Bestelling binnen. Duurde in totaal 16 dagen.
Shirt is erg netjes, stof wat stijf maar hoop dat het na de eerst was wat soepeler is. De afwerking is netjes, pasvorm goed, erg tevreden! Gaat zeker nog een vervolg op komen

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
Na een keer wassen en dragen wat nadere bevindingen:
- Pasvorm is perfect. Alle afmetingen die ik door heb gegeven zijn perfect doorgevoerd
- Stof krimpt vrijwel niet
- ik heb gekozen voor een goedkope stof, de White Poplin / Plain Weave 80/2 van 59,90. Is een drama! Vreselijk zwaar en stug. Zeer oncomfortabel en het boord voelt als karton en veroorzaakt eritatie in de nek.
- Ik had een boord gekopieerd van een Artu Napoli shirt. De afmetingen kloppen maar de hoek van het boord klopt niet. Het Artu boord is veel verder weggesneden waardoor het luxire boord veel groter oogt. Met das geen probleem maar zonder ziet het er vreemd uit
- Bestel altijd samples van stoffen. In het echt ziet het er altijd anders uit dan op een foto. Sommige samples die ik had besteld vielen in het echt enorm tegen.
Binnenkort ga ik een nieuwe bestelling plaatsen en ook een pochet laten maken. Zit aan dit schilderij te denken:

Prachtig schilderij, bijna vierkant en veel kleur in het midden. Weet alleen nog niet wat voor kleur ik voor de rand neem. Misschien navy met een offwhite randje
Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk