Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174623 keer gelezen)

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3900 Gepost op: 23 september 2010 - 17:30:45
Wat ik al eerder zei, na de piekrevers en ticket pockets hebben ze nu ook de reclamecampagnes van Tom Ford goed gekopieerd :)

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3901 Gepost op: 23 september 2010 - 17:35:40
Roken is slecht voor de gezondheid.

Always have a better answer.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3902 Gepost op: 23 september 2010 - 17:36:16
He bah. Stivoro doe er iets aan!

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3903 Gepost op: 23 september 2010 - 17:51:21
Waarom kan dat niet dan? Het is zeker goedkoop en ordinair, maar waarom kan dat dan niet?

Wat kan niet?
Dit kan.
En zo doe je dat.
Hoe meer ophef, hoe meer free publicity.
Applaus voor het reclame bureau.
Daar kan menig campagne nog wat van leren.

Het is maar hoe je het bekijkt..

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3904 Gepost op: 23 september 2010 - 18:04:07
Je hebt gelijk, geweldige free-publicity. Maar als reclamebureaus hiervan vervolgens moeten leren, en elkaar alsmaar moeten overtreffen- het maakt mij niet uit of dat middels seks, racisme, discriminatie of wat ook is- dan zitten we toch fout hoor. Het gaat dan niet over grenzen die overschreden worden, die grenzen vervagen volledig.

You can buy clothes, but you can't buy style

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3905 Gepost op: 23 september 2010 - 18:11:48
Je hebt gelijk, geweldige free-publicity. Maar als reclamebureaus hiervan vervolgens moeten leren, en elkaar alsmaar moeten overtreffen- het maakt mij niet uit of dat middels seks, racisme, discriminatie of wat ook is- dan zitten we toch fout hoor. Het gaat dan niet over grenzen die overschreden worden, die grenzen vervagen volledig.

Ik bedoelde niet dat alles spectaculairder moet en vooral meer ophef moet veroorzaken.
Maar er zijn vele campagnes die te duf zijn om te herinneren.
(hoewel er voor die suffe boodschappen ook heus wel doelgroepen warm zullen lopen.)
Het is maar hoe je het bekijkt..

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3906 Gepost op: 23 september 2010 - 20:55:29
Het zijn wel prettige plaatjes om naar te kijken, maar of je er nou serieus meer - of andere - mensen mee binnen haalt betwijfel ik. En daar zou het toch om moeten gaan. Free publicity, maar niet alleen maar in positieve zin... in dat opzicht kan ook het reclamebureau van Susu nog verder verbeteren.

Mediaman

• Gast
Reactie #3907 Gepost op: 23 september 2010 - 21:10:10
Voor een reclamecampagne begint alles met herkenning, dat is hier op orde lijkt me zo. Ik zie een 'eigen' campagne van ss, passend in de lijn van de eerdere ss campagnes. Deze beelden komen van de site (waarvoor je zelf kiest om te komen) en worden niet gebruikt in de massamediaale campagne die zichtbaar is op billboards. Technisch gezien een prima campagne vind ik, effectief in het realiseren van aandacht voor het merk en de produkten van ss. Mooi, smaakvol, etc. zijn persoonlijke aspecten. Als het je echt totaal niet aanspreekt, dan heb je als consument de keuze om er niets meer te kopen, als veel klanten dat doen, doen ze vanzelf een marktonderzoek en stellen ze het bij.

Dean

• Gebruiker
  • Minimalist.
    • Bekijk profiel
Reactie #3908 Gepost op: 23 september 2010 - 23:09:44
Uitstekende online campagne waarmee ze een nieuwe doelgroep aanspreken. Suitsupply kiest voor merkwaarden als grensverleggend/spraakmakend - mannelijk - sexy. En wie wil daar nou niet mee geassocieerd worden? Die waarden zie je ook terug in de collectie. Bovendien slaat al die feministische blabla nergens op, gezien het feit dat de meisjes het ook prima naar hun zin lijken te hebben. Bonnie & Clyde in 2010.
Laatst bewerkt op: 23 september 2010 - 23:11:22 door Dean

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3909 Gepost op: 24 september 2010 - 08:51:01
Jullie moeten jezelf allemaal niet zo serieus nemen.

Tineke Schouten in een C1000 reclame die wel ongevraagd overal tussendoor irritant zit te zijn dat is pas correct zeg

Als het dat is wat je fijn vindt.....
Be yourself no matter what they say

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3910 Gepost op: 24 september 2010 - 09:16:12
Ik zie ook liever knappe, half naakte vrouwen dan een Tineke Schouten of Karen Bloemen hoor, Carpe. Maar ik kan de commotie ook begrijpen.

Zullen we over de pakken en dasjes van deze toko gaan praten? Anders kunnen we deze discussie doorzetten in dit topic: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,2436.90.html

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3911 Gepost op: 24 september 2010 - 09:25:28
Ik vind er eigenlijk niet veel aan -- ze hebben niet de geilheid van bijvoorbeeld Terry Richardson voor Sisley. En de campagne van American Apparel is, zogezegd, ook veel prikkelender. Dit is amateuristische naaktfotografie, sexy-in-de-polder, ordinair en vulgair.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #3912 Gepost op: 24 september 2010 - 09:26:49
Ik vind het selectief gezeik, met name van die enge feministische clubjes. Ik zie al weken ontblote mannen op TV die één of ander dansje doen om Jillz onder de dames te promoten, daar hoor je niemand over.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3913 Gepost op: 24 september 2010 - 09:43:40
Ik moest ook even denken aan de nu stijvol gevonden plaatjes die Dadelus altijd met veel enthousisme plaatst. Die werden in de periode waar ze uitkomen ook als vulgair besxhouwd en zijn nu ineens je van het
Be yourself no matter what they say

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #3914 Gepost op: 24 september 2010 - 10:38:09
Ik ben gisteren uit mijn laatste SuitSupply gescheurd (fietszadel slijtage). Voor mij geen SuitSupply meer, kwaliteit van de stoffen is echt beduidend minder dan van de betere merken :-( Kosten zijn ook flink lager natuurlijk maar mij zien ze er niet meer.
The man with style, is the man who can smile