Ik had katoenen zwarte en blauwe kousen aangeschaft en het valt mij ook op dat ze wat doorschijnen. Ze passen me prima en ze blijven goed om mijn kuiten zitten en daar ben ik positief verbaasd over.Zal tzt nog wel extra katoenen kousen aanschaffen bij deze firma, ben ook wel benieuwd naar de wollen variant.
Zag jullie gesprek over Pantherella sokken.... Ben er groot fan van en heb er zelf laatst een paar besteld op www.directondergoed.nl. Goede service en ze verzenden gratis!
Niet duur, jammer dat ze zo behouden zijn qua kleuren!
Indisch rood is wel tof
Goede spam!
Dat zijn toch allemaal sokken i.p.v kousen.
Ik weet eigenlijk niet of ze ook in Nederland worden verkocht, maar Alto Milano verkoopt navy, grijze en zwarte sokken met een gekleurde teennaad (rood, geel, groen enz.). Dat zou een oplossing voor je zijn, niet?
Ik heb net mijn eerste paar Pantarella's (tot halverwege de kuit) aangeschaft, en woensdag twee paar Burlington kniekousen. Naast die dingen van mensocks.nl wil ik (wederom) een vergelijkend warenonderzoekje gaan doen. Ben benieuwd hoe ze het allemaal volhouden. Het vervelende van het dragen van verschillende merken en het beperken van je kleurkeuze tot navy, zwart en donkergrijs blijkt maar weer eens... Ik moet echt goed kijken welke sok bij welke hoort. Zit te overwegen om ze in elkaar te vouwen voor ik ze de wasmasjien in gooi.