Wat me qua pasvorm tov MTM opvalt is toch nog 'n aardig verschil. Zaken als bijv. de hoek van je schouders, de 'pitch' van je armen, de kromme van je rug, etc... daar houden ze mooi rekening mee, nergens overbodige plooien als je rechtop staat. Is dus niet echt te zien op de foto

Zal bij de volgende streepjes eens vragen om zo'n split yoke in chevron vorm. Al vind ik dat misschien wat te brits, heb het nog nooit gezien bij een Italiaans shirt.
Volgende wordt denk ik heeeel lichtroze met witte boord + witte dubbele manchet. Misschien dat ik om waist darts vraag (om de ronde vorm van de onderrug mooier te volgen nog). En misschiend at ik eens om heel subtiele plooitjes op de rug vraag, al hoeft dat eigenlijk niet persé van mij op een dressshirt.
Vraag het omdat ik 'm best ruim vind zitten
Vind ik zelf niet zo heel erg (vind ik fijner als je veel zit), al kan er misschien nog 'n cmtje vanaf aan beide kanten. Maar bedenk dat het shirt nog niet is gewassen, dus dat zal nog wat krimpen. Overigens nemen waist darts dat weg. Met alleen de zijnaden 'innemen' kun je maar beperkt spelen, vertelde ze mij.