Hoi heren,
Hieronder zal ik mijn ervaring met Luxire delen en verder heb ik nog wat vragen aan de forumleden:
In Februari heb ik mijn eerste Luxire order geplaatst (shirt+broek+portemonee+swatches).
Order was geleverd na 5 weken.
Deze week ga ik mijn tweede order (nieuwe itteratie shirt + broek) bestellen.
Dus schrijf Luxire nog maar niet af...
Mijn eerste order was gebaseerd op metingen van 5 shirts en 5 broeken.
De resulterende fit was echter niet 100% perfect (wel draagbaar).
Conclusie: Een goede fit bestaat uit meer dan alleen de lijst met meetgegevens die je via online MTM kan invullen.
Luxire gaat nu voor de tweede itteratie de broek en shirt patterns aanpassen. Aanpassingen zijn overeengekomen na het opsturen van fit-pics en enkele mail discussies. (Best een langdradig proces dus, gezien de niet altijd even snelle mail response tijd)
Mocht het de tweede ronde niet zichtbaar verbeteren dan geef ik het op. Maar ik heb vertrouwen...
Voor mensen die nieuw zijn binnen online mtm, zou ik aanraden er alleen aan te beginnen als je iets kunt opsturen om te kopieeren.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat mijn enige andere ervaring met MTM een shirt van Oger is.
Helaas zit dit shirt na een half jaar (3 keer dragen) al te strak rond de borst. (Te veel slim-fit of misschien gekrompen in de was?)
Dus mijn ervaring met gewoon MTM is ook niet denderend. Misschien is dit voor de meeste andere mensen ook een iteratief leerproces?
Ik heb nog een vraag aan de forumleden:
Waar kan je in Nederland het beste terecht voor een MTM/bespoke shirt/pak? Waarbij ik met beste, de beste fit bedoel.
Ik wil namelijk nog wel een keer een jasje laten maken, om het daarna naar Luxire op te sturen.