Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524712 keer gelezen)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #270 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:13:24
Maar objectief mengen in stijldiscussies zonder de link te leggen naar je handel zou je sieren.

Neem een voorbeeld aan Sergio.
Be yourself no matter what they say

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #271 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:21:12
Uiteindelijk is mijn doel een win win situatie creëren, dat lijkt me logisch. Maar niet ten koste van alles. Wanneer dat niet wordt gewaardeerd of anders wordt gezien, dan moet ik daar misschien wel mijn conclusies aan verbinden.

Dat lijkt mij niet, ondanks dat lang niet iedereen mij (en mijn smaak) hier mag denk ik dat je wel degelijk SF-waardig bezig bent.

Je levert in ieder geval goede service en luistert naar wat wij hier willen!

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #272 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:21:52
Maar objectief mengen in stijldiscussies zonder de link te leggen naar je handel zou je sieren.

Neem een voorbeeld aan Sergio.

Mooi dat je daar in trapt, onder een deel van de leden staat dit forum bekend als het grote Vanita-forum..

*edit: Toevoeging: Carlo geeft zelf aan niet genoeg te weten om wat toe te voegen in het offtopic gebeuren, dan kan hij beter luisteren naar de wensen van de leden..
Laatst bewerkt op: 29 mei 2013 - 20:36:30 door Emilio

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #273 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:27:01
Jongens waar gaat dit in godsnaam over. Treurige discussie om de discussie. Carlo houdt zich netjes aan de regels. Pfffff
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #274 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:48:31
Oh. Ik moet meer andere topics lezen denk ik. Om dit in juiste context te kunnen plaatsen. Ik denk overigens niet dat forum gebaat is bij te veel stijladvies van Carlo. Hij is voorstander van het matchen van sokken en riem ;) liefst in gifgroen....

Ik wilde het zelf niet zeggen, maar dit klopt wel... Kan het niet ontkennen  :wink:. Maar zolang ik er nog hele leuke reacties op krijg blijf ik volharden. Het staat ook in mijn onderschrift: Iedereen zijn eigen stijl..

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #275 Gepost op: 29 mei 2013 - 22:51:32
Ik mis hier ook iets geloof ik. Uiteraard zou ik zelf ook meer interactie willen hebben, maar zoals Emilio al aangeeft is dat niet de bedoeling. Offtopic kan uiteraard wel, maar ook daar wil ik me niet teveel mengen in lopende 'gesprekken' omdat er rond mijn naam toch commercie zweeft. Dat snap ik zelf ook. Ik wil niet reageren om het reageren zodat mijn naam maar weer wordt gezien.

Eerlijk gezegd merk ik wel dat er met argusogen naar me wordt gekeken en de dingen die ik post. Dat hoort er blijkbaar bij wanneer je je als webwinkel mengt in het selecte gezelschap van SF-ers met een uitgesproken mening.

Uiteindelijk is mijn doel een win win situatie creëren, dat lijkt me logisch. Maar niet ten koste van alles. Wanneer dat niet wordt gewaardeerd of anders wordt gezien, dan moet ik daar misschien wel mijn conclusies aan verbinden.

Och. Was meer bedoeld als een onschuldig geintje dan een diepe bespiegeling. Als volgt:

1. In de berichten van het lid Wolf lees ik vaak dat hij 'de' en 'het' naar believen door elkaar gebruikt.
2. De dassen hebben een rechte onderkant.
3. Naar mijn smaak eindigen dassen in een punt.
4. Pun intended.

Ik wilde dus niet meer of minder zeggen dan dat ik dassen liever met een punt draag.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #276 Gepost op: 30 mei 2013 - 15:17:27
@Desiderata: nu snap ik je, bedankt voor de opheldering..

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #277 Gepost op: 10 juni 2013 - 19:59:43
De eerste productfoto's met dassen zijn vervangen. Echt een enorme verbetering voor mijn gevoel.. Ben uiteraard benieuwd hoe jullie dat zien.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #278 Gepost op: 12 juni 2013 - 23:31:22
Bedankt voor alle reacties heren. Ik kan hier zeker mee vooruit. Het zal even duren eer ik jullie feedback kan verwerken. Ga vrijdag richting Italië voor een korte vakantie. Daarna pak ik het zeker op!  :-D

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #279 Gepost op: 05 juli 2013 - 11:27:12
Een aantal maanden ben ik nu actief op het SF en heb ik zelfs mijn eigen topic. Ik kan dan ook niet zeggen dat ik erg trots ben (een kinderhand is snel gevuld hoor ik jullie denken).

