Desi?
[viva]Tegen vieze boorden/ oksels van witte overhemden:1. Insmeren met Tricel goudzeep2. Dertig minuten in laten werken3. Wassen op 40 C[/viva]Wellicht is stap 2 niet noodzakelijk, maar ik voel niet de behoefte om te gaan experimenteren.Citaat van: Orno op 15 juli 2014 - 19:27:20Werkt die viva tip DesiderataCitaat van: Desiderata op 15 juli 2014 - 22:26:52Het middel werkt, ik laat het wel langer inwerken. Ik smeer de boorden in, doe de boel in de wasmachine en stel het ding zo in dat hij een paar uurtjes wacht met de start van het programma.Een half bolletje wasmiddel kan ook geen kwaad.
Werkt die viva tip DesiderataCitaat van: Desiderata op 15 juli 2014 - 22:26:52Het middel werkt, ik laat het wel langer inwerken. Ik smeer de boorden in, doe de boel in de wasmachine en stel het ding zo in dat hij een paar uurtjes wacht met de start van het programma.Een half bolletje wasmiddel kan ook geen kwaad.
Het middel werkt, ik laat het wel langer inwerken. Ik smeer de boorden in, doe de boel in de wasmachine en stel het ding zo in dat hij een paar uurtjes wacht met de start van het programma.Een half bolletje wasmiddel kan ook geen kwaad.