Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166802 keer gelezen)

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #7830 Gepost op: 09 juni 2023 - 20:55:53
20% korting met SORRY-DELAY08

Werkt goed, gheghe …

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7831 Gepost op: 10 juni 2023 - 00:53:47
Werkt goed, gheghe …
Is alweer een tijdje geleden he. Bij mij heeft hij twee keer gewerkt.

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7832 Gepost op: 10 juni 2023 - 07:26:29
Afgelopen week.

Solon

• Gebruiker
  • van Athene
    • Bekijk profiel
Reactie #7833 Gepost op: 10 juni 2023 - 07:41:08
WEEKEND20 (code gisteren in de mail)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7835 Gepost op: 31 december 2023 - 18:27:09
SuSu is Febo. Wat een mafklapper  :mrgreen:
This, madame, is Versailles.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7836 Gepost op: 31 december 2023 - 18:43:37
Ik denk dat Fokke door al zijn succes wat realiteitszin is verloren.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #7837 Gepost op: 31 december 2023 - 21:24:08
Hij gebruikt het als analogie, hij claimt niet de top van de pakkenmarkt te zijn. Hij snapt uitstekend wat zijn positionering is.

Dat SuitSupply de FEBO zou zijn is natuurlijk volslagen onzin. Kwaliteit en pasvorm is in die prijsklasse echt uitstekend.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

kiton

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7838 Gepost op: 31 maart 2024 - 07:48:34
bij otrium net voor 3 tientjes shirts gekocht met geplooide mouwinzet en parelmoeren knopen. Ook voor 210 een full canvas pak met spalla camicia en s160 stof van drago. En een jort pak met handgemaakte details voor 230. Ik zag die shirts voor 3 tientjes en dacht dat maak ik nooit meer mee: met geplooide mouwinzet voor 3 tientjes. Zou er dan nog altijd marge op zitten ? Kan het me haast niet voorstellen.

Bij otrium is alle suitsupply nu met 25 procent extra korting dit paasweekend. Qua prijs kwaliteit verhouding blijft het een ongelofelijk merk. Ik draag bijna alleen maar caruso verder qua pakken en qua hemden finamore en barba en caruso meestal. Maar suitsupply doet niet onder voor mijn (duurdere) caruso pakken. Voor rond de 200 een pak met spalla camicia, goede stof, hoornen knopen etc is echt een koopje.
l bello ่ quello che non si vede

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7839 Gepost op: 31 maart 2024 - 09:26:36
Ik denk dat SuitSupply samengestelde restpartijen van laatste stukken uit eerdere collecties tegen bizar lage bulkprijzen doorschuift naar Otrium. Voor Susu gewoon schadebeperking. Misschien wel ver onder kostprijs als je terug zou rekenen naar de prijs per unit. En Otrium heeft zich dan weer toegespitst op dat soort handel. Doe je dat grootschalig voor meerdere leveranciers dan zit daar kennelijk ook goede handel in.

Ben geen retaildeskundige, maar best guess.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7841 Gepost op: 31 maart 2024 - 11:45:02
bij otrium net voor 3 tientjes shirts gekocht met geplooide mouwinzet en parelmoeren knopen. Ook voor 210 een full canvas pak met spalla camicia en s160 stof van drago. En een jort pak met handgemaakte details voor 230. Ik zag die shirts voor 3 tientjes en dacht dat maak ik nooit meer mee: met geplooide mouwinzet voor 3 tientjes. Zou er dan nog altijd marge op zitten ? Kan het me haast niet voorstellen.

Bij otrium is alle suitsupply nu met 25 procent extra korting dit paasweekend. Qua prijs kwaliteit verhouding blijft het een ongelofelijk merk. Ik draag bijna alleen maar caruso verder qua pakken en qua hemden finamore en barba en caruso meestal. Maar suitsupply doet niet onder voor mijn (duurdere) caruso pakken. Voor rond de 200 een pak met spalla camicia, goede stof, hoornen knopen etc is echt een koopje.

Heb je een linkje voor deze producten? Lukt mij niet om deze te vinden

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7842 Gepost op: 31 maart 2024 - 13:32:49
Gewoon “Jort” in de zoekbalk intypen. Maar niet in alle maten beschikbaar

kiton

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7843 Gepost op: 31 maart 2024 - 21:45:38
https://www.otrium.nl/product/light-blue-formal-shirts-8?utm_source=share%20button&utm_medium=user%20generated&utm_campaign=android%20app  deze in andere maat vond ik qua prijs kwaliteit verhouding bizar. gaat nog 25 procent vanaf.
l bello ่ quello che non si vede

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel