Auteur Topic: Meermin  (916352 keer gelezen)

Camicia

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3495 Gepost op: 06 maart 2017 - 09:59:48
Ook reactie gekregen van Meermin zelf, de Elton heeft een hogere wreef zeggen zij. Heb hem dus zojuist besteld, zal bij binnenkomst wat foto's plaatsen. 

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3496 Gepost op: 06 maart 2017 - 20:13:47
Via eBay Meermin monks gekocht, hiro(98C) leest. Alle Meermins op marktplaats worden verkocht omdat ze toch net te klein zijn. Dus i.p.v. de maat 8 op een 8,5 geboden en (tegen verwachting in) gewonnen. Heb ze binnen maar dacht dat ze wellicht iets te ruim zitten - wellicht net iets te ruim bij de middenvoet. Een halve maat kleiner kon echter wel eens tè klein zijn. De wreef is namelijk prima. Gesp kan niet strakker dan middelste gaatje. Ze vergeleken met mn best passende schoenen (van Magnanni maat 41,5). Tot mn verbazing zijn de Meermins helemaal niet groter (op het oog).

Vergeleken met mijn Santoni monks in maat 7 (die wellicht halve maat groter zouden mogen omdat mn kleine tenen het aan het einde van de dag niet meer leuk vinden)

Wat nou mn vraag is? Geen idee! 
Laatst bewerkt op: 06 maart 2017 - 20:28:51 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3497 Gepost op: 06 maart 2017 - 20:22:02
[...]

Wat nou mn vraag is? Geen idee!

Ik ben geen stagiair, ik heb ze gekocht om te flippen. Welke vraagprijs is reëel denken jullie?

Geen dank.  :)

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3498 Gepost op: 06 maart 2017 - 20:25:25
Bij een halve maat groter zou de lengte 4-5mm langer zijn. En de lengte vergelijken met Santoni heeft weinig zin omdat de leesten compleet verschillende vormen hebben.

Qua maat zou je Santoni en Magnanni kunnen vergelijken, Meermin moet je meestal één maat groter nemen.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3499 Gepost op: 06 maart 2017 - 20:26:24
Ik ben geen stagiair, ik heb ze gekocht om te flippen. Welke vraagprijs is reëel denken jullie?

Geen dank.  :)

Op de baay staan B keuze schoenen van Meermin of hebben beschadegingen.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3500 Gepost op: 06 maart 2017 - 20:30:18
Klopt, zie die verschrikkelijke vlek op de schoen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Meermin
Reactie #3501 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:17:15
Leuk hè eBay, zo heb ik net twee mooie t&a shirts sea island cotton gekocht voor 25 dollar.
Schoeisel vind ik toch iets te riskant, heb met een schuin oog nog gekeken naar een paar meermins maar dat durfde ik toch niet aan.
Veel plezier ermee!

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3502 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:48:40
Leuk hè eBay, zo heb ik net twee mooie t&a shirts sea island cotton gekocht voor 25 dollar.
Schoeisel vind ik toch iets te riskant, heb met een schuin oog nog gekeken naar een paar meermins maar dat durfde ik toch niet aan.
Veel plezier ermee!

Staan foto's bij van de defecten. Dus eigenlijk kun je niet teleurgesteld worden.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Meermin
Reactie #3503 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:50:53
Staan foto's bij van de defecten. Dus eigenlijk kun je niet teleurgesteld worden.
Ik bedoel meer de fit, heb nog geen enkel meermin paar.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3504 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:51:59
Ja klopt. En sommige defecten zijn een no go voor me. Andere defecten echter zie je niet meer na 10 x dragen en vallen onder het reguliere patina.

Hedenavond de Meermins gedragen en kom tot de conclusie dat het gewoon mijn maat is. Loafers echter een halve maat kleiner kopen dan monks op Hiro leest schat ik in?

Edit: qua fit inderdaad een gok. Daarom eBay. Voor die 100 euro zet ik ze wel weer op Marktplaats. Maar niet echt nodig voor mij. Anders gewoon twee maten kopen bij Meermin en eentje retourneren.

Elementary

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3505 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:53:00

Ja, ik heb exact hetzelfde probleem.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3506 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:55:36
Ja klopt. En sommige defecten zijn een no go voor me. Andere defecten echter zie je niet meer na 10 x dragen en vallen onder het reguliere patina.

Hedenavond de Meermins gedragen en kom tot de conclusie dat het gewoon mijn maat is. Loafers echter een halve maat kleiner kopen dan monks op Hiro leest schat ik in?

Edit: qua fit inderdaad een gok. Daarom eBay. Voor die 100 euro zet ik ze wel weer op Marktplaats. Maar niet echt nodig voor mij. Anders gewoon twee maten kopen bij Meermin en eentje retourneren.

Loafers draag ik in dezelfde maat als Hiro anders worden ze vooraan wel erg krap.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3507 Gepost op: 06 maart 2017 - 22:57:08

Ja, ik heb exact hetzelfde probleem.

Gewoon in hun webshop kopen, kunnen omgeruild worden als ze niet passen. Voor de maat is genoeg info te vinden hier en op .net

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Meermin
Reactie #3508 Gepost op: 06 maart 2017 - 23:01:03
I know, ik zal er eens een paar bestellen. Waarschijnlijk mooie bruine Oxford.
But which one, so much choice...

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3509 Gepost op: 06 maart 2017 - 23:27:34
Ga nou lekker naar een winkel als je schoenen wilt