Auteur Topic: Munro MTM  (138969 keer gelezen)

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Re: Munro MTM
Reactie #390 Gepost op: 23 mei 2024 - 16:28:57
Wilde graag een off white los jasje. Vond 2700 euro bij Pauw uit het rek wat overdreven. Heb een jasje laten aanmeten met Zegna stof. Katoen. Ben benieuwd. Eerste keer bij Munro.
Niet gekozen voor katoen/zijde :mrgreen:

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #391 Gepost op: 23 mei 2024 - 16:54:46
In de kleur die ik wil hebben hebben ze voornamelijk linnen en linnen mix stoffen (zeker ook met zijde). Ik wil een wat gladdere structuur en daar hebben ze helaas wat minder keus in. Vaak net te wit. Mijn stof heeft dan weer cashmere er bij geloof ik  :mrgreen: 8)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #392 Gepost op: 23 mei 2024 - 17:02:26
Ben benieuwd naar het resultaat

Bij Pauw had je ook nog witte jasjes voor 4700, dus die Orazia Luciano was al aan de billige kant :')

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #393 Gepost op: 23 mei 2024 - 19:44:51
foto
live and let die

CdG

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #394 Gepost op: 13 november 2025 - 21:53:56
Ik heb mijn eerste maatshirt laten maken bij Atelier Munro.

Hele fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het shirt was alleen te strak aangemeten. Ik, zonder ervaring, twijfelde eerst nog, maar na een aantal keer dragen voelde ik wel dat het niet paste zoals ik gehoopt had. Na 3 weken kreeg ik de vraag hoe het beviel, en daarbij heb ik het eerlijk aangegeven.

Ik mocht direct terugkomen om het te beoordelen, en inderdaad kreeg ik een nieuw shirt aangemeten. Die is inmiddels binnen en zit top.

Het viel me eerste tegen, maar jusit door de snelle en nette oplossing heb ik er echt een positief gevoel aan over gehouden.

Nu doorsparen voor meer...

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #395 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:00:51
Iemand recente ervaring met Rotterdam? Ik overweeg een blauw jasje, 4-seizoens. Welk prijskaartje moet ik aan denken? Susu werkt ook nog met Munro toch? Waar kan ik het beste naartoe?

Zoveel vragen.

CdG

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #396 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:13:32
Ik heb er een maatshirt laten maken en ben recent voor een jasje geweest. Morgen ga ik het jasje ophalen.
Shirt was eerste keer echt te strak. Dat heb ik aangegeven en mocht terugkomen. Daarna uiteraard kosteloos een nieuwe gekregen, met de opmerking dat ze inderdaad te enthousiast was geweest en excuses.

Het eindresultaat van het jasje ga ik morgen zien, maar de ervaring vond ik heel goed. Ze geven goed advies en sturen de juiste richting op bij bepaalde keuzes.

Ik werd geholpen door Julliette. Zeer vriendelijk en behulpzaam, en tegelijkertijd ook heel relaxed.

Dat gezegd hebbende, mijn enige maatwerkervaring is mijn Suitsupply trouwpak 9 jaar geleden.

Edit: ik zie dat ik het eerste deel van mijn post al uitgebreid uit de doeken gedaan heb hierboven. Had dat even niet scherp
Laatst bewerkt op: 12 februari 2026 - 20:19:37 door CdG

CdG

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #397 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:17:37
Prijskaartje:
Shirt: €189 (gemiddelde prijs voor shirt daar volgens mij)
Jasje: €819 (vanaf die prijs begint het wat te worden, maar veel stoffen zijn volgens mij vanaf €900+).

Als je een account aanmaakt op de site kun je zelf heel wat stoffen zien en in elkaar knutselen. Dan zie je gericht wat je kwijt zou zijn.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #398 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:19:59
Shirt was eerste keer echt te strak. Dat heb ik aangegeven en mocht terugkomen. Daarna uiteraard kosteloos een nieuwe gekregen, met de opmerking dat ze inderdaad te enthousiast was geweest en excuses.

Dit is echt precies de reden dat ik geen zin heb in maatwerk. Het komt altijd wel weer goed maar vaak gedoe.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #399 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:27:51
Prijskaartje:
Shirt: €189 (gemiddelde prijs voor shirt daar volgens mij)
Jasje: €819 (vanaf die prijs begint het wat te worden, maar veel stoffen zijn volgens mij vanaf €900+).

Als je een account aanmaakt op de site kun je zelf heel wat stoffen zien en in elkaar knutselen. Dan zie je gericht wat je kwijt zou zijn.

Thanks. Duidelijke indicatie zo. Snuffelen liever fysiek wel.

Dit is echt precies de reden dat ik geen zin heb in maatwerk. Het komt altijd wel weer goed maar vaak gedoe.

True. Ook al jaren geen maatwerk meer mede om die reden. Wil nu weer eens iets wat echt precies naar mijn wensen wordt gemaakt. Beetje pielen met reversbreedte, schouder, kleur knopen etc. Speciaal voor Velponi lekker strakke mouwen.

Iemand nog over de vergelijking met Susu?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #400 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:28:45
Benieuwd naar jouw jasje ook CdG. :thumbsup:

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #401 Gepost op: 12 februari 2026 - 20:55:11
Ik heb een broek en shirt van Atelier Munro. Zou er voor waken dat het niet te strak wordt. Was bij mij het geval en lees het hierboven ook. Veel bunches hebben ze (in Amsterdam iig).

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #402 Gepost op: 13 februari 2026 - 11:21:26
Vergelijkbare ervaring. Jasjes goed qua kwaliteit en pasvorm. Shirt was voor mij te strak.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #403 Gepost op: 13 februari 2026 - 12:38:00
Mikey houdt van tepel- en retestrak
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #404 Gepost op: 13 februari 2026 - 13:00:04