelijk in positieve zin) al wat meer ervaring opgedaan. Heb de topic doorgenomen en de foto’s bekeken, zag er in eerste instantie niet verkeerd uit..

Maar wat betreft  RTW heb ik vast wel een paar SF ers die kunnen praten over hun jasjes (heb er zelf ook een MTM jasje van).

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1724 Gepost op: 05 april 2019 - 11:34:50
Geen fijne ervaring destijds.. Waarschijnlijk was hij toen nog aan het “leren” kleermaken, inmiddels zijn we ruim 6 jaar verder en heeft hij (hopelijk in positieve zin) al wat meer ervaring opgedaan. Heb de topic doorgenomen en de foto’s bekeken, zag er in eerste instantie niet verkeerd uit..

Maar wat betreft  RTW heb ik vast wel een paar SF ers die kunnen praten over hun jasjes (heb er zelf ook een MTM jasje van).

Ohh zekers, van wat ik zie, prima, alleen die piekjes wat minder, maar das smaak! Nee man, je doet het goed, mooie aanvulling, mooie prijzen en precies wat een winkelier hier zou moeten doen. win win voor iedereen!

nu jij er tussen zit, zou ik het zeker aanraden!

Nu nog een pak ontwikkelen voor rond de 500 e en shirtjes voor 125 e en kunnen we al die nieuwe gasten blij maken met een fantastisch aanbod... zijn we ook gelijk klaar met susu wel of niet, tommy, hugo, wel of geen mtm etc...

gewoon navy, grijs, wit en blauw, klaar...
Respect the beard