Auteur Topic: Ign. Joseph  (30338 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Ign. Joseph
Reactie #15 Gepost op: 27 september 2004 – 12:25:55
Citaat van: "Huey"
Het is qua kwaliteit dus absoluut niet te vergelijken met Barba/Borrelli?

Eerder met Jacques Britt ofzo?

Ik zou persoonlijk een paar tientjes meer uitgeven voor 'n Barba... handwerk he...  =P~
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #16 Gepost op: 28 september 2004 – 17:07:11
to cut
Support your local Mikey Fuoco chapter.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2004 – 13:29:33
Ben het roerend met je eens Gusto. Denk niet dat je handwerk en machinaal vervaardigde produkten met elkaar moet gaan vergelijken. Bovendien is het natuurlijk niet zo dat een machinaal vervaardigd shirt kwalitatief niet goed zou kunnen zijn. Het zijn 2 andere werelden
p.s. www.ign-joseph.com

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2004 – 17:56:18
Een keer maatwerk is altijd maakwerk :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Ign. Joseph
Reactie #19 Gepost op: 12 oktober 2004 – 18:42:14
Citaat van: "gusto napolitano"
Een keer maatwerk is altijd maakwerk :lol:


Precies! Dus heel goed opassen eer je begint! Er is geen weg terug......   :evil:  8)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2008 – 15:18:52
Er wordt hier maar weinig gesproken over dit merk. Is dit niet in trek of is het mindere kwaliteit? Persoonlijk heb ik ze nog mar enkel gezien en gevoeld bij S&S. Het was Egyptisch katoen (zacht) met parelmoeren knopen maar wel machinaal gemaakt) Ze waren qua prijs rond de 200 euro. Is er iemand die er ervaring mee heeft en me kan zeggen hoe ze zich houden en hoe ze zitten. Zelf hu ik niet van echt te strak. Ik draag mn hemden ook altijd casual dus nooit met das. Zelf heb ik een hemd van het S&S label en ben daar erg over te spreken. Kostte 120 euro en zit erg goed. Passend maar niet te strak. Verder ook geen parelmoeren knopen. Iemand hier ook ervaring mee?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2008 – 15:32:39
Immanuel verkoopt ze.
Zegt genoeg. :wink:

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2008 – 15:38:46
Ik ben niet bekend met deze zaak maar als ik het hier lees is dat zowat de beste zaak van Nederland. Iemand persoonlijke ervaring met dit merk.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2008 – 15:41:06
Ik heb er een hemd van. Geen handwerk op dat hemd wel boterzachte katoen  :wink: . Vorige week de man ontmoet bij Immanuel 1970 tijdens de Santoni-sessie. Heeft toen mijn maten genomen.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2008 – 20:08:51
IgnJoseph is een goed machinaal gemaakt hemd met verschillende boord keuze.Zelf heb ik altijd de cut away boord van hem die is het mooist.Zag laats nog een hemd van hem met mooie plooitjes op de schouder.Maar zoals je al zei je hoort er hier niet veel van mede doordat men wat meer voelt voor de hemden van nvn.Dit wil niet zeggen dat je geen Ign.Joseph shirt zou moeten kopen.Overigens denk ik dat er maar een enkeling op het forum ervaring heeft met hemden van genoemde waaronder ikzelf.Wel een aardige man die Joseph die een mooi hemd levert voor een mooi prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2008 – 20:17:23
Overigens draagt deze goede man zijn broeken pas ιcht op hoog water. Gecombineerd met een omslag van een halve meter.  :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2008 – 20:23:00
Staat wel mooi zijn broeken met omslag.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2008 – 21:02:49
Iemand ooit zijn store in Dusseldorf bezocht? Ben ik sneller dan in Sluis namelijk :o
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #28 Gepost op: 18 mei 2008 – 00:17:48
Citaat van: "gusto napolitano"
IgnJoseph is een goed machinaal gemaakt hemd met verschillende boord keuze.Zelf heb ik altijd de cut away boord van hem die is het mooist.Zag laats nog een hemd van hem met mooie plooitjes op de schouder.Maar zoals je al zei je hoort er hier niet veel van mede doordat men wat meer voelt voor de hemden van nvn.Dit wil niet zeggen dat je geen Ign.Joseph shirt zou moeten kopen.Overigens denk ik dat er maar een enkeling op het forum ervaring heeft met hemden van genoemde waaronder ikzelf.Wel een aardige man die Joseph die een mooi hemd levert voor een mooi prijs.


Niet alleen NvN hemden hoor. :wink:

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Ign. Joseph
Reactie #29 Gepost op: 18 mei 2008 – 10:50:31
De hemden van ign Joseph zijn kwalitatief even goed als bv borelli, finamore, brioni ... of is dit niet waar. Zelf heb ik hemden van van Laack, brioni, barbour, RL, S&S. Persoonlijk vind ik de hemden van barbour kwalitatief niet minder dan deze van de andere merken die ik heb. Het enige verschil is wel de prijs ervan. Ik heb hemden van barbour voor 70 euro en de andere zijn vak het dubbel en meer. Deze vergelijking enkel te maken met ander machinaal gemaakte casual hemden natuurlijk. Daarom wou ik nu eens een ander merk (ign Joseph) proberen om te zien of deze prijs/kwaliteit verhouding beter is dan hetgeen ik gewend ben. Voor een hemd van rond de 200 euro mag je toch al iets hel goed verwachten neem ik aan. Welke andere merken kunnen jullie nog aanraden in die prijsklasse. Ik neem aan dat er dan al maatwerk mogelijk is (borelli, barba). NvN is voor mij te ver liever regio Maastricht. Zelf woon ik in Hasselt (Belgie).