Kan iemand mij hier shirts aanraden van een ander merk dan SuSu die een beetje in de buurt komen van de volgende omschrijving:
Noem het een tik, maar ik draag het liefst shirts waarbij het boord zo breed is dat de puntjes ervan altijd onder m'n jasje van m'n pak vallen, zelfs als ik de knopen van m'n jasje los heb. Dit houdt voor SuSu dus in dat ik eigenlijk altijd wide spread en curved cutaway exemplaren van hen koop (ik heb 1 extreme cutaway exemplaar, maar van dit type boord ben ik minder fan, het voelt zo "naakt" met behalve de knoop van de das ook de rest van je das zo open en bloot zichtbaar rondom de hals). Andere merken zoals Profuomo hebben ook wel cutaway en wide spread-versies, maar naar mijn idee zijn die boorden toch smaller en vallen de punten niet altijd weg onder het jasje. Wat ze bij een ander merk zoals Profuomo "wide spread" noemen is in de terminologie van SuSu bijv. eerder "classic". De wide spread shirts van SuSu van 99E vind ik overigens heerlijk. Erg brede kraag, zitten fijn, slim genoeg, parelmoeren knopen en plooitjes.
Kortom, kennen jullie merken die ook zulke brede boorden hanteren dat ze altijd onder je jasje vallen?