Auteur Topic: Shetlandtruien  (46141 keer gelezen)

Ralef

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Shetlandtruien
Reactie #375 Gepost op: 06 januari 2020 – 21:42:45
Trek je d’r niks van hoor Avvo. Met jouw lichaamshaar kun je deze trui prima hebben

C&A

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Shetlandtruien
Reactie #376 Gepost op: 06 januari 2020 – 22:11:08
Lichaamskleur/haar

Dank voor de lolz De Jong
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

L.deJong

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • AuthenticFit
Shetlandtruien
Reactie #377 Gepost op: 06 januari 2020 – 22:21:09
Lichaamskleur/haar

Dank voor de lolz De Jong
Graag gedaan:)

Is inderdaad enigszins ongelukkig geformuleerd. :mrgreen:

tjoena

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Toni van den Munckhof
Shetlandtruien
Reactie #378 Gepost op: 12 januari 2020 – 21:55:02
Aangezien wij in de eerste helft van het jaar een olieplatform op de shetlands gaan pleuren, vroeg ik me af of iemand ooit een shetland trui op de shetlands heeft gekocht?

Ik zag dat Jamieson's een winkeltje hadden, maar dat lijkt meer alleen de garen te hebben. Mocht er iemand nog tips hebben, stel ze gerust. Lerwick was 15 min rijden geloof ik, dus het is allemaal niet zo lastig. Nu alleen nog ff weten waar ik naar toe moet.

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Profiel bekijken
Shetlandtruien
Reactie #379 Gepost op: 12 januari 2020 – 22:07:45
Familie komt uit Lerwick, al vaker bij Jamiesons geweest. Laatste keer dat ik er was lagen er op de high street gewoon stapels truien.

Hopelijk heb je nog semi-redelijk weer trouwens, kan flink spoken daar

tjoena

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Toni van den Munckhof
Shetlandtruien
Reactie #380 Gepost op: 12 januari 2020 – 22:25:00
Familie komt uit Lerwick, al vaker bij Jamiesons geweest. Laatste keer dat ik er was lagen er op de high street gewoon stapels truien.

Hopelijk heb je nog semi-redelijk weer trouwens, kan flink spoken daar

Top! Dank je wel! Dan ga ik daar eens kijken. Ik word in mijn roze trui misschien niet heel serieus genomen op werk daar, dus tijd om nog een andere in te slaan ;).

Bij slecht weer gaan we niets doen behalve wachten in de luwte, dus we gaan het zien. Ik sta op de kant. Zoals de bekende uitspraak "Achter iedere boom op de Shetlands staat een mooie vrouw" luidt, zullen we de rest van de tijd wel in de kroeg zitten ofzo.

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Profiel bekijken
Shetlandtruien
Reactie #381 Gepost op: 12 januari 2020 – 22:32:20
 :grin: :grin: die uitspraak kende ik nog niet maar godallemachtig wat is ie waar, godzijdank is de pub lang open ja

Willem

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Shetlandtruien
Reactie #382 Gepost op: Gisteren om 06:33:41
Aangezien wij in de eerste helft van het jaar een olieplatform op de shetlands gaan pleuren, vroeg ik me af of iemand ooit een shetland trui op de shetlands heeft gekocht?

Ik zag dat Jamieson's een winkeltje hadden, maar dat lijkt meer alleen de garen te hebben. Mocht er iemand nog tips hebben, stel ze gerust. Lerwick was 15 min rijden geloof ik, dus het is allemaal niet zo lastig. Nu alleen nog ff weten waar ik naar toe moet.
Ik ben er drie keer geweest. Ik had, gezien de website, het idee, dat het een grote winkel was, maar toen ik daar voor de eerste keer binnen liep, was dat idee wel over. Lekker gemoedelijk, een familiebedrijf, garen en wol te kust en te keur en een stapeltje van dit en een stapeltje van dat. Ik wilde graag een trui op maat en dat was geen probleem. Mocht mee naar het keukentje waar de echtgenoot met kleinkind zat. Het leek wel een aflevering uit de serie Showroom. En daar wil ik de mensen niet belachelijk mee maken. Bijzonder aardige mensen, waarvan je het gevoel krijgt ze al tijden te kennen. Een beetje ongeorganiseerd, maar oprecht en klantvriendelijk. Kreeg na een paar maanden de truien opgestuurd. Het jaar erna werd in alle laatjes gezocht naar mijn gegevens, die zij op een blaadje had geschreven, mar je raadt het al. Het blaadje, gescheurd uit een klein notitieblokje, was niet meer te vinden. Kortom, een aanrader om langs te gaan. Heel veel plezier. Beetje jaloers.

tjoena

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Toni van den Munckhof
Shetlandtruien
Reactie #383 Gepost op: Gisteren om 08:32:21
Haha wat een mooi verhaal :)! Ik ga zeker langs.