Auteur Topic: Sokken en kousen  (680706 keer gelezen)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #960 Gepost op: 04 september 2009 - 11:24:51
Ik heb al eerder melding gemaakt van een nieuwe speciaalzaak voor herensokken bij mij in de buurt (Runstraat in Amsterdam). Iemand merkte toen voor de grap op dat ik waarschijnlijk provisie ontvang voor het noemen van hun naam, hetgeen helaas niet het geval is, maar ik ben mede naar aanleiding daarvan vandaag wel naar binnen gestapt, heb mijn verhaal gedaan aan de eigenaar van de winkel en hij was zeer verheugd over de levendige discussies die zich hier soms afspelen over de juiste herensok/kous. Zodanig verheugd (en waarschijnlijk ook om naamsbekendheid te genereren voor zijn nieuwe sokkenlabel, maar dat terzijde) dat hij exclusief voor leden van het stijlforum een passende aanbieding/korting wil verlenen. Weet iemand iets passends te bedenken? Ik heb gezegd dat ik het aanbod zal voorleggen en het hem nog laat weten. (...)

Jokkebrok! [-X

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #961 Gepost op: 04 september 2009 - 11:33:44
Komt betrouwbaar over zo. Ik zou daar niks meer kopen. :twisted:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #962 Gepost op: 04 september 2009 - 11:34:12
Das gek, volgens de site mensocks.nl heeft "oscar wilde" een winkel in de Runstraat zitten. Zal wel een ander nummer zijn.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

oscar wilde

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #963 Gepost op: 04 september 2009 - 12:57:10
Tja toegegeven, daar val ik lelijk door de mand, ik heb in de 9 straatjes ook een winkel en de eigenaar van de Mensockswinkel is familie van mij. De "campagne" op dit forum is echter geheel buiten zijn weten omgegaan en bedoeld als steuntje in de rug van een startend ondernemer, omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om een dergelijk nieuw produkt in de markt te zetten tussen allerlei gevestigde namen. Desalniettemin denk ik oprecht dat een dergelijke winkel, met zo'n uniek aanbod, een aanwinst is voor Nederland. Ik hoop dat ik door mijn onnozele toedoen de goodwill van zijn winkel bij de lezers van dit forum niet heb verspeeld. Mijn oprecht excuses.
Laatst bewerkt op: 04 september 2009 - 12:58:45 door oscar wilde

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #964 Gepost op: 04 september 2009 - 13:02:08
Wel een familielid met exact dezelfde naam dan. Probeer je nou ons wederom een rad voor de ogen te draaien?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

oscar wilde

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #965 Gepost op: 04 september 2009 - 13:04:14
Nee Sergio, geen rad dit keer.

GSA

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #966 Gepost op: 04 september 2009 - 13:05:35
Het ligt er wel erg dik bovenop ja. Scherp Dragoon. In zo'n beetje één op de vijf berichten van meneer Wilde komt de naam Mensocks voor.  :-s

;)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #967 Gepost op: 04 september 2009 - 13:12:39

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #968 Gepost op: 04 september 2009 - 22:10:50
Ik hoop dat ik door mijn onnozele toedoen de goodwill van zijn winkel bij de lezers van dit forum niet heb verspeeld. Mijn oprecht excuses.
Neuh hoor. Het oordeel van SF.nl blijft nog altijd afhankelijk van de kwaliteit en of het de moeite waard is om langs te gaan. Maar ik denk dat je wel kan begrijpen dat als de heren moderators dit soort reclames toelaten, dat dit forum binnen de kortste keren overspoeld wordt.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #969 Gepost op: 04 september 2009 - 22:19:02
Los van deze zinderend spannende kwestie ben ik vanmiddag toch even in de winkel langsgegaan om te kijken wat die sale behelst. De ietwat onnozele maar toch aardige winkelmeisjes (twee stuks maar liefst in dat pijpelaatje) wisten mij te vertellen dat het ging om een verkeerde bestelling die ze nu z.s.m. kwijt moesten. Of zo. De keuze was in ieder geval behoorlijk beperkt qua kleuren en materialen.

Toch nog twee paar lange katoenen sokken en twee paar lange sokken in een wol/katoenmix gekocht voor in totaal 33 euro. Iedereen blij dus.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #970 Gepost op: 04 september 2009 - 22:19:49
Geen gek prijsje voor 4 paar kousen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #971 Gepost op: 04 september 2009 - 22:32:09
Los van deze zinderend spannende kwestie ben ik vanmiddag toch even in de winkel langsgegaan om te kijken wat die sale behelst. De ietwat onnozele maar toch aardige winkelmeisjes (twee stuks maar liefst in dat pijpelaatje) wisten mij te vertellen dat het ging om een verkeerde bestelling die ze nu z.s.m. kwijt moesten. Of zo. De keuze was in ieder geval behoorlijk beperkt qua kleuren en materialen.

Toch nog twee paar lange katoenen sokken en twee paar lange sokken in een wol/katoenmix gekocht voor in totaal 33 euro. Iedereen blij dus.

Wanneer kunnen we het evaluatierapport verwachten?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #972 Gepost op: 04 september 2009 - 22:55:51
Zodra ik bevestiging heb dat oscar wilde mijn smuntjes heeft overgemaakt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #973 Gepost op: 04 september 2009 - 23:03:15
Ja, dat is wel redelijk. Ik lees tegen die tijd wel hoe fantastisch ze zijn.

oscar wilde

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #974 Gepost op: 04 september 2009 - 23:26:25
Zodra ik bevestiging heb dat oscar wilde mijn smuntjes heeft overgemaakt.

Smuntjes? Wat zijn dat?