Klinkt natuurlijk top Clay, alleen is dit volgens mij niet haalbaar, omdat juist die maten ingevoerd worden en zichtbaar zijn wanneer je over een product scrollt. Als je die maten enkel achter de schermen houdt, dan vrees ik dat dat niet meer zichtbaar zal zijn. Eerlijk gezegd heb ik weinig tot geen programmeerkennis en sluit bij voorbaat dit al uit, terwijl het wellicht toch nog toepasbaar zal zijn. Wat Oris zegt dat je een tweede atribuut toevoegd met filtermaat is wellicht wel handig, maar op moment eerlijk gezegd geen tijd voor.
Maar wat betreft schoenen in een filtermaat plaatsen is niet mogelijk. Je hebt ook grote en brede mannen die XXL dragen, maar bijvoorbeeld schoenmaat 42 hebben.
Al met al denk ik dat het idee erg leuk klinkt en er ook uit zal zien, maar moeilijk toepasbaar op een website met redelijk wat variatie aan producten. Als ik geen schoenen en sokken/kousen had, dan is het idee zeker toepasbaar en ook veel overzichtelijker. Dan moet de filteroptie maatvoering S,M,L,XL,XXL,XXXL natuurlijk enkel achter de schermen zichtbaar zijn en niet wanneer je over de producten scrolt. Wellicht dat ik daar mee aan de slag ga in de zomer, wanneer het iets rustiger is

.
Zoom is ook aangepast. Spinner is weg, alleen nog wel op productpagina. Die animatie zorgt voor een iets tragere website, daar kijkt de programmeur nu ook naar.