Auteur Topic: Sokken en kousen  (641089 keer gelezen)

BucharestBlues

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.593
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2505 Gepost op: 30 december 2016 – 22:40:18
En service. En vriendelijkheid.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2506 Gepost op: 25 januari 2017 – 10:59:57
Partij sokken van Bexley ontvangen. An sich prima. Wel erg dun dus meer geschikt voor de zomer.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2507 Gepost op: 30 juni 2017 – 16:00:39
Uniqlo 3,90.

En, hoe bevallen die? Ben je er überhaupt een beetje achter wat je wel en niet moet hebben van uniqlo?

Kings

  • Gebruiker
  • Berichten: 898
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2508 Gepost op: 30 juni 2017 – 16:06:46
Ja, die sokken van Uniqlo zijn prima. Donkerblauwe rib, katoen. Heb een paar gekocht in de winkel in Antwerpen. 'One size', prima voor mijn maat 42. Probeer al een tijdje nieuwe te bestellen maar die site van Uniqlo is ruk. Behalve vleeskleurige v-hals t-shirts in XXL is alles eigenlijk structureel uitverkocht. OCBD's bijvoorbeeld. En die goeie sokken dus.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2509 Gepost op: 30 juni 2017 – 16:24:56
Die vleeskleurige :) wil ik nog proberen voor onder witte shirts. Lichtgrijs werkt aardig, maar dat bejaardenbeige waarschijnlijk nog beter. Weet jij of de V diep genoeg is?



De sokken bevallen prima, Velps. Deze:
http://www.uniqlo.com/eu/en/product/men-supima-cotton-wide-rib-socks-size-8-11-191627.html?dwvar_191627_color=COL03&dwvar_191627_size=SIZ999&cgid=IDregular-socks2444

(Vaak uitverkocht idd.)

Zijn nu een paar jaar mijn standaardsokken (voor onder de spijkerbroek). Er zit relatief weinig katoen in (69%), maar ik heb geen last van zweetvoeten en ze glimmen totaal niet. Verslijten niet snel, worden wel iets lichter en pluiziger op den duur. Maar dat is tegen de tijd dat ik er een gat in heb gelopen.

Verder houden de spijkerbroeken het goed, maar ze verwassen helaas niet zo mooi als mijn APC; ze blijven redelijk donker. Joggingspul is ook prima; beter dan H&M. En de linnen shirtjes (mét borstzak) gaan zich de komende maanden bewijzen boven de korte broek. :)

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2510 Gepost op: 30 juni 2017 – 17:01:29
Bedankt. Ik zal die joggingmeuk onthouden voor als ik weer zoiets nodig heb, daarvoor lijkt het me idd prima.

Kings

  • Gebruiker
  • Berichten: 898
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2511 Gepost op: 30 juni 2017 – 20:02:03
Die vleeskleurige :) wil ik nog proberen voor onder witte shirts. Lichtgrijs werkt aardig, maar dat bejaardenbeige waarschijnlijk nog beter. Weet jij of de V diep genoeg is?

Heb weinig informatie over de v's van die t-shirts, helaas. Draag namelijk nooit een t-shirt onder m'n hemd. Heb toen wel een 2-pack meegenomen uit Antwerpen, die v was te vergelijken met H&M qua diepte, niet erg diep dus. Zijn ook goed gekrompen in de was trouwens, hehe. Maar was ook niet 100% katoen. Chris is geloof ik erg tevreden over die t-shirts dus ze zullen niet allemaal als poppenkleren uit de was komen.

Marknuch

  • Gebruiker
  • Berichten: 568
  • One does not simply walk into Pitti Uomo
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2512 Gepost op: 30 juni 2017 – 20:15:35
Ik heb een stapeltje v's in wit en steunkousenbruin. Ideaal, vooral voor op reis (licht en snel droog). De v is diep genoeg bij mij, maar ik ben dan ook niet van het Italiaanse decolleté tot op m'n navel.

Ze houden zich ook prima. Eerste lading is nu zo'n drie jaar oud, niets aan te zien.
"Auscultare disce, si nescis loqui."

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2513 Gepost op: 30 juni 2017 – 20:31:30
 :thumbsup:

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2514 Gepost op: 30 juni 2017 – 21:11:15
Die bovenstaande sokken heb ik ook, prima. De onderbroeken ook. De v-hals T-shirts heb ik ook. Prima spul, maatje groter nemen want krimp. De linnen shirtjes heb ik. Ook, ja. Vier keer wassen en niemand lacht je uit op vakantie. Nu weer Luca Faloni linnen gekocht, het blijft toch een golfbeweging, van duur naar goedkoop en weer terug

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2515 Gepost op: 30 juni 2017 – 21:27:25
Ik heb ze pas twee à drie keer gewassen, Miles. Wat gebeurt er na de vierde keer? :)

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2516 Gepost op: 30 juni 2017 – 21:36:29
Dan loop je ineens niet meer voor gek met een ruim, bijna Engels braaf en stijf overhemd. Maar heb je onder de baard een nonchalant linnen shirtje. Wonderlijk, en zonder Miele notabene

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2517 Gepost op: 30 juni 2017 – 21:44:46
O. Maar ik heb wel een Miele en die van mij waren meteen al soepel en niet te ruim. :) Wel wat verschil in de kleuren: het donkerblauwe linnen is dunner dan het lichtgroene, bijvoorbeeld. En ik had pas bij de derde keer de goede maat te pakken. : )

Shirts heb ik in M, een ander T-shirt ook, maar de v-T-shirts dus in L doen?

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2518 Gepost op: 30 juni 2017 – 21:56:17
Ja, ik wil ook een Miele. Maar niet met een automatisch doseringssysteem voor wasmiddel. Maar wel met 8kg trommel, gewoon praktisch.
Donkerblauw was ongeveer de enige kleur die ik niet had, inmiddels sinds gisteren wel. Van Luca Faloni. Al na 3x kort wassen prachtig, dan zie je het kwaliteitsverschil toch wel. Afijn, die t-shirts in een grotere maat, ja

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #2519 Gepost op: 30 juni 2017 – 22:00:14
Ja, ik heb ook beter linnen en zeker ook shirts die verfijnder in elkaar zitten. :) Voor de prijs en het beoogde doel lijken ze vooralsnog prima.