Auteur Topic: Getailleerd leren colbertje  (14932 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #15 Gepost op: 14 mei 2005 – 21:47:42
wat vond je trouwens van de p-line winkel
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2005 – 21:56:50
Citaat van: "gusto napolitano"
wat vond je trouwens van de p-line winkel


Tjah ik was op zoek naar een casual outfit. Donkere Borrelli spijkerbroek of Incotex, daarnaast een leuk (Borrelli) hemd en dan op naar Shoes & Shirt voor een leuk paar Santoni's. Helaas ging dat feest niet door, kon echt niks fatsoenlijks vinden qua outfit, wel prachtige schoenen bij S&S!

Heb nog wat gepraat met de mannen bij S&S en zij gaven aan om voor een casual outfit naar P-Line te gaan. Bij P-Line vind je niet de mooie Italiaanse merken waar ik naar op zoek ben. Zag er veel desginersspul van D&G etc. Werd er niet echt warm van vooral niet van de hemden die ze er hadden.

Het kon misschien aan mij liggen, maar vond het een beetje tegenvallen. Volgens de winkeliers zelf moest je voor kleding ook niet naar Maastricht komen  :shock:

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:01:09
Was het uit de HUGO lijn van Boss? Want die zat afgelopen winter in de collectie..die was idd rond die prijs..

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:03:18
Citaat van: "ruby tuesday"
Was het uit de HUGO lijn van Boss? Want die zat afgelopen winter in de collectie..die was idd rond die prijs..


Daar vraag je me wat... Eerlijk gezegd niet op gelet, maar dinsdag moet ik waarschijnlijk naar een klant van me in Gulpen. Misschien kan ik dan stieken op de terugweg nog even langs ;)
Maar een echte winterjas zou ik het niet willen noemen, of werd het toen met een pantalon als pak verkocht?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #19 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:05:44
van overeem is een beetje de zaak die o.a kleding heeft die hier besproken word.S&S heeft idd mooie schoenen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
Getailleerd leren colbertje
Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:07:14
ja, baldi heeft ook wel is van dit soort dingen. Die gebruiken veel leer. Ik heb van hun een leren jas. The finest french calf leather (ofzo)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:08:07
het was geen dikke leren jas. Het was een model dat over je middel valt. HUGO is te herkennen aan het rode label..

Een leren pak :wink:  :roll:  :roll:  :roll: nee dat was het zeker niet..

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:09:59
Citaat van: "ruby tuesday"
het was geen dikke leren jas. Het was een model dat over je middel valt. HUGO is te herkennen aan het rode label..

Een leren pak :wink:  :roll:  :roll:  :roll: nee dat was het zeker niet..


Het was idd geen dikke jas, waarschijnlijk hebben we het over dezelfde. Hahah in de kelder hangen die leren pakken zonder achterkant toch ?

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #23 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:11:04
het was een beetje geschuurd leer??grijzig...Welke maat heb je daarin?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #24 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:14:14
Citaat van: "gusto napolitano"
van overeem is een beetje de zaak die o.a kleding heeft die hier besproken word.S&S heeft idd mooie schoenen.


Ben inderdaad ook bij Van Overeem geweest in de stationsstraat. Werd daar erg goed geholpen, kreeg ook netjes uitleg over de verschillende casual broeken die ze hadden. Ze hadden ook de Borrelli spijkerbroeken, alleen niet de donkere die ik net zoek. Kregen ze weer in... augustus.

S&S stond inderdaad vol met prachtige schoenen. Helaas toch maar gewacht met het kopen van een nieuw paar schoenen. Maar toch mooi een flesje Aqua di Parma meegenomen.

Wat vind je zelf van P-Line? Zeker ook niet echt wat je zoekt ?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #25 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:15:58
Citaat van: "FFW"
ja, baldi heeft ook wel is van dit soort dingen. Die gebruiken veel leer. Ik heb van hun een leren jas. The finest french calf leather (ofzo)


Baldi? Heb je toevallig een site of winkel waar ze dat verkopen?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #26 Gepost op: 14 mei 2005 – 22:19:59
Citaat van: "ruby tuesday"
het was een beetje geschuurd leer??grijzig...Welke maat heb je daarin?


Idd beetje geschuurd leer, bruin idd beetje grijzig. Heb maat 52, zat perfect! Zag er vooral top uit met het Pal Zileri Sartoriale pak wat ik aanhad.

Immanuel

  • Gast
Getailleerd leren colbertje
Reactie #27 Gepost op: 15 mei 2005 – 10:22:05
Citaat van: "gusto napolitano"
volgens mij werken die niet met leer kijk ook eens in de speciale leder boetieks.Zag er laats ook mooie leder en suede colbertjes.


leer is t mooist van christ...

FFW

  • Gast
Getailleerd leren colbertje
Reactie #28 Gepost op: 15 mei 2005 – 14:22:56
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "FFW"
ja, baldi heeft ook wel is van dit soort dingen. Die gebruiken veel leer. Ik heb van hun een leren jas. The finest french calf leather (ofzo)


Baldi? Heb je toevallig een site of winkel waar ze dat verkopen?



www.hugoboss.com en dan doorklikken naar Baldessarini. Ze verkopen het in de Baldessarini winkel op de PC. Ik kocht daar eerst erg veel, Marco de verkoper daar is wel een geschikte vent.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Getailleerd leren colbertje
Reactie #29 Gepost op: 15 mei 2005 – 17:29:54
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "FFW"
ja, baldi heeft ook wel is van dit soort dingen. Die gebruiken veel leer. Ik heb van hun een leren jas. The finest french calf leather (ofzo)


Baldi? Heb je toevallig een site of winkel waar ze dat verkopen?



www.hugoboss.com en dan doorklikken naar Baldessarini. Ze verkopen het in de Baldessarini winkel op de PC. Ik kocht daar eerst erg veel, Marco de verkoper daar is wel een geschikte vent.


Jammer dat je de wintercollectie niet meer kunt bekijken op de site.

Zal ook eens eBay rondstruinen, volgens mij staan daar ook nog wel zulke colbertjes: