Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496453 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1695 Gepost op: 25 maart 2019 - 15:31:19
eigenlijk alles op de plaatjes uit de post erboven is qua kleur/patroon beter.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1696 Gepost op: 26 maart 2019 - 20:17:04
Nieuwe colberts en pakken zijn binnen van Cordone1956! De windowpane jasjes en het pak zijn mijn favoriet wat betreft nieuwe aanvoer. De overige items zijn natuurlijk ook mooi (petrol kleur, groen en zand met witte en blauwe ruit). Jasjes mix van wol, linnen en zijde, pak is s130 travel met subtiel visgraatmotief 4-season. Het pak heb ik in de maten 46-48-50 met een notch lapel, en nog een serie in maat 48-50-52-54 met een peak lapel.

Alles komt naar alle waarschijnlijkheid morgenavond tussen 20.00-22.00 uur op de website.
Laatst bewerkt op: 27 maart 2019 - 04:42:29 door TFM

tango

• Gebruiker
  • 0,047 berichten per dag
    • Bekijk profiel
Reactie #1697 Gepost op: 26 maart 2019 - 20:35:26
Ik heb onlangs bij Caner een ongevoerde winter colbert van cordone aangeschaft, de welbekende flanel in de blauwe ruit.
Prachtig gemaakt colbert, mooie stof en ragfijne afwerking en handmade details. Ik zal eerlijk zeggen dat de reguliere cordone shirts niet verfijnd genoeg waren naar mijn mening, maar het jasje was helemaal on par! Ben benieuwd naar bovenstaande selectie!

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1698 Gepost op: 26 maart 2019 - 20:39:02
Ik heb onlangs bij Caner een ongevoerde winter colbert van cordone aangeschaft, de welbekende flanel in de blauwe ruit.
Prachtig gemaakt colbert, mooie stof en ragfijne afwerking en handmade details. Ik zal eerlijk zeggen dat de reguliere cordone shirts niet verfijnd genoeg waren naar mijn mening, maar het jasje was helemaal on par! Ben benieuwd naar bovenstaande selectie!

Thanks Tango! Dat is ook de reden geweest dat ik enkel nog de handgemaakte shirts lijn van Cordone1956 voer. Daar is de afwerking beter.  Jasjes en pakken zijn top. Afwerking van deze jasjes en pakken is gelijk aan die van de flannel pakken en jasjes, dus top. Vind eerlijk gezegd de blauwe en steenrode windowpane wel iets van Isaia of Kiton hebben  :)

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1699 Gepost op: 26 maart 2019 - 20:42:21
Die donkerblauwe vooraan, me like! :thumbsup:

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1700 Gepost op: 26 maart 2019 - 20:44:22
Ziet er erg mooi uit Caner! :thumbsup:

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1701 Gepost op: 27 maart 2019 - 17:11:25
Volgende week woensdag komt Luigi Cordone weer naar Hengelo. Ik laat een bespoke pak bij hem maken, mochten er meer geďnteresseerden zijn, hoor ik dat graag. Verder kan ik na zijn bezoek pas meer duidelijkheid geven over de prijzen van coats. Ook zal hij nog meer stoffen meenemen voor jasjes en pakken.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1702 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:07:47
Nieuwe colberts en pakken zijn binnen van Cordone1956! De windowpane jasjes en het pak zijn mijn favoriet wat betreft nieuwe aanvoer. De overige items zijn natuurlijk ook mooi (petrol kleur, groen en zand met witte en blauwe ruit). Jasjes mix van wol, linnen en zijde, pak is s130 travel met subtiel visgraatmotief 4-season. CORRECTIE: Het pak heb ik in de maten 46-48-50-52-54 met een notch lapel, en in maat 48-50 met een peak lapel.

Alles komt naar alle waarschijnlijkheid morgenavond tussen 20.00-22.00 uur op de website.

lorenzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1703 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:19:57
Ff manchet recht doen

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1704 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:23:04
Erg fraai Caner. Vind het persoonlijk wel jammer dat veel jasjes een peak lapel hebben, verkoopt dat beter? Misschien een beetje rare vraag zo, maar is serieus bedoeld.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1705 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:23:22
Ff manchet recht doen

We letten natuurlijk op de details  :D

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1706 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:24:57
Erg fraai Caner. Vind het persoonlijk wel jammer dat veel jasjes een peak lapel hebben, verkoopt dat beter? Misschien een beetje rare vraag zo, maar is serieus bedoeld.

Heb tot dusver juist veel positieve reacties gekregen over de revers. Normaliter heb ik altijd notch lapels, deze keer wat anders.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1707 Gepost op: 27 maart 2019 - 21:46:06
Ik had jullie een leuke actie beloofd, dus bij deze; de petrolkleurige (alleen in de maten 46-48-50) SF prijs 699 euro. De overige jasjes 799 euro. Pak 999 euro. Bij aanschaf van een jasje of pak (niet uit de sale) krijg je er een handmade shirt naar keuze (alles doet mee!) gratis bij. Denk dito prijs en leuk cadeau!

Dit is nu even zonder code, graag via pm of mail aangeven als je iets wilt bestellen en de gewenste cadeau.

Actie is geldig t/m 31-3-2019
Laatst bewerkt op: 27 maart 2019 - 21:50:26 door TFM

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1708 Gepost op: 29 maart 2019 - 11:55:01
Fijne actie  :thumbsup: Mooi pak ook, jasjes ook mooi maar ik ben wat huiverig voor piekrevers, iets te veel gimmick IMHO.

Shirt is echt top, prachtige stof/afwerking/fit (voor mij persoonlijk natuurlijk...). Zeker vergelijkbaar met veel duurdere merken en voor een prachtige prijs.
The man with style, is the man who can smile

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1709 Gepost op: 29 maart 2019 - 13:26:32
Shirt is echt top, prachtige stof/afwerking/fit (voor mij persoonlijk natuurlijk...). Zeker vergelijkbaar met veel duurdere merken en voor een prachtige prijs.

De Cordone shirts?