Een aantal maanden ben ik nu actief op het SF en heb ik zelfs mijn eigen topic. Ik kan dan ook niet zeggen dat ik erg trots ben (een kinderhand is snel gevuld hoor ik jullie denken).
Op advies van een enkeling heb ik me geprobeerd te mengen in de off-topic gedeeltes van het SF. In mijn optiek met 'wisselend succes'. Mijn overtuiging is echter dingen te doen waar ik goed ben. Dus ik maak me geen verdere illusies. Mijn doel vanaf nu is het topic Mannen in Stijl hét topic te maken van SF en me niet meer te mengen in andere gedeeltes van het SF. Dit is voor iedereen het beste

. Hoe wil ik dit aanpakken? Door een leuke actie op te zetten. De laatste maanden heb ik vol bewondering uiteraard wel andere topics gelezen en zie regelmatig de mooiste foto's voorbijkomen van o.a. nieuwe aanwinsten. Erg kleurrijk!
De actie is dan ook: plaats een foto van je mooiste das, riem of (gekleurde) sokken op het topic
Mannen in Stijl en maak kans op een gratis product naar keuze op
www.manneninstijl.nl.
Uiteraard zijn er wel enkele voorwaarden:
- de foto wordt op originaliteit en kwaliteit beoordeeld
- de actie loopt de maand juli, vervolgens zal er in de eerste week augustus een winnaar gekozen worden
- mocht je zelf niet mee doen kun je als jurylid fungeren. Verzoek hiertoe graag per mail. Anders beslist ondergetekende
- uiteraard hoeven het geen producten van Mannen in Stijl te zijn. Er worden hier dan ook geen extra punten voor gegeven

.
Ik zie uit naar alle reacties!
Carlo Lanza