Auteur Topic: Bretels  (220884 keer gelezen)

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #360 Gepost op: 03 maart 2008 - 21:09:11
Je kunt toch lastig iemand met een overhemd, chino en een paar goeie penny of tassle loafers met bretels aan gaan vergelijken met een dokwerker?
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #361 Gepost op: 04 maart 2008 - 09:44:16
Wat moet ik hier van denken:

Kwalitatief hoogwaardig katoenen bretels met frisse designs, afgewerkt met bruin kalfsleer en goudkleurige clips en stellers

Lijkt een soort combi te zijn: of vast zetten met clips of vast zetten aan de knopen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #362 Gepost op: 04 maart 2008 - 09:47:46
De clips zal je eraf kunnen halen he :wink:

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #363 Gepost op: 04 maart 2008 - 09:52:17
Citaat van: "Mikey Fuoco"
De clips zal je eraf kunnen halen he :wink:

Gelukkig wel, zeg. Gruwelijk, die clipjes.  :P

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #364 Gepost op: 04 maart 2008 - 11:05:33
Citaat van: "Willeam"
Wat moet ik hier van denken:

Kwalitatief hoogwaardig katoenen bretels met frisse designs, afgewerkt met bruin kalfsleer en goudkleurige clips en stellers

Lijkt een soort combi te zijn: of vast zetten met clips of vast zetten aan de knopen.

Volgens mij is dit wel vaker zo: Breuer en suitsupply leveren in ieder geval zowel klemmetjes(bah) als lusjes bij.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

david

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #365 Gepost op: 20 maart 2008 - 08:46:07
Tip voor de liefhebber: op de site van albert thurston worden de bretels verkocht in Amerikaanse dollars. Dat betekent op dit moment een wel heel aantrekkelijke valuta korting! Ik heb er ieg drie paar besteld...

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #366 Gepost op: 20 maart 2008 - 08:56:58
Citaat van: "david"
Tip voor de liefhebber: op de site van albert thurston worden de bretels verkocht in Amerikaanse dollars. Dat betekent op dit moment een wel heel aantrekkelijke valuta korting! Ik heb er ieg drie paar besteld...

Thanks, veel bretels voor nog geen 50 euro. Nu nog even een creditcard zien te regelen.  :wink:

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #367 Gepost op: 20 maart 2008 - 11:19:36
Volgens mij heb je een site waar je zo een online creditcard iets van wirecard volgens mij, kan je gewoon geld op storten enzo. moet je maar even kijken

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #368 Gepost op: 01 april 2008 - 14:07:11
Ben op zeer korte termijn op zoek naar een zwarte bretels! En dan het liefst in de omgeving Groningen. Weet iemand een adresje?

AM__

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wassen - onderhoud
Reactie #369 Gepost op: 12 mei 2008 - 12:41:41
Misschien niet helemaal op de juiste plaats maar ik had een vraagje over het onderhoud van bretels, ik heb net breuer bretels aangeschaft en wil ze wel goed onderhouden. Moet ik ze wassen, of er niets mee doen, of iets anders? :?:

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Wassen - onderhoud
Reactie #370 Gepost op: 12 mei 2008 - 13:10:16
Citaat van: "AM__"
Misschien niet helemaal op de juiste plaats maar ik had een vraagje over het onderhoud van bretels, ik heb net breuer bretels aangeschaft en wil ze wel goed onderhouden. Moet ik ze wassen, of er niets mee doen, of iets anders? :?:

Ik heb zelf 'White Moiré Brace' van Albert Thurston voor mijn rokkostuum. Daar doe ik verder niets aan en het lijkt me eerlijk gezegd wel voor de hand te liggen dat er op de site van Thurston aandacht aan besteed zou worden als het de bedoeling was ze te onderhouden.

Groeten,
Don

david

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #371 Gepost op: 12 mei 2008 - 15:15:35

Niks aan doen. Als er een vlek op zit, deppen met water, als dat ook niet helpt is er dus ook niks meer aan te doen. Weggooien en nieuwe zou ik in dat geval zeggen.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #372 Gepost op: 12 mei 2008 - 15:27:20

Kan m.i. in het rijtje meest onnozele vragen...

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #373 Gepost op: 12 mei 2008 - 16:08:30
Citaat van: "Michael"

Nou nee, ik wil eigenlijk ook weleens weten wat de breteldragers doen om hun bretels te reinigen als je er bijvoorbeeld koffie op morst.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #374 Gepost op: 12 mei 2008 - 21:01:01
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Michael"

Nou nee, ik wil eigenlijk ook weleens weten wat de breteldragers doen om hun bretels te reinigen als je er bijvoorbeeld koffie op morst.

In het onbestaanbare geval dat je koffie drinkt met je jasje uit...

Groeten,
Don