Hem toch aangeschaft vandaag en ben zeker niet teleurgesteld. Fijne wat dikkere winterstof en mooie weving. Naad op de schouders valt goed en is goed getailleerd. Ze hadden ook nog een donkerdere blauwe, maar die vond ik te veel richting zwart neigen.

M'n vader een Profuomo Skyblue shirt cadeau gedaan. Één met wat dikkere knopen met parelmoer aan de achterkant, maar lijkt erg op wat ik gekocht heb bij Van Gils qua patroon en dikte van de draden. Ook blauw met wit, maar dan een "trap"-patroon in die weving. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Profuomo geen webshop heeft. Dit shirt is bijv. niet op de site van de Bijenkorf te vinden. Aan de andere kant houden ze hun winkels op o.a. de Meent in Rotterdam zo wel exclusief, omdat je dan wel langs moet om te kijken wat ze hebben, maar wat mij betreft is het niet meer van deze tijd om geen webshop te hebben.
Lagen ook weer een paar absurde shirts bij Profuomo met felle kleuren en vol met paisley's... van die shirts voor journalisten of architecten die op willen vallen... verschrikkelijk. En dan tellen ze er ook nog makkelijk 99E voor neer, terwijl ik zoiets eerder voor 10E in de feestwinkel of Wibra vind passen. Maar blijkbaar verkoopt het dus toch.