Bedankt voor de bijdrage Pico!
Tav Leiden krijgen wij dan het volgende:
- Het ziet er naar uit dat de Nieuwe Schaar en Robijn geen aanraders zijn.
- De Goede Schaar neutraal. (heb er enkel een keer een broek laten innemen, kan ik moeilijk een goed oordeel geven, maar dat was wel OK)
- De bij Diamant Schaar dus wel OK.
Dit draadje maar even een schopje geven..lang getwijfeld of ik ervoor op en neer zou gaan naar Den-Haag voor één van de aangeraden adressen, maar op basis van dit draadje vorige week mijn Brioni-jasje toevertrouwd aan de heren van Diamant Schaar op de Breestraat..Aangezien het om een relatief eenvoudige handeling gaat, nl. mouwen verlengen, durfde ik de gok wel aan. Nu spijt van natuurlijk! Volgens de beste man zou het absoluut goedkomen en ik zou er niets van zien. Met 25 euro ook niet goedkoop.
Krijg het niet fatsoenlijk op de foto, maar hier het resultaat:

Het mouwgat is echt één grote rotzooi.
Tegelijkertijd een spijkerbroek van mijn vriendin weggebracht met van die gemaakte gaatjes erin. Die begonnen wat te slijten en hier en daar een beetje in te scheuren, dus de vraag of ze die konden stoppen (er expliciet bijgevraagd of dat mogelijk was zonder zichtbare aanpassingen, behalve natuurlijk het garen over het gat dat gestopt moet worden). Die kwam zo terug:

Helaas een erg dure les..