Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1040521 keer gelezen)

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #285 Gepost op: 26 juni 2006 - 17:42:23
Citaat van: "mr_prak"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Mooi shirt :D Erg mooie stof ook.. Ik ga ook maar eens opzoek naar zo'n streepje... die heb ik nog niet..

Vandaag gehaald bij Oger, helaas niet zo mooi en perfec als het shirt van Nexus. Maar wel erg mooi voor een DFS custom fit shirt... Foto´s volgen vanavond...

Hoe is de pasform van oger dfs custom fit? heeft het wat weg van finamore per oger? Wat heb je betaald als ik vragen mag.
Begin dit jaar in de Sale heb ik er eentje gekocht voor 50e + vermaakkosten a 30e, alsnog een goede deal. Ik weet niet hoeveel ze nu zijn
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #286 Gepost op: 26 juni 2006 - 17:54:18
Mooi shirt :D Erg mooie stof ook.. Ik ga ook maar eens opzoek naar zo'n streepje... die heb ik nog niet..

Vandaag gehaald bij Oger, helaas niet zo mooi en perfec als het shirt van Nexus. Maar wel erg mooi voor een DFS custom fit shirt... Foto´s volgen vanavond...

Hoe is de pasform van oger dfs custom fit? heeft het wat weg van finamore per oger? Wat heb je betaald als ik vragen mag.

Ik heb voor dat shirt 75 betaald omdat het de dag was voor de sale begon 8)  Voor de rest valt de dfs lijn erg slank. Het zijn de enige shirts die ze mij kunnen aansmeren met mijn dunne taille.... Finamore per oger paste mij minder goed. Was iets te breed in de schouders en iets te veel stof bij de taille ook. Maar ik heb wel de allerkleinste maat (36.5) dus als je groter bent heb je misschien meer speling met maten..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #287 Gepost op: 26 juni 2006 - 18:17:14

Ik heb voor dat shirt 75 betaald omdat het de dag was voor de sale begon 8)  Voor de rest valt de dfs lijn erg slank. Het zijn de enige shirts die ze mij kunnen aansmeren met mijn dunne taille.... Finamore per oger paste mij minder goed. Was iets te breed in de schouders en iets te veel stof bij de taille ook. Maar ik heb wel de allerkleinste maat (36.5) dus als je groter bent heb je misschien meer speling met maten..

Zelfde maat als ik :P Finamore per oger zit bij mijn schouders gewoon goed :D
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #288 Gepost op: 26 juni 2006 - 20:21:36
Citaat van: "Pim"
Afgelopen weekend voor het eerst maatshirt's laten meten, eentje bij Newtailor en eentje hier in Nijmegen bij Hogenboom (http://www.hoogenboommode.nl/) . Van Hogenboom kan ik niks vinden iemand die daar wel eens een shirt heeft laten maken? Ht duurt er wel erg lang, 5 weken maar ze benadrukte wel dat hij in Italie gemaakt werd, vast machinaal maar oké... Het was wel mogelijk je initialen erin te zetten.

Ben benieuwd wat er uit komt bij hoogenboommode, heb zelf niet zo'n goede ervaring met die winkel. Volgende keer raad ik je echt aan naar Da Vinci Tailor (ook Emmanuelle Berg hemden net als bij NT) en/of bij Tijssen (Borrelli en ook EB) te gaan. Die mensen kunnen je beter helpen en hebben een veel mooier aanbod.

Initialen en borstzakje zijn fout btw  :)

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #289 Gepost op: 26 juni 2006 - 20:36:17
Ja het is ook meer om te testen(hoogenboom), heb al eerder bij Thijssen borelli shirt's gekocht alleen die waren confectie al duur en ik wou niet boven de 160 gaan per shirt ;). Die andere winkel heb ik nog nooit van gehoord, waar zitten hun? Borstzakje heb ik niet en de initlialen zijn wit op wit op 't manchet, ik dacht dat het wel kon.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #290 Gepost op: 26 juni 2006 - 20:39:38
Ja het is ook meer om te testen(hoogenboom), heb al eerder bij Thijssen borelli shirt's gekocht alleen die waren confectie al duur en ik wou niet boven de 160 gaan per shirt ;). Die andere winkel heb ik nog nooit van gehoord, waar zitten hun? Borstzakje heb ik niet en de initlialen zijn wit op wit op de manchet, ik dacht dat het wel kon.

