Auteur Topic: Emanuele Maffeis  (78413 keer gelezen)

GSA

  • Gast
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #45 Gepost op: 09 augustus 2010 – 22:46:04
Hmm, ik wilde een testshirtje bestellen maar de webshop wil niet zenden naar het door mij opgegeven adres :-k Iemand anders al geprobeerd?
Heeft mevr. Avvocato niet gewoon een internet filter geïnstalleerd? ;)

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #46 Gepost op: 09 augustus 2010 – 22:47:08
Het was uiteraard ook niet mijn huisadres :mrgreen:
The man with style, is the man who can smile

Cicero

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #47 Gepost op: 10 augustus 2010 – 14:14:06
Ik heb ook een aantal RTW Maffeis-shirts en deel de mening van Avvocato over de Aspen-boord en de kwaliteit van de shirts. De prijs van een personalised shirt via de webshop lijkt toch wel (behoorlijk wat) lager dan de prijs die Oger hanteert voor RTW Maffeis (al wordt het verschil kleiner naarmate je voor meer 'bijzondere details' kiest), dus ik wil ook wel een testaankoop wagen. Als het je lukt via de webshop te bestellen, dan hoor ik het graag, Avvocato. Ik zal ook via de webshop een mailtje sturen. Al betwijfel ik enigszins, gezien de tekst op de website, of de communicatie in het Engels vloeiend zal verlopen...

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #48 Gepost op: 10 augustus 2010 – 14:33:33
Ik heb het vanochtend ook nog vanaf mijn kantoorpc geprobeerd, maar ook daar melding dat ze geen shipping cost kunnen berekenen voor het opgegeven adres en dat betekent meteen dat je niet kunt bestellen :-k

Maar ik weet nu in ieder geval dat het niet aan het door mevrouw A. geïnstalleerde internetshop-filter ligt :mrgreen:
The man with style, is the man who can smile

GSA

  • Gast
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #49 Gepost op: 10 augustus 2010 – 14:46:26
Ik heb het vanochtend ook nog vanaf mijn kantoorpc geprobeerd, maar ook daar melding dat ze geen shipping cost kunnen berekenen voor het opgegeven adres en dat betekent meteen dat je niet kunt bestellen :-k

Maar ik weet nu in ieder geval dat het niet aan het door mevrouw A. geïnstalleerde internetshop-filter ligt :mrgreen:

Hehe, pas maar op. John Williams kan zo maar eens het kantoor komen binnenstormen. ;)

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #50 Gepost op: 10 augustus 2010 – 15:24:53
Voor Help mijn man is een shopper? :mrgreen:
The man with style, is the man who can smile

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #51 Gepost op: 10 augustus 2010 – 15:53:53
Ik heb ook een aantal RTW Maffeis-shirts en deel de mening van Avvocato over de Aspen-boord en de kwaliteit van de shirts. De prijs van een personalised shirt via de webshop lijkt toch wel (behoorlijk wat) lager dan de prijs die Oger hanteert voor RTW Maffeis (al wordt het verschil kleiner naarmate je voor meer 'bijzondere details' kiest), dus ik wil ook wel een testaankoop wagen. Als het je lukt via de webshop te bestellen, dan hoor ik het graag, Avvocato. Ik zal ook via de webshop een mailtje sturen. Al betwijfel ik enigszins, gezien de tekst op de website, of de communicatie in het Engels vloeiend zal verlopen...

met een aantal bijzondere opties zit je zo over de 250 euro (ex verzendkosten). ik meen dat ze bij oger ook zoiets kosten?
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Cicero

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #52 Gepost op: 10 augustus 2010 – 16:12:56
Klopt. Maar voor dat geld heb je in de webshop wel een 'personalised' (lees: MTM) shirt met alle toeters en bellen, terwijl Oger voor dat geld een RTW-shirt aanbiedt (met - toegegeven - standaard veel van die toeters en bellen). Ik ben 2 meter lang en de mouwen van de RTW-shirts van Maffeis zijn maar kiele-kiele lang genoeg, terwijl de romp en de mouwen weer wat aan de wijde kant zijn. Een MTM-versie met net iets langere mouwen en een iets slankere snit zou voor mij een verbetering zijn.

Verder zijn de Maffeis-shirt bij Oger standaard om en nabij de € 250 en kan je via de webshop van Maffeis een shirt bestellen voor de helft van dat geld, als je afziet van de bijzondere details. Dan heb je weliswaar geen handgemaakte knoopsgaten etc., maar wel een shirt van een mooie stof met de prachtige Aspen-collar...

Hoe dan ook, ik hoop dat het gaat lukken om via de webshop een shirt te bestellen.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #53 Gepost op: 10 augustus 2010 – 16:38:21
ok - duidelijk
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #54 Gepost op: 10 augustus 2010 – 16:45:09
Hoe overtuigd ben je van het zelf meten.
Ik gok er een beetje op dat je gaat voor een niet-standaard shirt, maar dus eentje waarbij je zelf de meting doet.

Nu heb ik wel wat verschillende shirts laten maken maar in dat meten zit 'm wel de clou (schrijf je dat zo) geloof ik.

Zelf zou ik niet snel mezelf een shirt aanmeten. (let wel....ook niet door mevrouw maboc aangemeten oid.)

Zeker ivm. de aftercare bij een licht teleurstellende fit. Lag het aan het meten of lag het aan de productie.

Nuja...ben zeer benieuwd naar de ervaringen.
Niets zo veranderlijk als de mens

Cicero

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #55 Gepost op: 10 augustus 2010 – 16:51:28
Dat is inderdaad een gok, maar ik heb besloten gewoon een van mijn best zittende eigen MTM-shirts te nemen en deze op te meten. De plaatjes op de website van de webshop suggeren dat het niet je lichaamsmaten zijn die je moet doorgeven, maar de afmetingen van het shirt dat je wilt bestellen. Misschien toch nog maar even checken bij de webshop of dit klopt...

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #56 Gepost op: 10 augustus 2010 – 17:01:46
Dat is inderdaad een gok, maar ik heb besloten gewoon een van mijn best zittende eigen MTM-shirts te nemen en deze op te meten. De plaatjes op de website van de webshop suggeren dat het niet je lichaamsmaten zijn die je moet doorgeven, maar de afmetingen van het shirt dat je wilt bestellen. Misschien toch nog maar even checken bij de webshop of dit klopt...

Ik zou inderdaad even checken.

We zien de foto's wel verschijnen over een week of wat.
Niets zo veranderlijk als de mens

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #57 Gepost op: 10 augustus 2010 – 17:03:10
Je moet wel rekening houden dat jou best zittende MTM shirts wellicht iets gekrompen zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #58 Gepost op: 10 augustus 2010 – 17:13:31
En dat het patroon ook op een andere manier gemaakt zal zijn, nameten leidt vrij zelden tot een goed resultaat is mijn ervaring.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Cicero

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #59 Gepost op: 10 augustus 2010 – 17:55:07
 :-k