een visitkaartje vind ik persoonlijk vrij triest. Ik weet niet waarom, krijg er een naar gevoel bij
Nou het idee dat je met kaartjes rondloopt met je naam en je zogenaamde functie en shit. Ik weet het niet, vind het een beetje smerig. Je kunt je toch gewoon voorstellen en als je een beetje kundig bent op je vakgebied heb je echt niet meer zo'n kaartje nodig.
Citaat van: "FFW"Nou het idee dat je met kaartjes rondloopt met je naam en je zogenaamde functie en shit. Ik weet het niet, vind het een beetje smerig. Je kunt je toch gewoon voorstellen en als je een beetje kundig bent op je vakgebied heb je echt niet meer zo'n kaartje nodig.nou het is juist erg handig Don FFW (met alle respect!) je kunt het gewoon gebruiken als briefje voor iemand, gewoon je 06 nummer eropzetten etc.je kunt er ook een paar laten drukken met:"ik ben een hele geile jongen, bel mij" en dan je 06of"graag zou ik in contact met u willen komen voor een prettig gesprek"er zijn tal van dingen mogelijk
is dat zo?
hmm, ja het zal wel handing zijn. Ben zelf mensenschuw dus ik heb er niet zo veel aan. Ik kan ze moeilijk allemaal aan mijn hond geven.
www.tamtamcards.nlgeen gebakken dingen natuurlijk, maar best grappig als je niet teveel geld kwijt wil zijn.