De clips zal je eraf kunnen halen he
Wat moet ik hier van denken:Kwalitatief hoogwaardig katoenen bretels met frisse designs, afgewerkt met bruin kalfsleer en goudkleurige clips en stellersLijkt een soort combi te zijn: of vast zetten met clips of vast zetten aan de knopen.
Tip voor de liefhebber: op de site van albert thurston worden de bretels verkocht in Amerikaanse dollars. Dat betekent op dit moment een wel heel aantrekkelijke valuta korting! Ik heb er ieg drie paar besteld...
Misschien niet helemaal op de juiste plaats maar ik had een vraagje over het onderhoud van bretels, ik heb net breuer bretels aangeschaft en wil ze wel goed onderhouden. Moet ik ze wassen, of er niets mee doen, of iets anders? :
Citaat van: "AM__"Misschien niet helemaal op de juiste plaats maar ik had een vraagje over het onderhoud van bretels, ik heb net breuer bretels aangeschaft en wil ze wel goed onderhouden. Moet ik ze wassen, of er niets mee doen, of iets anders? :Kan m.i. in het rijtje meest onnozele vragen...
Citaat van: "Michael"Citaat van: "AM__"Misschien niet helemaal op de juiste plaats maar ik had een vraagje over het onderhoud van bretels, ik heb net breuer bretels aangeschaft en wil ze wel goed onderhouden. Moet ik ze wassen, of er niets mee doen, of iets anders? :Kan m.i. in het rijtje meest onnozele vragen...Nou nee, ik wil eigenlijk ook weleens weten wat de breteldragers doen om hun bretels te reinigen als je er bijvoorbeeld koffie op morst.