Auteur Topic: Sokken en kousen  (680664 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #660 Gepost op: 13 november 2008 - 08:17:06
Koop dan meteen jarretels. (verkocht menco die ook niet speciaal voor heren?) Let's get it over with...

:P
Dus jij draagt sokken?
This, madame, is Versailles.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #661 Gepost op: 13 november 2008 - 09:36:40
Falke Airports zijn kwalitatief een stuk beter dan b.v. de Falke Swing. De Swing verliest m.i. te snel de vorm.

Goedkope sokken van huismerken zijn helemaal prut. Heb bijvoorbeeld wat liggen van de Bijenkorf en daar is de hiel echt compleet misvormd en verkleurd, zodat de stof boven de schoen uitkomt. Daarnaast slijt de sok op slijtgevoelige punten navenant sneller en voelt de stof naar verloop van tijd onprettig aan, lees dun en hard.

Op aanbeveling van hier gisteren 5 paar Pantherella's besteld. Ben benieuwd :)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #662 Gepost op: 13 november 2008 - 10:15:02
Idem voor mij. Ik herken het negatieve beeld over Falke niet.
Welke Falke gebruik jij Sergio? Ik koop meestal Falke Airport Plus. Vind het erg jammer dat ze de Harvard niet in een kous variant hebben, voelt echt ontzettend degelijk.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #663 Gepost op: 13 november 2008 - 10:21:46
Ik weet niet precies hoe ze heten maar iig de kousvariant van de Airport serie.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Luuk

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #664 Gepost op: 17 november 2008 - 14:21:39
Naar aanleiding van dit topic 2 paar kousen gekocht van Burlington, 4,95 per paar, bij een winkel in Koblenz, Duitsland.   Ze hadden nog flink wat, dus als iemand nog een aantal paar wil, kan ze meebrengen, en op Utrecht CS afgeven.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #665 Gepost op: 17 november 2008 - 15:22:44
Wellicht een tip voor de heren die Falke sokken/kousen willen aanschaffen:
www.herensokken.nl

Tamelijk goedkoop indien men per 3 paar bestelt. Scheelt ongeveer 2 euro per paar met de Bijenkorf/lokale Kousenboer.

Overigens 5 euro voor Burlington kousen is echt spotgoedkoop. Duitsland is altijd interessant om te winkelen.

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #666 Gepost op: 17 november 2008 - 18:27:13
zitten hier ook de verzendkosten bij inbegrepen? Gister op de website van www.quality-shop.nl wezen kijken, daar zijn nu pantherella's te koop met korting.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #667 Gepost op: 17 november 2008 - 19:27:34
zitten hier ook de verzendkosten bij inbegrepen? Gister op de website van www.quality-shop.nl wezen kijken, daar zijn nu pantherella's te koop met korting.
Dat zijn wel sokken en geen kousen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #668 Gepost op: 17 november 2008 - 21:12:44
Zoals bovenstaand: quality shop verkoopt sokken, geen kousen.

HerenSokken.nl stelt bij de Airport Kous:
Per paar:  € 13,45  (excl. € 3,50 verzendkosten)
Per 3 paar:  € 40,35  (incl. verzendkosten)

Dus bij 3 paar zijn de verzendkosten gratis.

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #669 Gepost op: 17 november 2008 - 23:41:32
Excuses excuses! Zelf draag ik maar af en toe kousen (in de winter of onder een pak) en in de meeste gevallen sokken van falke, burlington of pantherella... Heb het idee dat ik één van de weinige hier ben die toch wel 80% van de tijd een sok draagt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #670 Gepost op: 17 november 2008 - 23:51:02
Ik draag meestal ook sokken.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #671 Gepost op: 17 november 2008 - 23:53:47
Heb het idee dat ik één van de weinige hier ben die toch wel 80% van de tijd een sok draagt.

Misschien geldt dat wel voor meer dan de helft van de leden, maar de 'harde kern' (van wie je dus veel berichten leest) draagt veelal kousen, lijkt het. Ik draag ook meestal kousen, hoewel ik vandaag eens sokken draag (fuchsiakleurig; omdat ik die kleur niet in een kousenvariant heb).

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #672 Gepost op: 17 november 2008 - 23:55:17
Ik draag altijd kousen, alleen als ik ga sporten of andere activiteiten draag ik sokken
Quotidie potest esse ultimo die

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #673 Gepost op: 18 november 2008 - 00:04:26
Misschien geldt dat wel voor meer dan de helft van de leden, maar de 'harde kern' (van wie je dus veel berichten leest) draagt veelal kousen, lijkt het. Ik draag ook meestal kousen, hoewel ik vandaag eens sokken draag (fuchsiakleurig; omdat ik die kleur niet in een kousenvariant heb).
Nu ben ik geen harde kern, maar normaliter als ik maar enigszins dreig medemensen te ontmoeten, draag ik kousen; het zien van een bloot stuk been (bij anderen, en dus geef ik een voorbeeldje) vind ik een van de ergste dingen die er zijn, dus vandaar.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #674 Gepost op: 18 november 2008 - 00:08:59
Actieve leden met meer dan tweeduizend geplaatste berichten behoren naar mijn mening wel tot de harde kern, hoor. ;)

En inderdaad: als ik al sokken draag, dan is dat vaak wanneer ik niet naar buiten hoef.