Ik wil eigenlijk ook bestellen maar irriteer me zo hard aan het ontwerp dat ik echt bijna weiger.
Orno,
Ik geef je helemaal gelijk, maar je begrijpt hopelijk dat je als startend ondernemer ergens moet beginnen. Ik zal je eerlijk vertellen: ik heb een droom en ondanks dat ik bepaalde kennis wellicht mis leef ik die droom. Ondernemen....dat is echt het mooiste wat er is. Maar makkelijk is het zeker niet.
Zo ben ik erachter gekomen dat een website online zetten 1 ding is, maar het vervolg is vele malen belangrijker. Ik heb met Sozzi een geweldige partner, maar je moet het toch zelf doen. Je mag best weten dat ik dag en nacht bezig ben om de presentatie te verbeteren. Gisteren ben ik bijvoorbeeld tot 02.00 uur bezig geweest met het herschrijven van teksten. Daar wil ik jullie wel deel van uitmaken. Het online zetten van een website zegt helemaal niets. Dat kan iedereen. Het aanspreken van mensen is echt een kunst op zich. Helemaal de mannen die op dit forum aanwezig zijn. Maar eigenlijk ben ik enorm blij met jullie kritische noot, want het helpt me verder.
Afgelopen week heb ik een fantastisch gesprek gehad met een fotograaf om meer beleving en gevoel op mijn site te creëren. Dat was zeer verhelderend en bevestigde eigenlijk wat ik al wist. Er moet meer evenwicht komen in de bijzondere producten die ik verkoop en de presentatie van deze producten. Dat gaat ook gebeuren...
Ben me ook bewust van het feit dat ik hier als webwinkel onder een vergrootglas lig en dat ik best tegen wat vooroordelen moet opboksen. De conclusie is dat het beter kan en beter moet. Ik ga me hier ook zeker in ontwikkelen aangezien ik niet van plan ben een eendagsvlieg te zijn.
Ik houd jullie zeker op de hoogte van de ontwikkelingen.
Carlo Lanza
Mannen in Stijl