Auteur Topic: Sokken en kousen  (640663 keer gelezen)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2005 – 11:38:05
Haha, er werd hier eerder al besloten dat je nergens een beetje leuke kleur kousen kan krijgen in Nederland (vergelijkbaar met assortiment van bijv. T&A).
Niet de beste kwaliteit natuurlijk, maar gister 10 paar gekocht in de H&M :D Geel, roze, groen, paars, rood, oranje, etc. En ´bright colors´, dus niet van die SetPoint kleuren! E 3,90 per paar 8)
Doen we dus verder niet moeilijk over!

Klein PSje: Wel van de damesafdeling... :oops: (waar ik met me tjik liep, natuurlijk niet alleen)! :lol:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sokken en kousen
Reactie #16 Gepost op: 26 januari 2005 – 12:16:33
Binnenkort maar eens een lading Falke kousen erbij bestellen bij sokkendirect :)

Zitten echt lekker...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #17 Gepost op: 26 januari 2005 – 14:59:19
Citaat van: "Camiceria"
Haha, er werd hier eerder al besloten dat je nergens een beetje leuke kleur kousen kan krijgen in Nederland (vergelijkbaar met assortiment van bijv. T&A).
Niet de beste kwaliteit natuurlijk, maar gister 10 paar gekocht in de H&M :D Geel, roze, groen, paars, rood, oranje, etc. En ´bright colors´, dus niet van die SetPoint kleuren! E 3,90 per paar 8)
Doen we dus verder niet moeilijk over!

Klein PSje: Wel van de damesafdeling... :oops: (waar ik met me tjik liep, natuurlijk niet alleen)! :lol:

Tot welke maat gaan die? Want het klinkt wel aantrekkelijk!

Monique

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #18 Gepost op: 26 januari 2005 – 16:19:49
volgens mij tot maat 39-42 maar weet het niet 100% zeker (kan ook nog 43-46 bij zitten maar denk het haast niet) maar als je maat 43 hebt kan je volgens mij ook nog best maat 39-42 aan want de sokken vallen *iig bij mij* vrij groot uit.. :)
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #19 Gepost op: 26 januari 2005 – 16:35:54
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Camiceria"
Haha, er werd hier eerder al besloten dat je nergens een beetje leuke kleur kousen kan krijgen in Nederland (vergelijkbaar met assortiment van bijv. T&A).
Niet de beste kwaliteit natuurlijk, maar gister 10 paar gekocht in de H&M :D Geel, roze, groen, paars, rood, oranje, etc. En ´bright colors´, dus niet van die SetPoint kleuren! E 3,90 per paar 8)
Doen we dus verder niet moeilijk over!

Klein PSje: Wel van de damesafdeling... :oops: (waar ik met me tjik liep, natuurlijk niet alleen)! :lol:

Tot welke maat gaan die? Want het klinkt wel aantrekkelijk!


Ik heb maat 39-41 (zag geen grotere) maar dat is echt prima voor mijn maat 43 -> gaat echt easy en als ze over een half jaar kapot zijn lig ik r ook niet wakker van.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2005 – 17:09:04
Citaat van: "Camiceria"
Ik heb maat 39-41 (zag geen grotere) maar dat is echt prima voor mijn maat 43 -> gaat echt easy en als ze over een half jaar kapot zijn lig ik r ook niet wakker van.

Ik heb maat 42 dus dat moet lukken.

HotFudge

  • Gast
Sokken en kousen
Reactie #21 Gepost op: 26 januari 2005 – 18:55:12
hum gaan ze nu ook al dameskleding dragen hier?  :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2005 – 19:01:05
Citaat van: "Camiceria"
Haha, er werd hier eerder al besloten dat je nergens een beetje leuke kleur kousen kan krijgen in Nederland (vergelijkbaar met assortiment van bijv. T&A).
Niet de beste kwaliteit natuurlijk, maar gister 10 paar gekocht in de H&M :D Geel, roze, groen, paars, rood, oranje, etc. En ´bright colors´, dus niet van die SetPoint kleuren! E 3,90 per paar 8)
Doen we dus verder niet moeilijk over!

Klein PSje: Wel van de damesafdeling... :oops: (waar ik met me tjik liep, natuurlijk niet alleen)! :lol:
Volgende keer ga je wel ALLEEN dan ga ik met je mee :lol:


@Monique 39/42 is uiterste maat bij de dames kousen..
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #23 Gepost op: 26 januari 2005 – 20:34:14
Citaat van: "HotFudge"
hum gaan ze nu ook al dameskleding dragen hier?  :roll:

Om het metroseksuele gehalte hoog te houden moet het wel.

FFW

  • Gast
Sokken en kousen
Reactie #24 Gepost op: 12 maart 2005 – 11:30:08
Ik weet dat het al eerder besproken is maar ik begin er toch nog een keer over. Het is vooral voor als het straks mooier weer wordt en ik geen grijze of blauwe wollen sokken meer kan dragen. Ik ben dus op zoek naar wat lichtere kleur lange sokken. Hebben jullie misschien tips wat voor sok te dragen bij: wit linnen/katoene broeken, roze broek, rood, lciht blauw, licht bruin enz? Het moeten wel lange sokken zijn want korte sokken komen niet maar aan mijn voet. Ik heb laatst wel een lading cashmire/zijden sokken gekocht maar die zijn toch vrij prijzig als je daar de volle prijs voor moet betalen. Is 100% zijden bv een optie of kan dat echt niet?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #25 Gepost op: 12 maart 2005 – 11:51:39
100% zijde slijt erg snel in schoenen is een teer stofje.Zou als ik jou was uitkijken naar een lichtere soort zomer katoen die is wel te vinden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #26 Gepost op: 12 maart 2005 – 14:12:44
Heb van de week flink aantal sokken/kousen ingekocht van de Albert Heijn. Was een aanbieding van 3 paar voor 6 euro. Gewoon katoen maar dun, glad en antibacteriele werking en rond je been zit een speciaal anti-slip stuk aan binnekant van de sok zodat die niet naar beneden kan gaan glijden. Oftewel perfecte sokken voor het alledaagse leven.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #27 Gepost op: 12 maart 2005 – 17:41:09
Blote voeten in de instapper in de zomer.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2005 – 18:33:25
Citaat van: "Bonne"
Blote voeten in de instapper in de zomer.
Is ook mogelijk in de winter :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
Sokken en kousen
Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2005 – 18:45:13
blote voeten is de dood voor je schoenen. Aangezien ik het niet prettig vind om nieuwe schoenen in te lopen probeer ik zuinig om mijn schoentjes te zijn. In mijn tod's loop ik wel met blote voeten maar dat zijn ook niet echt schoenen