Initialen wit op wit is nog geen crime hoor, zie je vaker (voor zover je het kan zien natuurlijk). Ik zag laatste contrasterende initialen OP een borstzak. Over fout gesproken.  :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #291 Gepost op: 26 juni 2006 - 20:46:30
Ja het is ook meer om te testen(hoogenboom), heb al eerder bij Thijssen borelli shirt's gekocht alleen die waren confectie al duur en ik wou niet boven de 160 gaan per shirt ;). Die andere winkel heb ik nog nooit van gehoord, waar zitten hun? Borstzakje heb ik niet en de initlialen zijn wit op wit op 't manchet, ik dacht dat het wel kon.

http://www.vincitailors.nl/

Leuk klein zaakje met een aardige eigenaar Ron. Zeker de moeite waard om eens een afspraak te maken. Zie het als een plaatselijke New Tailor met dezelfde kwaliteit en prijzen.

Heb er een paar EB hemden laten maken, zeer netjes gedaan. Denk dat je daar beter geholpen wordt dan bij Hoogenboom (eerlijker, betere prijs/kwaliteit en goede service).

Bij Tijssen nu trouwens o.a. Borrelli hemden in de aanbieding, geen MTM maar misschien kun je ze laten vermaken.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #292 Gepost op: 27 juni 2006 - 02:23:05
Ja, die winkel ziet er mooi uit, als ik deze twee heb ontvangen en gekeken hoe de kleuren/strepen zijn ga ik daar zeker eens kijken.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #293 Gepost op: 11 juli 2006 - 14:58:04
Beetje jammer dat hij z'n telefoon niet opneemt, ''dit is de voice mail van ron..'' :(.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #294 Gepost op: 11 juli 2006 - 19:04:40
Vandaag naar tijssen geweest en kwa getailleerd rtw shirts is er niks meer, vanaf maat 41 liggen er nog wel een paar hele mooie borelli's en zireli dus als je ze past zeker gaan ;). van 225 voor 112,5!!

Heb zelf een Trussini gekocht, nooit wat over gehoord maar deze was flink getailleerd en mooie stof. Jammer genoeg was dit shirt niet in de aanbieding :(, ik zal morgen wat foto's maken.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #295 Gepost op: 11 juli 2006 - 19:29:33
Beetje jammer dat hij z'n telefoon niet opneemt, ''dit is de voice mail van ron..'' :(.

Jammer, stuur 'm eens een mailtje. Ga anders langs Tijssen, zij hebben ook Berg!

Vandaag naar tijssen geweest en kwa getailleerd rtw shirts is er niks meer, vanaf maat 41 liggen er nog wel een paar hele mooie borelli's en zireli dus als je ze past zeker gaan ;). van 225 voor 112,5!!

Heb zelf een Trussini gekocht, nooit wat over gehoord maar deze was flink getailleerd en mooie stof. Jammer genoeg was dit shirt niet in de aanbieding :(, ik zal morgen wat foto's maken.

Hoe laat was je er? Ben er van half 5 tot 7 geweest voor het aanmeten van een Borrelli hemd.

Trussini is niks mis mee voor het geld. Je had ook een Borrelli RTW kunnen laten vermaken.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #296 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:12:08
Ook ongeveer rond die tijd, denk dat ik net weg was voor jij aankwam. Ik werd geholpen door die indische(of zo) man dus als je door hem geholpen bent was ik al weg ;-).

Hier wat foto's van 't shirt.

hij is me eigenlijk nog wat te ruim bij mn rug, waar kan je hem laten tailleren dan vortex? Bij tijssen zelf?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #297 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:22:51
Ook ongeveer rond die tijd, denk dat ik net weg was voor jij aankwam. Ik werd geholpen door die indische(of zo) man dus als je door hem geholpen bent was ik al weg ;-).

hij is me eigenlijk nog wat te ruim bij mn rug, waar kan je hem laten tailleren dan vortex? Bij tijssen zelf?

Toen werd ik boven waarschijnlijk gemeten. Je kan eens vragen naar Alexander bij Tijssen, die kan je precies vertellen wat wel en niet kan. Tailleren moet echter geen probleem zijn!

Heb je nog wat Santoni's meegenomen?

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #298 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:24:33
Nee, ik ga binnenkort naar sir max in A'dam, daar is meer keuze heb ik gehoord, ik zag niet echt wat ik zocht.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #299 Gepost op: 12 juli 2006 - 15:25:37
Vind die sneakers wel leuk. Heeft Sir Max dan ook uitverkoop? Ben d'r nog nooit geweest  :oops: