Thanks heren, shoppage is nu van 12 naar 24 items aangepast. Safari wordt aan gewerkt. Wat betreft filter op maat; het is erg lastig om dat goed te krijgen, vooral als ik dat van Clay aanhoud, dan krijg ik op elke item een waslijst aan beschikbare maten (als je eroverheen scrolt, is het nu mooi overzichtelijk), is het filtertechnisch ook helaas niet haalbaar (moeten dan meerdere filters worden aangemaakt - confectiemaat, jeansmaat, schoenmaat, shirtmaat, riemlengte etc.), wat op mobiele versie dan teveel ruimte in beslag gaat nemen). Het advies is dat wanneer je bijvoorbeeld een shirt in maat 40 zoekt, je eerst op categorie shirts moet klikken en dan pas moet gaan filteren op maat (dan zul je bijvoorbeeld ook geen maat 8 tegenkomen).. Op categorieniveau zijn de filters dan ook gebruiksvriendelijker.
Ik dacht gisterenavond nog van aantal items van 12 naar 24 veranderen is zo gedaan

(op vorige website wel), maar op de vernieuwde website moet je echt kennis van php hebben en dat heb ik niet.