Wil het best eens proberen, maar waar koop ik wat, zodat je toch aan de goede kant van het lijntje blijf met een wijdere broek.
Ik zou zelf beginnen met een casual broek.
Voor spijkerbroek bijv. Levi vintage clothing (duur maar veel in sale te krijgen)
Zoals wel vaker gezegd ga voor een wat hogere waist. Je wilt niet in een dockers broek uit de jaren '80 lopen...
Closed maakt ook wijdere broeken.
Zit een zaak in Amsterdam...maar is wel erg streetstyle...(ook lagere waist dus draag ze zelf niet).
Zelf laat ik ze gewoon mtm maken. Waist wat hoger en dan voetwijdte en boven benen lekker wijder maken.
Heb Gianni ook al de opdracht gegeven voor een wat wijdere broek. Die is inmiddels af...hier een krappie foto:

Voetwijdte iets van 22/23cm (niet opgemeten).
Dit is allemaal niet over de top, al zeg ik het zelf. Extremen (zoals de foto van wolf) probeer ik te vermijden, ik wil het graag een beetje tijdloos houden. Op de foto kun je wel zien dat de balans tussen boven en onderlichaam beter is.
Stel dat ik een strakke broek droeg, dan leek mijn bovenlichaam ongelofelijk dik. (Wat het ook is, maar valt minder op doordat de lijn verzacht wordt).