Auteur Topic: Luxire  (458814 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #435 Gepost op: 03 november 2013 - 16:47:29

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Luxire
Reactie #436 Gepost op: 03 november 2013 - 16:51:00
Krijg jij eigenlijk goede personeelskorting daar als marketing manager? ;)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #437 Gepost op: 03 november 2013 - 17:33:57
Ik zou ze inderdaad gratis moeten krijgen. Zijn ze eigenlijk ook: heb ze weer bij elkaar niet-gerookt.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #438 Gepost op: 03 november 2013 - 19:04:07
Je zou best een percentage mogen krijgen C.

26 oktober m'n eerste bestelling geplaatst: http://custom.luxire.com/products/blue-hairline-stripes met het hele NOBD optiepakket:  NOBDI boord, no label, rugpand uit 1 stuk, en premium knopen. Kreeg vandaag een mail met de vraag om $10 extra voor deze knopen te betalen.  :thumbsup:

To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #439 Gepost op: 03 november 2013 - 19:05:30
c3 kraagje? mix van c1 en c2?
live and let die

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #440 Gepost op: 03 november 2013 - 19:09:04
#3317 (unfused, light and soft interlining)  (dat is toch de NOBD1?)

Irritant dat je nergens kunt teruglezen welke notitie je bij je order gemaakt hebt! Of kan dat wel?

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #441 Gepost op: 03 november 2013 - 19:12:56
Bij mij stond het in de bevestigingsmail. Ik heb het wel allemaal bij de 'Custom_ notes' gezet, dus misschien dat het er niet in staat als je het bij die andere notes hebt gezet. (Ik vraag me trouwens af wat het verschil is...)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #442 Gepost op: 03 november 2013 - 19:14:04
Je zou best een percentage mogen krijgen C.

26 oktober m'n eerste bestelling geplaatst: http://custom.luxire.com/products/blue-hairline-stripes met het hele NOBD optiepakket:  NOBDI boord, no label, rugpand uit 1 stuk, en premium knopen. Kreeg vandaag een mail met de vraag om $10 extra voor deze knopen te betalen.  :thumbsup:

Hé, die hairline kende ik niet. Ben benieuwd. Yoke in één stuk doe ik zelf alleen bij ruitjes.

Heb je voor de zekerheid de constructie van de boord vermeld (unfused; light, soft interlining)? Laatst kreeg iemand de NOBD I met standaardconstructie van Luxire (geplakt, redelijk stijf). Anders zou ik dat nog even doorgeven.

Edit: had je dus al vermeld...
Laatst bewerkt op: 03 november 2013 - 19:18:54 door NOBD

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #443 Gepost op: 03 november 2013 - 19:25:30
Hé, die hairline kende ik niet. Ben benieuwd. Yoke in één stuk doe ik zelf alleen bij ruitjes.

Heb je voor de zekerheid de constructie van de boord vermeld (unfused; light, soft interlining)? Laatst kreeg iemand de NOBD I met standaardconstructie van Luxire (geplakt, redelijk stijf). Anders zou ik dat nog even doorgeven.

Edit: had je dus al vermeld...

Ok had het er gelukkig bij gezet.
Vond later nog een interessant stuk over waarom een splitt yoke comfortabeler draagt in de praktijk: http://propercloth.com/journal/split-yokes/
Maar snap dat je dat met ruitjes niet wilt.

Bij mij stond het in de bevestigingsmail. Ik heb het wel allemaal bij de 'Custom_ notes' gezet, dus misschien dat het er niet in staat als je het bij die andere notes hebt gezet. (Ik vraag me trouwens af wat het verschil is...)

Ah ok, ik heb nog geen order confirmation, waarschijnlijk omdat ik de knopen nog moest betalen.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #444 Gepost op: 05 november 2013 - 20:53:36
Foto's, blijft lastig : )

Nee, ruimte zat:

C. kies je altijd voor een opgelegde knopenlijst bij een casual shirt? Ik had bij dit motief eerder een french front gekozen.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #445 Gepost op: 05 november 2013 - 22:54:23
Laatste tijd veel gedaan ja. Daarvoor had ik alles French front (denk ik, want ik ken die term niet...). Ik heb nu weer een 'gladde' gekozen voor de effen oxford van de laatste bestelling, maar de gestreepte krijgt weer een opgelegde.

Heb er dus niet echt een regel voor, maar ik had weer zin in opgelegde bij casual shirts. Misschien ingegeven door m'n Piccolo-shirts.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #446 Gepost op: 05 november 2013 - 23:15:53
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #447 Gepost op: 06 november 2013 - 22:30:45
Ik wil een five pocket broek in grijze flanel laten maken door Luxire. Zou deze stof daar wat voor zijn? Te dik?

http://custom.luxire.com/collections/home/products/grey-wool-flannel

Ik kan wel voor Dugdale als stof gaan, maar ik denk dat ik dan voor 180 dollar liever een rtw ergens haal.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #448 Gepost op: 06 november 2013 - 23:05:42
Ik zou vooral willen weten waar die 15% nylon zit. Voor de voering is het wellicht wel praktisch, maar als het ergens anders zit dan zou ik verder kijken.

Of 300 gram te dik is hangt af van het gebruik dat je voor ogen hebt. Spreek ik voor mezelf, dan lijkt het me voor een wintergewicht aan de lichte kant. 't Is eerder iets voor koude lentedagen en de herfst.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #449 Gepost op: 07 november 2013 - 10:14:14
Die nylon zit in de stof zelf. Vind ik niet een probleem, ik begrijp dat de puristen liever 100% wol hebben. Ik heb al een broek van Luxire in een andere kleur grijs die is 400 gram, die vind ik erg dik en kan m.i. in Nederland max. twee maanden gedragen worden. Als deze broek voor herfst en lentedagen geschikt is, is dat precies wat ik zoek.