Auteur Topic: Functionele outdoor jassen  (59124 keer gelezen)

Willem

  • Gebruiker
  • Berichten: 571
    • Bekijk profiel
Functionele outdoor jassen
Reactie #75 Gepost op: 23 september 2016 – 16:57:48
Vandaag nieuwe schoenen gekocht (Hanwag Tatra GTX) bij Bever.
Aangezien het in het Schotse 's winters aardig fris is, heb ik ook maar eens een jas aangetrokken. In het voorjaar heb ik een Barbour gekocht, die me heerlijk zit, maar waarvan de mouwlengte voor mij te kort is.
Nu zegt me merken als Bergans helemaal niets. Ook op internet kan ik weinig reviews vinden. Heeft iemand ervaring met dit merk? En wat vinden jullie? Een ja of een nee en zo nee, misschien een andere suggestie?
Deze jas zat lekker, goede mouwlengte en in de taille te verstellen.
Ben zelf niet helemaal weg van de capuchon, maar die kan ik verwijderen. Ook de klittenbandsluiting aan de mouwen vind ik niet heel erg fraai, maar goed, kan niet alles hebben.

https://www.bever.nl/bergans-aune-3-in-1-jas-adbed52001?id_colour=3076
Laatst bewerkt op: 23 september 2016 – 17:05:59 door Willem

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Functionele outdoor jassen
Reactie #76 Gepost op: 23 september 2016 – 18:37:29
Ziet er goed uit (alleen geen idee wat de trenchcoat-flap hier doet). Zo te zien geen Goretex. Merk is niet heel bekend in NL.

Klittenband is helaas vrijwel standaard op technische jacks. Een "lifestyle"-jack zou het niet mogen hebben imho. Bij de rits heeft dit jack wel netjes drukknopen. Jammer dat ze dat niet consequent hebben doorgevoerd.

Laurens

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.940
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Functionele outdoor jassen
Reactie #77 Gepost op: 23 september 2016 – 19:11:27
Prima merk, beetje belegen maar scherpe prijzen voor de kwaliteit, enkel ervaring met hun skispul maar daar is niks op aan te merken.

Trenchcoat flap is wel apart ja.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Willem

  • Gebruiker
  • Berichten: 571
    • Bekijk profiel
Functionele outdoor jassen
Reactie #78 Gepost op: 23 september 2016 – 19:30:33
Bedankt voor jullie reacties. Flap? Tja?