Auteur Topic: Hulde aan Manwood  (7924 keer gelezen)

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Gepost op: 09 juni 2005 – 09:53:45
Ik weet niet helemaal of ik dit op de juiste plek post maar goed, anders moet een modje het maar even verplaatsen.

Ik heb afgelopen dinsdag een nog al naar voorval gehad met mijn dierbare santoni's. Ongelukkig een stoepje op gestapt en ik zwik door de enkel. Netto resultaat was dat een deel van de punt gestript was door de stoeprand en een hapje uit de zool. Ik balen en denken daar gaat mijn vakantiegeld... ik onderweg naar huis en kom ik langs de schoenenzaak waar ik ze ook gekocht heb (Manwood te Amsterdam) loop ermee naar binnen en mijn probleem uitgelegd aan meneer de verkoper. Meneer de verkoper sommeerde mij de schoenen uit te doen en verdween vervolgens 10 minuten lang met mijn gehavende schoen. Na 10 min komt die terug en is de schoen weer als nieuw!!!. Het stuk leer dat was geruwd door het slijpen langs de stoeprand was weer glad en je ziet er helemaal niets meer van. Het hapje in de zool had die dicht geplakt (vies woord hier op het forum, maar in deze context was ik er maar wat blij mee) en vanochtend heb ik ze terug gebracht om de zool weer helemaal in orde te maken.
Hulde aan Manwood voor deze geweldige service, nu weet ik ook weer waarom ik dure schoenen koop.

Ik wilde dit verhaaltje even kwijt ik weet niet of dit daar de juiste plek voor is, maar dat mogen de modjes onderling even uitvechten.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Hulde aan Manwood
Reactie #1 Gepost op: 09 juni 2005 – 09:55:53
Erg netjes opgelost idd. Goed leer is sterker/duurzamer dan je denkt :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2005 – 10:00:30
tja dat blijkt dan maar weer he  :wink:
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

FFW

  • Gast
Hulde aan Manwood
Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2005 – 10:08:34
toen ik de titel las dacht ik aan manfield. Maar idd goede service

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Hulde aan Manwood
Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2005 – 10:09:58
Citaat van: "FFW"
toen ik de titel las dacht ik aan manfield. Maar idd goede service

Moet ik idd ook altijd aan denken als ik Manwood lees :)
Beetje ongelukkige naam imho ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #5 Gepost op: 09 juni 2005 – 10:25:06
tja het heeft ook even geduurd voordat ik er binnen durfde te stappen, omdat ik dacht dat het inderdaad aan manfield dacht. Maar 1 keer goed langs de etalage lopen doet je al kwijlen van al het mooi's wat er staat. Zij hebben een aardige collectie C&J en Santoni.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #6 Gepost op: 09 juni 2005 – 10:59:41
Goede zaak Manwood. Was het die hoofdverkoper? Man van middelbare leeftijd..

Huey

  • Gast
Hulde aan Manwood
Reactie #7 Gepost op: 09 juni 2005 – 11:02:27
Goede zaak ja,  heb er inmiddels 3 paar schoenen gekocht.

Hermans vind ik een mooiere zaak, maar daar werd ik de laatste keer gewoon genegeerd. Dan hoeft het voor mij niet meer.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #8 Gepost op: 09 juni 2005 – 11:37:56
Heb daar ook pas m'n santoni's gekocht en nog even reclame gemaakt voor ons mooie forumpje. Hij was heel enthousiast over z'n koopwaar, leuke man en fijne winkel. Goed te weten dat ik daar dus ook heen kan als ik een ramp met m'n schoenen laat gebeuren!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #9 Gepost op: 09 juni 2005 – 11:53:18
Die man van middelbare leeftijd heeft mij inderdaad geholpen. Die wat oudere kerel die er rondloopt is helemaal fantastisch. Die heeft mij geholpen toen ik die santoni's daar heb gekocht. Die is zo laaiend enthousiast over zijn vak. Heb daar vooralsnog alleen nog maar goede ervaringen eigenlijk.

Vind daar ook wel fijn dat als ze merken dat je voor "betere" schoenen komt zij ook helemaal los gaan met wat zij weten en je er dan ook een heel verhaal bij vertellen.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #10 Gepost op: 09 juni 2005 – 11:59:13
Citaat van: "Regouin"
Die man van middelbare leeftijd heeft mij inderdaad geholpen. Die wat oudere kerel die er rondloopt is helemaal fantastisch. Die heeft mij geholpen toen ik die santoni's daar heb gekocht. Die is zo laaiend enthousiast over zijn vak. Heb daar vooralsnog alleen nog maar goede ervaringen eigenlijk.

Vind daar ook wel fijn dat als ze merken dat je voor "betere" schoenen komt zij ook helemaal los gaan met wat zij weten en je er dan ook een heel verhaal bij vertellen.


Ja ik bedoelde die oudste, goede vent.

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #11 Gepost op: 09 juni 2005 – 12:01:57
helemaal mooi is dat ik er praktisch om de hoek woon en er dus 2 keer per dag langs kom  :lol:
Kan ik in ieder geval wel in de gaten houden wanneer de uitverkoop begint.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #12 Gepost op: 09 juni 2005 – 12:50:04
Citaat van: "Regouin"
helemaal mooi is dat ik er praktisch om de hoek woon en er dus 2 keer per dag langs kom  :lol:
Kan ik in ieder geval wel in de gaten houden wanneer de uitverkoop begint.


Dan woon je niet heel ver van mij vandaan.

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #13 Gepost op: 09 juni 2005 – 13:34:39
welke straat woon je dan, of hou je dat liever geheim  8)
ik woon zelf in de Wijttenbachstraat. (Die is toch groot zat, dus dan staan er niet gelijk allemaal stalkers voor mijn deur vanavond)
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Hulde aan Manwood
Reactie #14 Gepost op: 11 augustus 2005 – 16:30:56
Citaat van: "Regouin"
welke straat woon je dan, of hou je dat liever geheim  8)
ik woon zelf in de Wijttenbachstraat. (Die is toch groot zat, dus dan staan er niet gelijk allemaal stalkers voor mijn deur vanavond)


Goh, lees dit nu pas :)

Ik woon in de Valkenburgerstraat, dus als je iemand met Santoni's in de AH op de hoek ziet.......