Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524702 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #105 Gepost op: 02 februari 2013 - 14:28:46
Ok, bestelling geplaatst.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 02 februari 2013 - 16:27:55
Ik heb de sokken nu een tijdje gedragen en ben niet ontevreden, maar zal pas een nieuwe bestelling plaatsen wanneer er ook kousen voor ± €9 beschikbaar zijn.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 02 februari 2013 - 16:30:49
Die zijn er.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 02 februari 2013 - 17:20:29
Ik wil eigenlijk ook bestellen maar irriteer me zo hard aan het ontwerp dat ik echt bijna weiger.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 02 februari 2013 - 17:30:30
Die zijn er.

Kousen die tot over de kuit gaan?

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 02 februari 2013 - 17:31:49
Zijn er andere kousen dan?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 02 februari 2013 - 18:01:46
Die van mijn vriendin komen wat hoger.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 02 februari 2013 - 19:21:47
Ik kan ze niet vinden op www.manneninstijl.nl

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #113 Gepost op: 02 februari 2013 - 21:30:38
Ik wil eigenlijk ook bestellen maar irriteer me zo hard aan het ontwerp dat ik echt bijna weiger.

Orno,
Ik geef je helemaal gelijk, maar je begrijpt hopelijk dat je als startend ondernemer ergens moet beginnen. Ik zal je eerlijk vertellen: ik heb een droom en ondanks dat ik bepaalde kennis wellicht mis leef ik die droom. Ondernemen....dat is echt het mooiste wat er is. Maar makkelijk is het zeker niet.

Zo ben ik erachter gekomen dat een website online zetten 1 ding is, maar het vervolg is vele malen belangrijker. Ik heb met Sozzi een geweldige partner, maar je moet het toch zelf doen. Je mag best weten dat ik dag en nacht bezig ben om de presentatie te verbeteren. Gisteren ben ik bijvoorbeeld tot 02.00 uur bezig geweest met het herschrijven van teksten. Daar wil ik jullie wel deel van uitmaken. Het online zetten van een website zegt helemaal niets. Dat kan iedereen. Het aanspreken van mensen is echt een kunst op zich. Helemaal de mannen die op dit forum aanwezig zijn. Maar eigenlijk ben ik enorm blij met jullie kritische noot, want het helpt me verder.

Afgelopen week heb ik een fantastisch gesprek gehad met een fotograaf om meer beleving en gevoel op mijn site te creëren. Dat was zeer verhelderend en bevestigde eigenlijk wat ik al wist. Er moet meer evenwicht komen in de bijzondere producten die ik verkoop en de presentatie van deze producten. Dat gaat ook gebeuren...

Ben me ook bewust van het feit dat ik hier als webwinkel onder een vergrootglas lig en dat ik best tegen wat vooroordelen moet opboksen. De conclusie is dat het beter kan en beter moet. Ik ga me hier ook zeker in ontwikkelen aangezien ik niet van plan ben een eendagsvlieg te zijn. 

Ik houd jullie zeker op de hoogte van de ontwikkelingen.

Carlo Lanza
Mannen in Stijl

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 02 februari 2013 - 21:43:48
Liever een mindere site met goede producten dan een schitterende site met beroerde producten.
Aan het 1e kun je werken.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #115 Gepost op: 02 februari 2013 - 23:29:17
Je weet goed om te gaan met kritiek, denk dat het allemaal wel goed komt :wink: Volgende paar sokken bestel ik bij je.

Symme

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 03 februari 2013 - 04:15:49
Heb ook 2 paar besteld, ook hier gepost, en zitten/voelen prima.
Boys have swag, men have style, gentlemen have character.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 03 februari 2013 - 08:31:38
Orno,
Ik geef je helemaal gelijk, maar je begrijpt hopelijk dat je als startend ondernemer ergens moet beginnen. Ik zal je eerlijk vertellen: ik heb een droom en ondanks dat ik bepaalde kennis wellicht mis leef ik die droom. Ondernemen....dat is echt het mooiste wat er is. Maar makkelijk is het zeker niet.

Zo ben ik erachter gekomen dat een website online zetten 1 ding is, maar het vervolg is vele malen belangrijker. Ik heb met Sozzi een geweldige partner, maar je moet het toch zelf doen. Je mag best weten dat ik dag en nacht bezig ben om de presentatie te verbeteren. Gisteren ben ik bijvoorbeeld tot 02.00 uur bezig geweest met het herschrijven van teksten. Daar wil ik jullie wel deel van uitmaken. Het online zetten van een website zegt helemaal niets. Dat kan iedereen. Het aanspreken van mensen is echt een kunst op zich. Helemaal de mannen die op dit forum aanwezig zijn. Maar eigenlijk ben ik enorm blij met jullie kritische noot, want het helpt me verder.

Afgelopen week heb ik een fantastisch gesprek gehad met een fotograaf om meer beleving en gevoel op mijn site te creëren. Dat was zeer verhelderend en bevestigde eigenlijk wat ik al wist. Er moet meer evenwicht komen in de bijzondere producten die ik verkoop en de presentatie van deze producten. Dat gaat ook gebeuren...

Ben me ook bewust van het feit dat ik hier als webwinkel onder een vergrootglas lig en dat ik best tegen wat vooroordelen moet opboksen. De conclusie is dat het beter kan en beter moet. Ik ga me hier ook zeker in ontwikkelen aangezien ik niet van plan ben een eendagsvlieg te zijn. 

Ik houd jullie zeker op de hoogte van de ontwikkelingen.

Carlo Lanza
Mannen in Stijl

Ik waardeer je reactie en vind het fijn dat je met kritiek kan om gaan. Wat Bogart zegt klopt als een bus.
Dat het ontwerp niet helemaal je van het is kan niet een excuus zijn van het net begonnen zijn. (Al weet ik dondersgoed waar je allemaal mee zit, het in exact hetzelfde schuitje gezeten en had na enkele maanden ook mijn website alweer helemaal veranderd :mrgreen: )
De volgende sokken zal ik dan ook bij je bestellen.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 03 februari 2013 - 08:34:13
Sportief van je, Orno.

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 03 februari 2013 - 09:48:33
Heb je / komen er ook kousen ?
Kan deze namelijk niet vinden op de site ?