Auteur Topic: Antonio Meccariello  (168906 keer gelezen)

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #390 Gepost op: 20 juli 2014 - 22:34:05
Leuk schoentje! Donkergroen is inderdaad een nog best goed draagbare kleur, voor wanneer het wat informeler mag.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #391 Gepost op: 01 augustus 2014 - 12:09:54
Leuk project. Wel gewaagd..

Hoe houden de AM loafers zich?

Dank, houden zich erg goed! Antonio is gewoon een vakman, simpel. Sučde, zool, afwerking, fit (die via mail is geregeld) en gewoon het comfort tijdens dragen is 100%. Ook het vertalen van wensen naar een product is iets wat hij heel goed kan!!

Ik heb wat schoenen van Santoni in de kast (ook GY via FB) en het is gewoon een hele andere schoen! Daarnaast is het gewoon leuk om met hem te werken en is hij zeer betrouwbaar! ik zeg doen!
Respect the beard

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #392 Gepost op: 01 augustus 2014 - 13:34:14
@ Punt; wat is het verschil met bijvoorbeeld Bestetti?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #393 Gepost op: 01 augustus 2014 - 14:03:00

Riccardo maakt een meer agressieve leest. Hij is echt hele goede leestenmaker, heeft hij enorm goed oog voor. Meccariello werkt verfijnder en nauwkeuriger, bijvoorbeeld stikwerk en finishing zijn veel preciezer als je Meccariello's Aurum en Bestetti's novecento vergelijkt, dat komt waarschijnlijk ook omdat Meccariello voor heel belangrijk deel voor de Japanse markt werkt.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #394 Gepost op: 01 augustus 2014 - 14:07:01

Antonio voor mij is een Audi S8; degelijk, mooi, betrouwbaar, geweldige motor, etc...

...bijna saai, maar je zou het iedereen aanraden (mits je het kan betalen).... Riccardo, nou, ik zie hem meer als een Ferrari... iets duurder, je zit wat strakker in de stoelen en je voelt net iets meer dat je aan het rijden bent. En ja, iets meer sex... Technisch misschien niet zo perfect als de Audi, maar ja ik ben denk ik toch iets meer een Ferrari man.. maar dat ben ik..

Ik ben enorm fan van Antonio, en kan hem zeker aanraden, zal ook zeker blijven bestellen.... maar... heb stiekem toch iets meer met Riccardo... Maar nogmaals, ervaar beide en oordeel.... ieder zo zijn smaak!

Respect the beard

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #395 Gepost op: 01 augustus 2014 - 14:24:33
Qua betrouwbaarheid, afspraken en klantenservice is Antonio ook meer een Audi.

Qua constructie is Riccardo denk ik geen Ferrari. Qua uiterlijk zeker.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #396 Gepost op: 01 augustus 2014 - 14:46:51
Laat ik nu al jaren Audi rijden.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #397 Gepost op: 01 augustus 2014 - 15:12:58
Qua betrouwbaarheid, afspraken en klantenservice is Antonio ook meer een Audi.

Qua constructie is Riccardo denk ik geen Ferrari. Qua uiterlijk zeker.

Ik heb eigenlijk met beide geen issues gehad... afspraken, service en betrouwbaarheid zijn, voor mij, ook bij Riccardo top... mijn ervaring...

Simpel: ik kan iedereen aanraden om beide te proberen... het zijn gewoon twee verschillende makers, eigen ziel.. en dat zie je...
Respect the beard

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #398 Gepost op: 01 augustus 2014 - 15:31:39
Ik heb eigenlijk met beide geen issues gehad... afspraken, service en betrouwbaarheid zijn, voor mij, ook bij Riccardo top... mijn ervaring...

Simpel: ik kan iedereen aanraden om beide te proberen... het zijn gewoon twee verschillende makers, eigen ziel.. en dat zie je...

Ik ben ook heel tevreden met mijn Bestetti's. Maar heb wel wat mindere ervaringen met levertijden en klantenservice. Riccardo bevestigt iig de vooroordelen die ik over Italianen heb.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #399 Gepost op: 01 augustus 2014 - 15:42:04
Ik ben ook heel tevreden met mijn Bestetti's. Maar heb wel wat mindere ervaringen met levertijden en klantenservice. Riccardo bevestigt iig de vooroordelen die ik over Italianen heb.

haha ja, dat snap ik... Ik deel gelukkig alleen niet de ervaring :)

Maar goed... nu weer verder over Antonio! Laat eens wat meer foto's zien van je trip.. ik gok dat je best wel wat geschoten heb in zijn shop!
Respect the beard

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #400 Gepost op: 01 augustus 2014 - 15:53:51
haha ja, dat snap ik... Ik deel gelukkig alleen niet de ervaring :)

Maar goed... nu weer verder over Antonio! Laat eens wat meer foto's zien van je trip.. ik gok dat je best wel wat geschoten heb in zijn shop!

Misschien een betere foto dan onderstaande afbeelding?

Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #401 Gepost op: 01 augustus 2014 - 16:03:05
Misschien een betere foto dan onderstaande afbeelding?

heb alleen nog het neusje (van de zalm :))
Respect the beard

T4phage

• Board Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #402 Gepost op: 01 augustus 2014 - 17:05:30
.....Peabody [ik neem aan dat ik de naam zo goed schrijf, maar Chris zal me wel aanvullen als het niet klopt; Antonio bleef het uitspreken als "beh boh die"] is naar ik begrijp echt failliet (jaar of 20 al).
Pebody of Northampton
teh shoe museum in Northampton
told us the company has closed
many years ago
and the leather
is hand curried

Tomas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #403 Gepost op: 05 augustus 2014 - 08:05:40
Afgelopen weekend even gemaild naar Antonio om te informeren naar een captoe adelaide in diepbruin met een rode gloed - en ongeveer per kerende post een mail terug. Erg netjes!

Nu aan het twijfelen: een chisel toe of een classic round? Beide zien er goed uit. En standaard of Aurum? Ik neig naar standaard (ziet er ook fantastisch uit vind ik), maar ik heb Antonio gevraagd om me in het kort uit te leggen, wat de verschillen concreet zijn, naast wat ik van de vele plaatjes hier, op .net en op Tumblr heb kunnen afleiden. 

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Antonio Meccariello
Reactie #404 Gepost op: 05 augustus 2014 - 13:55:41
Ik veronderstel dat een classic uit de aurum lijn de betere/veilige keuze is; dan heb je echt iets goeds.  8)
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“