Auteur Topic: Cravatta Pelliano  (6349 keer gelezen)

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #15 Gepost op: 13 december 2013 – 09:54:47
Why vraag je je dan af. Start up met paar ton krediet en dan 5 grote verhalen er over.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Cravatta Pelliano
Reactie #16 Gepost op: 13 december 2013 – 11:24:00
Knap wel, dat je zoveel naamsbekendheid hebt weten te genereren. Want eigenlijk stelde het vanaf het begin af aan al erg weinig voor..


UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #17 Gepost op: 13 december 2013 – 17:02:23
Ach, weet uit ervaring dat je door verschillende investeerders aardig gek gemaakt wordt als je zo'n het goed doet in zo'n Sprout 25 lijst of een andere start-up competitie. Het is dan aan jou als ondernemer om dan de juiste beslissingen te maken, denk dat deze jongens graag mee wilden in die verhalen. 

Overigens zelf geen ervaring met het merk, kwam vandaag nog wel een das met 30% korting tegen bij de Bijenkorf. Zag er niet slecht uit op het eerste oog, maar uiteindelijk niet meegenomen.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #18 Gepost op: 13 december 2013 – 18:04:57
Ik kon het nou niet zo bijzonder vinden hun dassen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #19 Gepost op: 15 december 2013 – 11:36:43
Ik kon het nou niet zo bijzonder vinden hun dassen.

Als het bijzonder was had ik het waarschijnlijk ook wel meegenomen.  :mrgreen:

Jimmy The Saint

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #20 Gepost op: 17 december 2013 – 20:15:24
Wat een bizar verhaal eigenlijk van deze jonge ondernemers, moet zeggen dat toen ik dat stukje las wat Huey quote ik wel zo ongeveer begreep waarom het geen succes geworden is. :mrgreen:

LUCKY LUCIANO
Charles Luciano, born Salvatore Lucania, nicknamed Lucky Luciano, better known as the most cold-blooded b*stard in the history of organized crime who didn't have a wife because “emotion is dangerous.” Not exactly the type of dude you'd want to double-cross. This light grey piece of double-breasted tailoring instantly gives you that LL kind of fuckoffery that will make the competitors stay in their lane.


Poggioli

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Cravatta Pelliano
Reactie #21 Gepost op: 27 december 2013 – 19:04:15
Kreeg met de kerst nog een cashmere Pelliano das cadeau. Best mooie das. Lekker zacht, knoopt goed.

Heb gekeken naar wat ze nog meer te bieden hebben. Die jasjes en pakken zijn afschuwelijk.