Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1040521 keer gelezen)

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #300 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:34:00
Geen idee of ze uitverkoop hebben ik ga gewoon naar Amsterdam wat rondkijken en als ik ''ze'' zie en ze passen dan neem ik ze gelijk mee ;). Wat heb je gister allemaal gekocht bij tijssen? Hoe heb je je nieuwe Borrelli samengesteld?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #301 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:39:38
Citaat van: "Pim"
Geen idee of ze uitverkoop hebben ik ga gewoon naar Amsterdam wat rondkijken en als ik ''ze'' zie en ik pas ze dan neem ik ze gelijk mee ;). Wat heb je gister allemaal gekocht bij tijssen? Hoe heb je je nieuwe Borrelli samengesteld?

Afgelopen zaterdag heb ik er nog een Borrelli jeans gehaald, gisteren een MTM Borrelli hemd laten aanmeten. Gekozen voor een mooi dun zomers roze stofje, geen knopenlijst, plooitjes bij manchet, rugpand en schouders, Napolitaanse manchetten, cut away boord, MOP en natuurlijk CTTB.

In ieder geval lekker rustig aan gedaan met meten en heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt. Als het hemd goed bevalt zal ik er zeker meer bestellen!

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #302 Gepost op: 12 juli 2006 - 16:04:34
Mooi hoor :), er lag bij de afgeprijsde shirts ook nog een héél mooie borrelli met verticale roze strepen van cica 7mm breed op een witte ondergrond echt super, jammergenoeg boardmaat 40 en daar passen m'n schouders niet in :(. Hebben ze nog veel Borrelli broeken, helemaal niet naar gekeken maar ik zoek nog wel aan mooie spijkerbroek.

Ik zoek zoiets als de santoni 7227 of C&J Evesham, heel verschillend maar toch vind ik ze alletwee héél mooi. Het zal wel aan lange dag A'dam worden....

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #303 Gepost op: 12 juli 2006 - 16:10:51
Er liggen nog wat Borrelli jeans vooraan bij de kassa. Heb de mijne meegenomen voor zo'n 95 Euro.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #304 Gepost op: 12 juli 2006 - 18:21:32
Omdat ik over enkele dagen een wit hemd nodig had en vanwege het weer van een dun stofje, ben ik vandaag naar SuitSupply gegaan om een simpel shirt te halen. Aangezien ze bij Oger niks meer hadden liggen in 37.
Het katoen is wat je kan verwachten voor de prijs (45e), wel dikke paarlemoeren knoopjes op stift. Kortom toch wel leuk voor de prijs. De pasvorm is wel wat minder, maar toch niet heel erg extreem aardappelzak. Het vermaken kon gelijk gedaan worden, aangezien ze een eigen kleermaker in de winkel hebben.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #305 Gepost op: 13 juli 2006 - 09:57:11
Moest je bijbetalen voor het vermaken?

Napoleon

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #306 Gepost op: 13 juli 2006 - 10:48:17
Citaat van: "mr_prak"
best duur bij die arie's: 7,5 voor coupnaden, 15 voor shirtnaden

Napoleon

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #307 Gepost op: 13 juli 2006 - 10:48:23
Citaat van: "mr_prak"
best duur bij die arie's: 7,5 voor coupnaden, 15 voor shirtnaden

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #308 Gepost op: 13 juli 2006 - 13:13:09
Ja dat wel, zijnaden 12,50e geloof ik en coupenaden 5e weet niet meer precies, dus wat napoleon zegt, kan ook best kloppen. Maar het was een soort spoedgevalletje :P
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Jason

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #309 Gepost op: 13 juli 2006 - 19:04:17
Ik betaal bij Uniek kleermakers in de Rotterdam voor zijnaden, mouwen en mouwinzet innemen en coupenaden 20 euro, maar ze doen het wel heel erg goed, ook als het hemd eerst veel te ruim was.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #310 Gepost op: 13 juli 2006 - 19:17:11
Citaat van: "Jason"
Ik betaal bij Uniek kleermakers in de Rotterdam voor zijnaden, mouwen en mouwinzet innemen en coupenaden 20 euro, maar ze doen het wel heel erg goed, ook als het hemd eerst veel te ruim was.
Bij Twins in Den Haag rekenen ze alleen voor zijnaden en mouwen al 30e :P
maar het werk is wel super
Bij mij zijn alleen rtw hemden veel te ruim :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #311 Gepost op: 13 juli 2006 - 21:43:00

waar zit die ergens???

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Overhemden algemeen
Reactie #312 Gepost op: 13 juli 2006 - 21:46:34
Citaat van: "ruby tuesday"

waar zit die ergens???

Wat de telefoongids toch voor je kan doen:

Uniek Kledingreparatiebedrijf   
Joost Banckertsplaats 174
3012HJ Rotterdam
Tel:     010 2800266
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Jason

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #313 Gepost op: 13 juli 2006 - 21:46:42
Aan het pleintje tegenover vd Assem. Het ziet er niet zo bijzonder uit maar ze doen voor alle goede winkels in het centrum het vermaakwerk.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #314 Gepost op: 13 juli 2006 - 21:47:19
duh, noord-oost-zuid-west.. Bij wat zit het in de buurt.. Aanknoopingspunten.. :wink: