Auteur Topic: Singapore & Maleisie  (14948 keer gelezen)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #15 Gepost op: 07 april 2014 - 09:29:50
Goedkope kleding is er genoeg en dan vooral in de winkelcentra die locale merken voeren.

Een aanrader in KL is overigens het Museum for Islamic Art.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Singapore & Maleisie
Reactie #16 Gepost op: 07 april 2014 - 09:35:23
Jij had toch een hekel aan moslims?

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #17 Gepost op: 07 april 2014 - 12:08:56
Pardon? *Nominatie voor de domste opmerking van het jaar*
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Singapore & Maleisie
Reactie #18 Gepost op: 07 april 2014 - 12:18:15
Jij insinueert dat moslims je land verpesten op basis van een gare internetbron..

Als ik zo jouw postgeschiedenis terug kijk vullen de laatste pagina's zich met artikeltjes over hoe slecht Marokkanen wel niet zijn..

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #19 Gepost op: 07 april 2014 - 12:28:45
Ik ben geen fan van religie.
Laatst bewerkt op: 07 april 2014 - 18:20:44 door Mark020

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #20 Gepost op: 07 april 2014 - 12:52:18
Maar het eten blijft er spotgoedkoop. In de hawkers althans
Klopt..en beter ook. Zou toeristische gebieden als Clarke Quay mijden als de pest, zoals altijd in toeristenfuiken is het eten erg matig maar schreeuwend duur.

Op kledinggebied, als het je ding is; T.M. Lewin heeft nogal wat shops in Singapore, en die hebben nu allemaal sale.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #21 Gepost op: 07 april 2014 - 13:01:54
Ik dacht dat de "Great Singapore Sale" altijd rond juni was? Of zijn ze van die vaste datumrange afgestapt?

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #22 Gepost op: 07 april 2014 - 13:15:46
Nee klopt, weinig uitverkoop momenteel, maar T.M. Lewin heeft een lopende aanbieding (exacte details weet ik niet meer, maar zag het overal in de etalage hangen).
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #23 Gepost op: 07 april 2014 - 13:46:11
in londen ook altijd sale. lijkt hun 2e naam wel
Be yourself no matter what they say

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #24 Gepost op: 11 april 2014 - 17:38:37
Had vroeger zelf ten onrechte de neiging om Singapore en Hong Kong over één kam te scheren wat shopping betreft. HK is goedkoop want heeft geen BTW, Singapore is zonder meer duur. Sartoriaal valt er in Singapore trouwens niet veel te melden. Shoppen is er eigenlijk tijdverlies.

Aanraders zijn het Raffles hotel, waar je een Singapore Sling moet drinken in de bar (en de schalen van de pindanootjes ostentatief op de grond moet gooien, de enige plaats in Singapore waar zoiets mag - behoort tot de geplogenheden van het huis).

Je moet zeker ook naar het dek op het Marina Bay Sands hotel. Schitterende plaats om de skyline en het hotelzwembad te bewonderen . Zeg beneden aan de liften dat je naar de bar gaat, dan hoef je niet te betalen zoals de modale toerist.

Het ontbijtbuffet in het Shangri-La-hotel is ook iets ongelooflijks. Onovertroffen.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Singapore & Maleisie
Reactie #25 Gepost op: 11 april 2014 - 17:47:04

Je moet zeker ook naar het dek op het Marina Bay Sands hotel. Schitterende plaats om de skyline en het hotelzwembad te bewonderen . Zeg beneden aan de liften dat je naar de bar gaat, dan hoef je niet te betalen zoals de modale toerist.

Goeie tip, vriend van me zei dat je gewoon met anderen de lift in moet lopen en dan op de laatste verdieping, de brandtrap moet pakken. Dit klinkt makkelijker

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #26 Gepost op: 13 september 2015 - 10:50:50
Over vier weken voor zes weken naar Singapore. Zit erg te twijfelen om hier een aantal shirts te laten maken ( susu voor casual en oger zakelijk) of in Singapore een tailor op te zoeken. Buiten het feit dat vier weken erg krap word, wat raden jullie aan?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #27 Gepost op: 13 september 2015 - 11:15:40
daar doen. eitje in 6 weken.
live and let die

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #28 Gepost op: 13 september 2015 - 13:19:58
Neem als het kan een goed zittend shirt mee als voorbeeld. Zorg dat je goed de specificaties duidelijk hebt en zoek de juiste termen in het Engels op.

Heb het ook laten doen, prima shirts voor onder een trui oid, maar wat mijn kleermaker als standaard lining gebruikte in de kraag en manchet was niet mijn interpretatie van normaal. Door het voorbeeldshirt waren de maten helemaal perfect.
Style is never out of fashion

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Singapore & Maleisie
Reactie #29 Gepost op: 13 september 2015 - 13:41:12
Zo heb ik het eerder ook gedaaan in Hong Kong. Fit was echt perfect en ook de stof viel me niet tegen voor EUR 40 per shirt. Nog tips voor een geode tailor? Prijsverhouding een beetje in de buurt van de eerder genoemde winkels?