Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166785 keer gelezen)

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3345 Gepost op: 20 april 2010 - 13:17:51
Zal vnv een bodyshot foto posten in het nieuwe aanwinsten topic. Had indd het gevoel dat de betreffende maatwerkman over voldoende kennis beschikt om zijn beroep goed uit te oefenen.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3346 Gepost op: 21 april 2010 - 16:47:58
Ik heb ook wel eens met Tristan staan kletsen.
Kwam over als iemand die kennis van zaken heeft, en ik mag zijn persoonlijke stijl wel (ook belangrijk).

Die 199 voor een linnen MTM erbij: leuke actie. Zouden ze de maakwijze aanpassen om kosten te drukken, of zal het gewoon de standaard maakwijze worden (dus ook ongeplakt)?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3347 Gepost op: 21 april 2010 - 20:39:49
Ik heb ook wel eens met Tristan staan kletsen.
Kwam over als iemand die kennis van zaken heeft, en ik mag zijn persoonlijke stijl wel (ook belangrijk).

Die 199 voor een linnen MTM erbij: leuke actie. Zouden ze de maakwijze aanpassen om kosten te drukken, of zal het gewoon de standaard maakwijze worden (dus ook ongeplakt)?

Ik mag zijn stijl ook wel, hij weet meestal net even iets aparts toe te voegen aan zijn outfit door een ander vestje of gehaakte das etc.

Ik begreep van Tristan dat het ter introductie van de nieuwe stoffen is. Er worden linnen stoffen aan de "basic bunches" (349-499 euro) gevoegd en dit is een intro/marketing actie.
if i stop lying i just disappoint you

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3348 Gepost op: 29 april 2010 - 07:02:34
Vanochtend even bij de Suit Supply Rotterdam binnengelopen. De linnen stofjes van de actie zien er wel oké uit, met kleuren als wit, beige, licht en donkerblauw en zwart.
In Zeist hadden ze wit, beige, "caramel", donkerblauw en zwart. Net wat anders dus ;)

Zwart vond ik wel apart... is zwart voor linnen pakken niet zo'n NO GO als voor wol? Zwarte pakken wordt normaal (vrijwel) niet verkocht.

Mediaman

• Gast
Reactie #3349 Gepost op: 29 april 2010 - 07:05:29
In Zeist hadden ze wit, beige, "caramel", donkerblauw en zwart. Net wat anders dus ;)

Zwart vond ik wel apart... is zwart voor linnen pakken niet zo'n NO GO als voor wol? Zwarte pakken wordt normaal (vrijwel) niet verkocht.

Schiet je dan niet een beetje je doel voorbij met zwart in de zomer. Ik denk ook dat je daar heel snelle vergrijsde verkleurde vouwen krijgt op plekken zoals de binnenkant van je ellenboog en knieholte.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3350 Gepost op: 29 april 2010 - 07:23:10
Schiet je dan niet een beetje je doel voorbij met zwart in de zomer. Ik denk ook dat je daar heel snelle vergrijsde verkleurde vouwen krijgt op plekken zoals de binnenkant van je elleboog en knieholte.
Maar dat zou het donkerblauw dan ook het geval wezen. Zwart is voor een zomerpak wel raar idd... ik had normaal ook nooit gedacht aan de combinatie zwart + linnen. Maar misschien komt zwart linnen ook minder "zwart" (zowel letterlijk als in het gebruik (dus niet alleen voor begrafenissen)) over.
Laatst bewerkt op: 29 april 2010 - 07:24:48 door Fastcruiser

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3351 Gepost op: 29 april 2010 - 08:33:38
Maar dat zou het donkerblauw dan ook het geval wezen. Zwart is voor een zomerpak wel raar idd... ik had normaal ook nooit gedacht aan de combinatie zwart + linnen. Maar misschien komt zwart linnen ook minder "zwart" (zowel letterlijk als in het gebruik (dus niet alleen voor begrafenissen)) over.

En alle BN-ers natuurlijk... Die lopen ook meestal in zwarte pakken, is hip.  :-k

Er hing daar een pak in het donkerblauw en dat was ook best mooi, ik ben toch voor camel gegaan omdat het beter bij een zomerpak past.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3352 Gepost op: 29 april 2010 - 08:51:27
Er hing daar een pak in het donkerblauw en dat was ook best mooi, ik ben toch voor camel gegaan omdat het beter bij een zomerpak past.
Je bedoelt deze kleur?

Mediaman

• Gast
Reactie #3353 Gepost op: 29 april 2010 - 08:58:03

'Het geval wezen' Kommie uit Rotturdam joh?!  :wink:

Een zwart linnen jasje zou ik nog wel kopen, een heel pak niet. Dat wordt denk ik snel sjofel.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3354 Gepost op: 29 april 2010 - 09:02:02
Ik zat evt. aan donkerblauw te denken. Ik heb nu geen blauw pak omdat ik het te formeel vind. In linnen komt het sowieso al wat minder formeel over, helemaal als er enkele "casual" details bij komen.

Mediaman

• Gast
Reactie #3355 Gepost op: 29 april 2010 - 09:35:17
Ik zat evt. aan donkerblauw te denken. Ik heb nu geen blauw pak omdat ik het te formeel vind. In linnen komt het sowieso al wat minder formeel over, helemaal als er enkele "casual" details bij komen.

Ook zeker een goed optie in het donkerblauw. Je hebt voor dat geld in ieder geval een linnen MtM jasje, de broek hoef je toch niet te dragen.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3356 Gepost op: 29 april 2010 - 22:39:22
Ook zeker een goed optie in het donkerblauw. Je hebt voor dat geld in ieder geval een linnen MtM jasje, de broek hoef je toch niet te dragen.

Dat was mijn reden om een pak erbij te bestellen, normaal is een jasje al duurder dan het pak.

Mediaman

• Gast
Reactie #3357 Gepost op: 29 april 2010 - 22:42:18
Dat was mijn reden om een pak erbij te bestellen, normaal is een jasje al duurder dan het pak.

Misschien dat ik het nog bij mijn trouwpak kan bietsen.  :)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3358 Gepost op: 29 april 2010 - 22:46:35
Misschien dat ik het nog bij mijn trouwpak kan bietsen.  :)

Als ik zo jouw topic lees, heb jij al veel te veel opties genomen om dat te rechtvaardigen :)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3359 Gepost op: 29 april 2010 - 23:07:00
Ligt eraan. Als ik "full-option" (Make3) wil komt er 300 euro bij of zo (per pak) dus het hangt ff af van de mogelijkheden.