Die aan de Breestraat in Leiden waar je het over hebt, dat is toch die aan het eind van de Bree (dus richting Hoogvliet), dicht in de buurt van Dennis Mode zelf?
Wat *** zaak is dat! Ze hebben een keer een Corneliani broek van mij verpest. En ook probeerde die kerel mij over te halen de winkels waar ik mijn aankopen deed te vragen hun werk naar hem te brengen (kwam het rusting in Amsterdam ophalen)... Ik had toevallig nog wel een aantal galajurken liggen voor een paar jaarclubjes en disputen, die kon hij wel inkorten mocht hij zijn werk goed doen. Maar daar had hij dan weer geen interesse in: zat niet genoeg geld in. Nee, pakken vermaken, daar zat het geld... Nog een graaier zonder eer ook dus.
Maar toen ik mijn broek terug had was het echt afgelopen met deze man. Sorry hoor, maar dan moet je niet bij het innemen van een broek er voor zorgen dat alle pinstripes helemaal niet meer matchen, omdat je alles schreef hebt lopen doen...
Hij heeft het nog een beetje proberen te fixen, maar ik was enkel op bezoek en moest snel weg...
Maar echt, wat een prutsers.
Wat ik trouwens meegemaakt heb met de 'Terzi' waar ik al jaren naar toe ga voor standaard aanpassingen is ook niet fris... Die heeft een gaat gemaakt in de een mouw... Niet zelf, hij beweerde die dag iemand in dienst gehad te hebben waar hij al 20 jaar mee gewerkt heeft, maar toch...
Hij gaat het wel vergoeden en/of blind stoppen, maar het is een fout die niet gemaakt mag worden. Was een goedkoop pak, maar als het een van mijn Corneliani's of Zegna's was geweest....
Ook schandelig omdat ik al jaren trouw klant ben, ze goed ken, ze ook regelmatig gratis juridisch advies heb gegeven. Dan verwacht je toch altijd extra care, en niet dat ze ooit iets door een ander laten doen. Vooral omdat ze weten dat ik heel erg kritisch ben, en ook liever een paar weken wacht dan dat ik de spullen snel weer terug heb (daar is mijn garderobe groot genoeg voor).
Ik ga toch maar weer een keer zoeken naar een goede coupeuse die gewoon rustig de tijd kan nemen om alles goed te doen. Want al die vermaakboeren moeten net als de Shoarmazaak om de hoek gewoon keihard omzet draaien, tijd voor kwaliteit is er eigenlijk nooit...
Helaas is mijn vorige coupeuse overleden, en heb ik 'trust issues' met het in de hand nemen van een nieuwe coupeuse, vooral waar het gaat om kwetsbare kleding.
Gelukkig kan ik af en toe nog wat aan laten passen door een gepensioneerde meester die HEEL af en toe nog wel eens iets aan wil nemen, als hobby. Maar grote zaken doet hij helaas niet meer...