Auteur Topic: Luxire  (458880 keer gelezen)

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #855 Gepost op: 12 maart 2014 - 14:25:15
tnx man!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #856 Gepost op: 12 maart 2014 - 14:32:31
Deze vind je misschien ook interessant, van Sic Tess:

Is iets donkerder, richting midblauw. Een stukje terug in dit topic staat als het goed is een foto met beide stalen erop.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #857 Gepost op: 12 maart 2014 - 14:34:48
Vind deze eigenlijk mooier zelfs.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #858 Gepost op: 12 maart 2014 - 16:54:53
Voor alle custom opties. Stuurt iedereen fotos van de details of omschrijvingen?

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #859 Gepost op: 12 maart 2014 - 16:59:07
Binnen een maandje heb je de 'full-option B83 lijn': stoffen van de grote huizen, parelmoer alles, plooitjes alles aka the Nussy Bossdevices.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #860 Gepost op: 12 maart 2014 - 16:59:47
Foto's en (of met) specificaties.

Bijvoorbeeld:

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #861 Gepost op: 13 maart 2014 - 13:45:41
Foto's en (of met) specificaties.

Dankje NOBD dit is heel erg handig geweest.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #862 Gepost op: 13 maart 2014 - 13:56:17
Sure thing. Succes met je shirt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #863 Gepost op: 14 maart 2014 - 12:59:13

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #864 Gepost op: 14 maart 2014 - 13:20:49
benieuwd naar de broek, C!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #865 Gepost op: 14 maart 2014 - 13:26:19
Ik ook. Kan nooit goed gaan. : )

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #866 Gepost op: 14 maart 2014 - 18:19:29
Ik ben vooral benieuwd naar de stoffen, die Indigo Blue End-on-End lijkt me wel interessant. Die Light Tan Soft Plain Chinos zou ik niet gekozen hebben aan de hand van de foto, heb je er een staaltje van (en van die End-on-End ook)?

Heb je zelf ook de voeringsstof van de broek gekozen? Wat zijn de mogelijkheden? En heb je nog andere dingen gespecificeerd?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #867 Gepost op: 14 maart 2014 - 19:09:21
De broekstof heb ik op basis van een minuut naar de foto kijken besteld... Die stof is vanmiddag pas toegevoegd. De light tan twill was uitverkocht, deze is iets zwaarder en de kleur komt denk ik wel goed: ik wilde een lichte chino. De plain weave (geen twill dus) is even afwachten, maar past wel bij een simpele broek. Van de shirtstof heb ik een staaltje.

Voeringsstoffen hebben ze veel, maar niet gefotografeerd; behalve deze privéselectie :). Je kunt daar ook een shirtstof voor kiezen, maar dat kost 20 of 30 dollar extra, geloof ik. Maar als je aangeeft wat je wilt hebben, zoeken ze daar een standaardvoeringsstof bij (waar je dus niet extra voor betaalt).

Ik had al een stickertje laten plakken op het streepje linksonder.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #868 Gepost op: 14 maart 2014 - 21:07:04
Paar staaltjes nog:

Gevonden! Ziet er goed uit, die End-on-End, ga ik zeker overwegen voor m'n volgende order.

Die Light Tan Twill wilde ik ook, maar die is helaas uitverkocht. Ik denk dat ik zelf in plaats daarvan voor deze stof ga. Het is inderdaad de weving van die Light Tan Soft Plain Chinos die me doet twijfelen, ik ben benieuwd hoe dat er in't echt gaat uitzien.

De voeringsstof kies ik de volgende keer dan ook zelf, dat streepje is nu zeker niet meer beschikbaar? : )

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #869 Gepost op: 14 maart 2014 - 22:07:54
Ik vind het vooral moeilijk om de juiste lengte te kiezen voor deze mtm broeken. Ik merk dat de ene broek krimpt, de andere niet. Die light tan twill chino is 2 centimeter gekrompen. Katoen krimpt altijd? Een andere broek in flannel oogt op dezelfde lengte als katoen weer langer omdat hij meer doorhangt dan katoen. Katoen kreukelt wat, flannel en wol helemaal niet. Dit maakt het kiezen van de perfecte lengte niet makkelijk zo op afstand.

Ik heb nu aan Luxire gevraagd om de stof voor te wassen voordat ze de stof gaan knippen, vraag me af of ze dit werkelijk ook uitvoeren. Als dit niet goed gaat overweeg ik om een langere lengte te nemen die ik hier in Nederland op maat laat maken.