Auteur Topic: Bretels  (220887 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Bretels
Reactie #495 Gepost op: 14 april 2010 - 22:28:23
Met mijn twee meter zijn alle standaard bretels te kort. Ik zie dat je ze bij Hein Spijker ook op maat kunt bestellen. Mooi. Aan de prijs, dat wel.

Heerlijk dat je bij iemand die Hein Spijker heet (sowieso een ijzersterke naam) extra lange bretels kunt bestellen.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #496 Gepost op: 14 april 2010 - 22:33:13
I am totally confused. Wil ik een bestelling plaatsen, blijkt dat er sprake is van ene Hein Spijker en Hein Strijker. Bij welke Hein kan ik mijn behoeften bevredigen?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #497 Gepost op: 14 april 2010 - 22:34:25
Heerlijk dat je bij iemand die Hein Spijker heet (sowieso een ijzersterke naam) extra lange bretels kunt bestellen.

Het was dichterlijke vrijheid, C. De beste man heet helaas Strijker...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #498 Gepost op: 14 april 2010 - 22:44:58
Jammer. Nou ja, het assoneert tenminste nog.

Mediaman

• Gast
Reactie #499 Gepost op: 15 april 2010 - 06:58:55
I am totally confused. Wil ik een bestelling plaatsen, blijkt dat er sprake is van ene Hein Spijker en Hein Strijker. Bij welke Hein kan ik mijn behoeften bevredigen?

Ik denk dat je bij de Strijker de grootste kans maakt, de Spijker alleen als het je voorkeur is.  :lol: :lol:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #500 Gepost op: 15 april 2010 - 09:29:24
Neuh, je kan zowel de lusjes als de clips zonder schade verwijderen. Dit noemen ze ook wel "two-in-one".
Ik heb niks (nuttigs) gezegd.

Geo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #501 Gepost op: 16 april 2010 - 20:34:41
Die gevlochten bretels van leer, heb ik destijds bij Ralph Lauren gekocht,
ik vind ze wel klassiek en overal bij passen.
Maar ik vind riemen erg mooi en draag ze daardoor eigenlijk nooit.

Mediaman

• Gast
Reactie #502 Gepost op: 16 april 2010 - 21:15:50
Het is idd wel iets voor RL om te hebben.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #503 Gepost op: 27 september 2010 - 10:38:57
Heren,

Hoe matchen jullie bretels? Moeten ze passen bij de das? Bij het shirt? Of kiezen jullie willekeurig bretels?

"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #504 Gepost op: 27 september 2010 - 11:21:57
Wanneer ik een pak aan heb, match ik mijn bretels altijd met m'n das. Casual (indien bretels mogelijk) varieer ik meer.
Maar enig gebalanceerd contrast tussen kleur bretels en das, zoals ook bij een pochet versus das, kan volgens mij ook wel.

Marlies

• Gast
Reactie #505 Gepost op: 27 september 2010 - 11:41:29
heren, bretels hoeven niet overeen te komen met de kleur van je das of overhemd. Wel leuk natuurlijk als de combi er goed uit ziet. Als je bijvoorbeeld je das weg laat, maar een pochetje neemt. En de kleur van het pochetje terug laat komen in je bretels. Helemaal hip ;-)

Ach

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #506 Gepost op: 26 oktober 2010 - 00:36:53
Zelf ben ik voornemens meer bretels te gaan dragen dan ik tot nu toe deed en zit ook enigszins met het matchen van de bretels met de das. Op dit moment heb ik vooral donkere kleuren (zwart, donkerblauw, donker-/ichtblauwe streep) die ik met andere ingetogen kleuren (donkerblauw, donkerrood, middenblauw) combineer en dit werkt prima.

Om de bretels met andere combinaties te kunnen dragen zal ik een aantal paar aan moeten schaffen om het leer van de bretels met de schoenkleur te laten matchen. Ik heb een aantal paar van Hein Strijker en Albert Thurston op het oog, hier heb ik namelijk goede ervaringen mee. Over de kleuren twijfel ik echter nogal. Wordt bijvoorbeeld een rode das met rode bretels naar jullie indruk niet teveel van het goede? Zelf ben ik namelijk bang dat het allemaal erg druk wordt. Iemand hier ideeen over of tips om met in het oog springende kleuren toch wat ingetogenheid in de das/bretel combinaties te behouden?

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #507 Gepost op: 26 oktober 2010 - 09:38:28
Als je zelf twijfelt over opvallende kleuren, zoals rood, zou ik het niet doen. Je kan denk ik wel rekenen op kritiek uit je omgeving (ligt er natuurlijk wel aan in wat voor omgeving je je begeeft) en als je dan zelf al niet zeker bent van zo'n kleur, ga je dat ook uitstralen.
Ik zou in dat geval voor minder opvallend gaan.
You can buy clothes, but you can't buy style

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #508 Gepost op: 26 oktober 2010 - 09:48:24
Matching of überhaupt zichtbare bretels zijn voor die vlotte marketingjongens met 'susu written all over them'.

Charlie

• Gast
Reactie #509 Gepost op: 26 oktober 2010 - 10:15:36
Uit je bericht kan ik opmaken dat je voornemens bent om je bretels open en bloot te dragen. Ik zal je zeggen wat te veel van het goede wordt: het dragen van bretels zonder een jasje. Dat is, naar mijn mening althans, te veel van het goede. Je gaat immers toch ook niet in je hemd lopen ofwel soms?