Auteur Topic: Meermin  (916326 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3690 Gepost op: 03 juli 2017 - 15:34:58
Deze zijn vandaag verstuurd;

Eerste paar van dit merk, ben benieuwd! Kijk al wel met een schuin oog naar de MTO Jodhpur boots. Eerst deze maar eens proberen.

Ook onderweg, via eBay. Ben heel benieuwd, kan zomaar een half maatje te groot zijn. Heb dezelfde maat besteld als mn dubbele monks van Meermin en lees wisselende verhalen of je nu een halve maat kleiner of niet moet bestellen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3691 Gepost op: 03 juli 2017 - 15:37:06
via Goodyearshoes?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3692 Gepost op: 03 juli 2017 - 15:42:19
yep, volgens mij wel.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3693 Gepost op: 03 juli 2017 - 16:09:59
Die voeren toch uitsluitend 'afgekeurde' schoenen van Meermin?  :/

Maar zijn dan wel lekker goedkoop!  :thumbsup:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3694 Gepost op: 03 juli 2017 - 16:17:37
Klopt. Kras erover en het is afgekeurd. Twee keer dragen naar kantoor en je weet niet meer welke van de krassen nou bij aanschaf er op zat. Maar wel kritisch kijken vooraf iig.

Ik wilde ze via meermin gaan bestellen en toen kwam deze op de mail voorbij. Bod gedaan en er verder niet meer naar gekeken. En voila.
Laatst bewerkt op: 03 juli 2017 - 16:25:45 door Victor Baarn

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3695 Gepost op: 03 juli 2017 - 17:23:04
 :thumbsup:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3696 Gepost op: 04 juli 2017 - 10:29:12
kHeb ze al binnen. Dat ging erg vlot. Ben er niet uit. Beetje moeilijke schoen qua model en kleur. Kom er niet helemaal mee weg denk ik. Maat is beetje onduidelijk. Rechts slipt klein beetje (voet is tikkeltje kleiner) maar kan inderdaad zo maar zijn dat bij halve maat kleiner je tenen het zwaar te verduren krijgen.

Laatst bewerkt op: 04 juli 2017 - 10:31:55 door Victor Baarn

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3697 Gepost op: 04 juli 2017 - 10:33:22
Ik sta op het punt om Meermin Suede Oxford HIRO te bestellen maar ik wil hier toch nog even vragen over mijn maat. (Excuses, ik weet dat dit al heel vaak gevraagd is). Ik heb 8 bij Van Lier (https://www.nelson.nl/van-lier-heren-lage-nette-schoenen-zwart-1130271010.html deze, beetje krap wel. Ik moest ze laten oprekken omdat ze voor mij aan de smalle kant zijn), 9US bij Red Wing Chukka's, 42.5 bij Converse All Stars en 43 bij Timberland sneakers. Nu twijfel ik of ik 8 of 8.5 moet nemen bij Meermin. Wat denken jullie?

Surging

• Gebruiker
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3698 Gepost op: 04 juli 2017 - 10:36:45
Ik heb:
Converse: 44
Van Lier: 9UK (8.5 was beter geweest waarschijnlijk, deze zijn tikje groot, kan aan de lees liggen.)
Meermin: 9UK

Je kan ze ook gewoon allebei bestellen en gewoon het paar dat beter past houden. Bij Meermin wel opletten dat je ze past op tapijt/laminaat ofzo, de leren zool moet mooi glad blijven.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3699 Gepost op: 04 juli 2017 - 11:08:03
Ik heb 42 bij Converse All stars en maat 8 bij Meermin. Beste zou iets tussen 7,5 en 8 zijn bij Meermin. 

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3700 Gepost op: 04 juli 2017 - 15:18:17
kHeb ze al binnen. Dat ging erg vlot. Ben er niet uit. Beetje moeilijke schoen qua model en kleur. Kom er niet helemaal mee weg denk ik. Maat is beetje onduidelijk. Rechts slipt klein beetje (voet is tikkeltje kleiner) maar kan inderdaad zo maar zijn dat bij halve maat kleiner je tenen het zwaar te verduren krijgen.

Hier net binnen gekregen, excuses voor de brakke foto. De kleur lijkt lichter en valer dan in werkelijkheid. Qua maatvoering heb ik deze gelijk gehouden met mijn Santoni's en Magnanni's(8.5).

Eerste indruk; keurige schoen die lekker zit. Geen mankementen in de afwerking. Meteen ook maar inschrijven op de MTO.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3701 Gepost op: 05 juli 2017 - 12:15:20
De foto is inderdaad nogal brak qua kleuren ja. Dit zul je meer herkennen:

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3702 Gepost op: 06 juli 2017 - 13:36:59
De foto is inderdaad nogal brak qua kleuren ja. Dit zul je meer herkennen:

Dat lijkt er inderdaad meer op.

Elwin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3703 Gepost op: 06 juli 2017 - 17:34:14
Inderdaad een gave kleur op een jeans!

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3704 Gepost op: 11 juli 2017 - 16:47:49
" We confirm that the MTO group is been closed successfully and will be soon starting the manufacturing process."

Een paar jodhpur boots komen er aan. Nog twee maanden geduld.