Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496469 keer gelezen)

deniz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1530 Gepost op: 11 februari 2019 - 19:09:08
Ziet er heel mooi uit!

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1531 Gepost op: 11 februari 2019 - 19:49:52
Nieuw logo zou goed zijn.
Mooie site!

Pinacolada

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1532 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:06:54
Verder @summit, hier wordt ook naar gekeken. Kan het zelf op moment helaas niet op de Ipad checken. Meer mensen die daar last van hebben?

Hier ook op de laptop. Soms laadt hij zelfs een plaatje helemaal niet terwijl je weet dat er een moet zijn omdat daaronder nog een rij staat.

Mijn tips zouden zijn:

- Filteroptie stofsoort
- Optie om meer dan 12 items per pagina te weergeven (bv zo'n 12/24/48 dropdown)
- Zoom in zou wel wat meer mogen
- Switchen tussen foto's met minder moeite (met pijltjes oid)

Mooie verbeterde site, echt een stuk fijner!
Laatst bewerkt op: 11 februari 2019 - 20:15:30 door Pinacolada

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1533 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:17:11
Ja, hier ook. Sommige items zijn eerst zichtbaar en worden dan half transparant, andere verdwijnen helemaal in het witte vlak (de plek blijft dan wel “bezet”). Mooie site verder, afgezien van die paar technische dingetjes.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1534 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:28:29
Hier ook op de laptop. Soms laadt hij zelfs een plaatje helemaal niet terwijl je weet dat er een moet zijn omdat daaronder nog een rij staat.

Mijn tips zouden zijn:

- Filteroptie stofsoort
- Optie om meer dan 12 items per pagina te weergeven (bv zo'n 12/24/48 dropdown)
- Zoom in zou wel wat meer mogen
- Switchen tussen foto's met minder moeite (met pijltjes oid)

Mooie verbeterde site, echt een stuk fijner!

Hebben jullie links? Dan kunnen wij meekijken. Het kan zijn dat de afbeelding is verwijderd en er daardoor dus een wit vakje ontstaat.. Wat betreft stofsoort, daar hebben we ook aan gedacht, alleen hoe wil je dat managen? Er zitten jasjes tussen met wol, zijde linnen, of een andere mix (shirts allemaal katoen).. Dan heeft die extra filter naar mijn mening ook weinig nut.. Enkel bij dassen zou het wellicht interessant kunnen zijn.

Meer dan 12 items ga ik zo proberen toe te passen, kijken hoe dat er uit gaat zien. Zoom wordt naar gekeken.

Nu alleen even de kinderziektes verhelpen :)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1535 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:29:42
Nieuw logo zou goed zijn.
Mooie site!

Dat kan altijd nog, zelf ook (een keer) over nagedacht :)

Pinacolada

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1536 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:38:10
Hebben jullie links? Dan kunnen wij meekijken. Het kan zijn dat de afbeelding is verwijderd en er daardoor dus een wit vakje ontstaat.. Wat betreft stofsoort, daar hebben we ook aan gedacht, alleen hoe wil je dat managen? Er zitten jasjes tussen met wol, zijde linnen, of een andere mix (shirts allemaal katoen).. Dan heeft die extra filter naar mijn mening ook weinig nut.. Enkel bij dassen zou het wellicht interessant kunnen zijn.

Meer dan 12 items ga ik zo proberen toe te passen, kijken hoe dat er uit gaat zien. Zoom wordt naar gekeken.

Nu alleen even de kinderziektes verhelpen :)

Ik heb het vrijwel overal.

Stofsoort: je zou een "contains" optie kunnen doen, dan kun je bv filteren als er iets van kasjmier in zit (of dat nou 5% is of 100%), dan filter je in ieder geval alles eruit waar geen kasjmier in zit. Maar misschien is dit een persoonlijke tik, ik weet niet of anderen dat fijn vinden.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1537 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:40:27
Ik heb deze problemen niet op de laptop, desktop of mobiel. Welke browser gebruik je (ik gebruik chrome)? Dan laten we dat ook direct checken.

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #1538 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:48:28
Safari. Ik had het net ook.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Reactie #1539 Gepost op: 11 februari 2019 - 20:53:57
Safari

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1540 Gepost op: 11 februari 2019 - 21:04:40
Safari op Macbook inderdaad, maar op iPhone niet. Op Macbook wel geinig overigens, maar op iPhone bijzonder irritant die animatie hah

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1541 Gepost op: 11 februari 2019 - 21:22:45
Leuke verbetering t.o.v. de oude!

De sortering op maat misschien wat aanpassen? Staat nu beetje door elkaar.. Ik weet niet of de 38 die ik aanklik een shirtmaat is of een spijkerbroek met hele wijde taille of een heel klein paar schoenen.

Zou het kunnen groeperen, bijv.

S / 44-46 / 30-31
M / 48-50 / 32-33
L / 52-54 / 34-36
XL..

knitwear / pakken / broeken. Evt shirts toevoegen. Schoenen een eigen categorie.

Daarnaast selector voor aantal items per pagina, was al genoemd.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1542 Gepost op: 12 februari 2019 - 10:30:43
Thanks heren, shoppage is nu van 12 naar 24 items aangepast. Safari wordt aan gewerkt. Wat betreft filter op maat; het is erg lastig om dat goed te krijgen, vooral als ik dat van Clay aanhoud, dan krijg ik op elke item een waslijst aan beschikbare maten (als je eroverheen scrolt, is het nu mooi overzichtelijk), is het filtertechnisch ook helaas niet haalbaar (moeten dan meerdere filters worden aangemaakt - confectiemaat, jeansmaat, schoenmaat, shirtmaat, riemlengte etc.), wat op mobiele versie dan teveel ruimte in beslag gaat nemen). Het advies is dat wanneer je bijvoorbeeld een shirt in maat 40 zoekt, je eerst op categorie shirts moet klikken en dan pas moet gaan filteren op maat (dan zul je bijvoorbeeld ook geen maat 8 tegenkomen).. Op categorieniveau zijn de filters dan ook gebruiksvriendelijker.

Ik dacht gisterenavond nog van aantal items van 12 naar 24 veranderen is zo gedaan  :mrgreen: (op vorige website wel), maar op de vernieuwde website moet je echt kennis van php hebben en dat heb ik niet.

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1543 Gepost op: 12 februari 2019 - 11:03:40
Wat Clay bedoelt is dat je naast maat ook een attribuut 'filtermaat' kan toevoegen (xs-s-m-l-xl) dus als je een schoen toevoegt met maaat 43 dat je dan filtermaat m invult en bij een shirt met maat 43 filtermaat xl.

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1544 Gepost op: 12 februari 2019 - 11:03:57
Maar goed bezig met de website