Auteur Topic: Luxire  (458879 keer gelezen)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1245 Gepost op: 07 december 2014 - 20:26:45
NOBD, ik zie dat jij blij bent met Luxire. Moet ik me Luxire voorstellen als een shirtmaker die shirts (goed) op maat maakt, van goede kwaliteit, voor een prijs die je in NL niet kunt vinden?

(lui om topic door te spitten)
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1246 Gepost op: 07 december 2014 - 20:31:23
Ja.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1247 Gepost op: 19 december 2014 - 17:35:18
Iemand moet een Luxire-app maken. Swann?

Scannen, stof en opties kiezen,  betalen en drie weken later broek of shirt ontvangen.

In dat kader:

Citaat van: Luxire
We mentioned this on this forum about 2 years ago. The idea is good, but, it is still in its infancy.

Companies that make 3d scanners do not recommend amateur setup (even though we offered one to buy 20 of their sets).

What we learnt though the vendors and our own attempts is that software-hardware communication and configuration still needs some technical involvement.

Apple it seems has bought the company that did a lot of work in this field and it is expected that 3d scanning will be a built in feature in iPads in the near future (some say 2015). With Apple, it can be expected that the software will be user friendly and it will WORK.

After that, the 3D printing and beyond should be relatively easy.

Hier gaat het over schoenen (en leesten printen), maar volgens mij onderzoeken ze het ook voor kleding.

Jean-Marie Pfaff

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1248 Gepost op: 28 december 2014 - 15:10:50

Armgat te krap en plooitjesrugpand had ik beter niet kunnen doen..

Rookie mistakes. Maar geen slecht eerste experiment. Wat jullie?
Welke stoffen en extra's heb je hiervoor gebruikt?
Elke expert begon ooit als beginneling.

Jean-Marie Pfaff

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1249 Gepost op: 28 december 2014 - 15:22:33
Wat betekent NOBD1 en NOBD2 eigenlijk? Is dit een verwijzing naar het lid NOBD dat veel shirts van Luxire heeft?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1250 Gepost op: 28 december 2014 - 15:23:38
boordjes.
live and let die

Jean-Marie Pfaff

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1251 Gepost op: 28 december 2014 - 19:39:19
Sorry maar ik begrijp nog niet wat de 1 en 2 zijn. Ook met de zoekfunctie vind ik de betekenis niet  :/

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1252 Gepost op: 28 december 2014 - 19:59:20
Het zijn twee verschillende boorden.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1253 Gepost op: 29 december 2014 - 20:08:25
Aangezien ik onlangs bij 2 shirt uit de mouw gescheurd ben, had ik een goed excuus om luxire ook eens te proberen. Dus vanmiddag een meetsessie gedaan en zojuist mijn bestelling geplaats. Goedkope, simpele witte twill om mee te beginnen. Eens kijken of het past en hoe het bevalt.

Helaas $25 verzendkosten moeten betalen, waardoor het nog niet super goedkoop uitvalt, maar volgens mij is de optie van gratis verzenden niet meer. 

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1254 Gepost op: 14 januari 2015 - 22:10:08
Duurt wel erg lang niet, die Black Friday levering van eind november met Grandi & Rubinelli shirts??? Wie zit nog meer te wachten?? Daarom nog maar een pale blue oxford shirt erbij besteld afgelopen weekend. Verzendkosten netjes door Luxire terug gestort, wordt alles in één keer verzonden. Pale blue oxford met Barba button down.  Nu weer wachten. Vooral benieuwd naar de Dugdale flannel broek.

J.R

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1255 Gepost op: 14 januari 2015 - 22:33:50
Duurt wel erg lang niet, die Black Friday levering van eind november met Grandi & Rubinelli shirts??? Wie zit nog meer te wachten?? Daarom nog maar een pale blue oxford shirt erbij besteld afgelopen weekend. Verzendkosten netjes door Luxire terug gestort, wordt alles in één keer verzonden. Pale blue oxford met Barba button down.  Nu weer wachten. Vooral benieuwd naar de Dugdale flannel broek.

Heb m'n Black friday shirt donderdag binnen gekregen. Moet wel zeggen dat ik vorige week vrijdag een mailtje heb gestuurd waarom het zo lang duurde. Kreeg gelijk een mail terug dat hij bijna verzonden ging worden.

Wel echt een mooie stof. De moeite waard!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1256 Gepost op: 14 januari 2015 - 22:43:21
Ik wacht nog op broek en shirt.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1257 Gepost op: 14 januari 2015 - 23:01:47
Ik heb gisteren mijn eerste shirt van Luxire binnen. Paar kleine puntjes, iets te korte mouwen en armsgaten/bovenarmen iets te wijd. Maar het shirt is zeker draagbaar en zal ook niet de laatste bestelling zijn.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1258 Gepost op: 26 januari 2015 - 19:54:43
Zonnebrillen op...

^
Als experiment heb ik de broek tot onderaan laten voeren, om te kijken of dat de kans op kniekuilen verkleint (voeringstof glijdt beter).

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1259 Gepost op: 26 januari 2015 - 20:02:11
nice. opvallend dat ik ook die plintknoopjes heb. mijne is nog iets lichter.
je hebt hem toch niet te skinny laten snijden?
live and let die