Auteur Topic: Crownhill Shoes  (11257 keer gelezen)

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #30 Gepost op: 18 juni 2014 – 10:54:28
Denk niet dat ze veel draagtijd zullen krijgen, heb ze wel vandaag aan.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Schweino

  • Gebruiker
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #31 Gepost op: 15 juli 2014 – 23:33:26
Zijn de schoenen volledig leer gevoerd? En is de binnenzool ook van echt leer of is het van dat goedkope geperste leer/karton materiaal?

VonL

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #32 Gepost op: 17 juli 2014 – 06:36:39
Voor het geld best aardige schoenen zo te zien. Ben benieuwd hoe ze dat doen, sweatshopje?

Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #33 Gepost op: 17 juli 2014 – 14:43:00
Ik zou het niet doen. lompe leest, zelfs de meer spitse versie. Zool slijt als een malle. Ik zou liever iets meer geld uitgeven aan bv. een oxford van Bommel, als ik het over kon doen.

Edit: overigens nog steeds zere hakken aan het einde van de dag, omdat het einde van de hak hoger zit dan andere schoenen. Verder heb ik er embouts onder laten zetten omdat na vier keer dragen punt van de zool enorm aan het afslijten was.
Laatst bewerkt op: 17 juli 2014 – 14:48:52 door Bakkerrr

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #34 Gepost op: 17 juli 2014 – 14:44:49
Zijn de schoenen volledig leer gevoerd? En is de binnenzool ook van echt leer of is het van dat goedkope geperste leer/karton materiaal?

Binnenzijde is leer. Voor dit bedrag zijn het gewoon nette schoenen.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #35 Gepost op: 17 juli 2014 – 16:24:27
In deze prijsklasse moeten de lat niet al te hoog liggen qua verwachtingen; bij van Bommel weet je wat je koopt en dat is klassiek,degelijk,behoudend,stug, maar wel redelijk slijtvast.

Ik ga er van uit dat deze schoenen maximaal wellicht op het Meermin niveau liggen en dan mag je niet al te veel verwachten; onlangs heeft een collega suθde Meermin uit Spanje meegebracht en na een dag lopen en vergelijk met de Santos die hij normaal koopt, is dat zijn laatste aanschaf in die prijsklasse/maker.

Ik heb ze eveneens in de handen en aan de voeten gehad, maar dit is toch best doorsnee (Loding/Markowsky); niet te klagen daar is de prijs dan ook naar, persoonlijk zou ik echter door sparen en 'betere' schoenen aanschaffen dit (helaas) met bijbehorend prijskaartje.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Punt

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.111
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #36 Gepost op: 17 juli 2014 – 22:02:49
In deze prijsklasse moeten de lat niet al te hoog liggen qua verwachtingen; bij van Bommel weet je wat je koopt en dat is klassiek,degelijk,behoudend,stug, maar wel redelijk slijtvast.

Ik ga er van uit dat deze schoenen maximaal wellicht op het Meermin niveau liggen en dan mag je niet al te veel verwachten; onlangs heeft een collega suθde Meermin uit Spanje meegebracht en na een dag lopen en vergelijk met de Santos die hij normaal koopt, is dat zijn laatste aanschaf in die prijsklasse/maker.

Ik heb ze eveneens in de handen en aan de voeten gehad, maar dit is toch best doorsnee (Loding/Markowsky); niet te klagen daar is de prijs dan ook naar, persoonlijk zou ik echter door sparen en 'betere' schoenen aanschaffen dit (helaas) met bijbehorend prijskaartje.  :thumbsup:

Amen.. Zag laatst een gek zijn Lobbbjes voor 300 euro wegdoen:)

Respect the beard

Charlie

  • Gast
Crownhill Shoes
Reactie #37 Gepost op: 18 juli 2014 – 00:26:59
Amen.. Zag laatst een gek zijn Lobbbjes voor 300 euro wegdoen:)

Die gast die het heeft gekocht denkt daar heel anders over.

:mrgreen:

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #38 Gepost op: 18 juli 2014 – 10:01:51
Die gast die het heeft gekocht denkt daar heel anders over.

:mrgreen:

op het SF doet die gek dat wel; dan kunnen maat 10 heren zich de budget aankopen besparen en direct voor business class gaan. ;)
Laatst bewerkt op: 18 juli 2014 – 10:22:11 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #39 Gepost op: 13 december 2014 – 13:03:04
http://www.crownhillshoes.com/categoria/modelo-caballero/

Nu ook boots en chukka's bij Crownhill. Prijs ligt ineens op Meermin niveau. Standaard modelletjes zijn nu 150 euro, half jaar terug nog 135 euro.
Oxfords die ik van ze heb zijn na vier maanden een keer in de week dragen ingelopen en minder pijnlijk, maar t was mijn laatste paar van ze.

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #40 Gepost op: 13 december 2014 – 17:11:15
Die Chukka's doen het niet, met name die zool is jammer.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #41 Gepost op: 13 december 2014 – 17:26:11
concluderend neig ik er toch toe te denken dat al die b-merken het niet doen.
live and let die

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #42 Gepost op: 13 december 2014 – 17:42:21
Het kunnen goede alternatieven zijn als je budget niet verder reikt. Heb toch het gevoel dat er teveel aan mankeert, zeker als je serieuze merken in het repertoire hebt.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

VonL

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Crownhill Shoes
Reactie #43 Gepost op: 13 december 2014 – 18:38:10
Het risico op gedoe, slechte fit en alles blijft groot. Goedkoop duurkoop enzo.