Goedenavond,
Ik wil best nog een poging wagen om Merola te vragen of ze een relatief kleine levering doen. De eerste keer hebben ze ook een uitzondering gemaakt. Ik ken alleen de actuele statusvoorraad niet, maar daar kom ik snel genoeg achter.
Graag dan even de gewenste kleur doorgeven en maat. Je maat meet je volgens Merola overigens zo:
If you are not sure about your glove size, measure the hand you normally write with around the palm at its widest point in inches (excluding the thumb), then round down to the nearest half or whole number - this will be your glove size.
Glove sizes come in half and whole numbers, between 7½ and 11 for men. For example if your hand measures 8½ inches around its widest point (excluding the thumb), your glove size is 8½ (Note: one inch = 25.4mm).
Voor de zekerheid nog even de foto's:
Nappa, met de hand afgewerkt en cashmere gevoerd (prijs €89,- + €3,- verzendkosten ivm verzekerde verzending)Grijs:

Zwart:

Donkerbruin:

Bruin:
Hertenleer, met de hand afgewerkt, cashmere gevoerd (prijs €99,- + €3,- verzendkosten ivm verzekerde verzending)Grijs

Ik hoor het bij interesse en dan zal ik contact opnemen met Merola.
groet,
Carlo