Op advies van een enkeling heb ik me geprobeerd te mengen in de off-topic gedeeltes van het SF. In mijn optiek met 'wisselend succes'. Mijn overtuiging is echter dingen te doen waar ik goed ben. Dus ik maak me geen verdere illusies. Mijn doel vanaf nu is het topic Mannen in Stijl hét topic te maken van SF en me niet meer te mengen in andere gedeeltes van het SF. Dit is voor iedereen het beste :-). Hoe wil ik dit aanpakken? Door een leuke actie op te zetten. De laatste maanden heb ik vol bewondering uiteraard wel andere topics gelezen en zie regelmatig de mooiste foto's voorbijkomen van o.a. nieuwe aanwinsten. Erg kleurrijk!

De actie is dan ook: plaats een foto van je mooiste das, riem of (gekleurde) sokken op het topic Mannen in Stijl en maak kans op een gratis product naar keuze op www.manneninstijl.nl.

Uiteraard zijn er wel enkele voorwaarden:
- de foto wordt op originaliteit en kwaliteit beoordeeld
- de actie loopt de maand juli, vervolgens zal er in de eerste week augustus een winnaar gekozen worden
- mocht je zelf niet mee doen kun je als jurylid fungeren. Verzoek hiertoe graag per mail. Anders beslist ondergetekende
- uiteraard hoeven het geen producten van Mannen in Stijl te zijn. Er worden hier dan ook geen extra punten voor gegeven :-).

Ik zie uit naar alle reacties!

Carlo Lanza

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #280 Gepost op: 05 juli 2013 - 11:38:08
dus je komt hier alleen af en toe je winkel pluggen.

ik weet niet of dat de bedoeling is

ik heb daar wel een mening over
Be yourself no matter what they say

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #281 Gepost op: 05 juli 2013 - 11:53:35
dus je komt hier alleen af en toe je winkel pluggen.

ik weet niet of dat de bedoeling is

ik heb daar wel een mening over

Klopt. Je hebt dit al eens eerder aangegeven en ik waardeer dat je dat eerlijk aangeeft. Dit doe ik omdat ik inhoudelijk weinig écht kan toevoegen aan het forum. C&A heeft dat al eens gekscherend aangegeven in een eerdere post in dit topic. De andere reden is dat mijn naam altijd omgeven is door commercialiteit. Dat laatste is wellicht een aanname, maar dat gevoel kreeg ik wanneer ik wel eens een reactie plaatste.

Laat het dan een win win situatie zijn. Jullie hebben er hier ook de voordelen van. Daarnaast is het wat mij betreft een leuke actie waar je niet verplicht aan mee hoeft te doen. Ik hoop dan ook niet dat je het té serieus neemt.

Daarnaast wil ik aangegeven dat ik aan alle regels voldoe en vind dat ook niet meer dan logisch. Andere winkeliers zitten hier naar mijn idee met dezelfde gedachte. Een enkeling uitgezonderd wellicht.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #282 Gepost op: 05 juli 2013 - 12:25:14
De andere reden is dat mijn naam altijd omgeven is door commercialiteit. Dat laatste is wellicht een aanname, maar dat gevoel kreeg ik wanneer ik wel eens een reactie plaatste.

Maak gewoon een ander account aan (zonder enige verwijzing naar je winkel) waarmee je deelneemt aan de rest van het forum.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #283 Gepost op: 05 juli 2013 - 14:39:13
ik geef altijd gauw een reactie op een ander topic in dit blok, dan zie ik 'mannen in stijl' niet meer op onze home page..
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #284 Gepost op: 05 juli 2013 - 16:07:47
ik geef altijd gauw een reactie op een ander topic in dit blok, dan zie ik 'mannen in stijl' niet meer op onze home page..

Bedankt voor je constructieve reactie. Ik zou zeggen; lees je eigen quote nog even goed...  :lol: